E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily
Παγκόσμια Ημέρα Καφέ: Όλοι οι τρόποι για να τη γιορτάσεις όπως της αξίζει

Πώς συνδέεται ο καφές με μεγαλύτερη και υγιέστερη ζωή

Tι λένε οι ειδικοί

Δημοσίευση 17/3/2021 | 13:05

Οι ερευνητές και οι λάτρεις της υγείας υποστηρίζουν τις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις του καφέ.Πρόσφατα, το Business Insider ανέφερε τους σοβαρούς λόγους για τους οποίους ο καφές συνδέεται με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και καλύτερη υγεία.

Για παράδειγμα, μελέτες δείχνουν ότι τέσσερα έως τρία φλιτζάνια καφέ ανά ημέρα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο ενός ατόμου να έχει καρδιαγγειακές παθήσεις κατά 19%.Διαπίστωσαν επίσης ότι, οι τακτικοί πότες καφέ είχαν 16% λιγότερες πιθανότητες να υποφέρουν από Αλτσχάιμερ, άνοια ή γνωστική μείωση.

Σύμφωνα με μελέτες έδειξαν ότι τα άτομα που καταναλώνουν καφέ μακροχρόνια έχουν λιγότερες πιθανότητες να προσβληθούν από διαβήτη τύπου 2 σε σύγκριση με άτομα που δεν πίνουν καφέ.Επίσης, ο καφές μειώνει τις κρίσεις άσθματος χάρη στη βρογχοδιαστολή που προκαλεί η καφεΐνη.Προκαλεί αύξηση της εγρήγορσης και της συγκέντρωσης.Αυξάνει τις καύσεις του οργανισμού.
Ακόμη, μια νέα μελέτη έδειξε ότι οι άντρες οι οποίοι καπνίζουν κινδυνεύουν λιγότερο από εγκεφαλικό επεισόδιο που προκαλείται από φράξιμο αρτηριών, αν καταναλώνουν καθημερινά καφέ ή τσάι.Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου του Αλτσχάιμερ και της άνοιας. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι έχει αντικαρκινική δράση.
E-Daily 3.Left

Οι 8 τρόποι να βελτιώσετε τα ευεργετικά οφέλη του καφέ

Το σημαντικότερο είναι να επενδύσετε στην ποιότητα και να αποφύγετε την ζάχαρη
Body+Mind

Πώς επιδρά ο καφές στον εγκέφαλο;

Ένα ενδιαφέρον βίντεο
E-Daily 3.Left

Ποια είναι η επίδραση του καφέ στο στομάχι μας

Τι δείχνει πρόσφατη έρευνα του τμήματος Διατροφής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου
E-Daily 3.Left

Τι λέει ο καφές που πίνετε για το χαρακτήρα σας

Τι αποκαλύπτει το κάθε είδους ρόφημα
Body+Mind

Αυτή είναι η χειρότερη ώρα για να πιει κανείς καφέ

Λόγω της λειτουργίας του οργανισμού
E-Daily 3.Left

7 παλιά καφενεία της Αθήνας που φτιάχνουν καφέ με μεράκι

Υπάρχουν σε αρκετά σημεία και διατηρούν την αίγλη τους!
E-Daily 3.Left

Τα Micro Roastery που άλλαξαν στο σκηνικό του καφέ στην Αθήνα

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ

QUIZE-Daily 3.Left
E-Daily 3.Left

3+1 καφέ του πλανήτη που πρέπει να πας

Από τη Νέα Ζηλανδία ως την Ουκρανία!
E-Daily 3.Left

Γιατί οι άντρες πρέπει να πίνουν καφέ

Μια ιδιότητα της καφεΐνης που δεν ξέραμε
E-Daily 3.Left

Μυστικό μακροζωίας ο ελληνικός καφές

Σύμφωνα με νέα ελληνική έρευνα στην Ικαρία
E-Daily 3.Left

5 Cafe της Αθήνας που πρέπει να πας (και) για την τουαλέτα τους!

Απόλυτα instagraμικά spots που πρέπει να ανακαλύψεις αμέσως.
E-Daily 3.Left

5 στυλάτα καφέ του πλανήτη που πρέπει να δεις

Ένα νοητό ταξίδι στον κόσμο, για να γνωρίσουμε όμορφα μέρη
E-Daily 3.Left

4+1 μέρη για στυλάτο take away καφέ στη Θεσσαλονίκη

Φύγαμε για βόλτες και ηλιοθεραπεία παρέα με μερικές γουλιές καφέ
E-Daily 3.Left
E-Daily 3.Left
E-Daily 3.Left

Θεσσαλονίκη: Τα νέα must στέκια της πόλης για καφέ και ποτό

Νέες προσθήκες για διασκέδαση στο χάρτη της πόλης που πρέπει να επισκεφτείς με την παρέα σου.
E-Daily 3.Left

Υπαίθρια καφέ και resto bar στη Θεσσαλονίκη που «τα σπάνε»

Από τη μια μεριά της πόλης στην άλλη
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

H ελληνική παραλία που αναδείχθηκε δεύτερη καλύτερη στον κόσμο και πρώτη στην Ευρώπη

E-Daily 1.Hero 09.06.2026
Διαθέτει λευκή άμμο και κρυστάλλινα νερά - Μπορείτε να μαντέψετε ποια είναι;

Η Βάλια Χατζηθεοδώρου με ultra feminine αισθητική που τραβάει τα βλέμματα

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η παρουσιάστρια επέλεξε ένα look που συνδυάζει ρομαντισμό και κομψότητα, αποδεικνύοντας πως η θηλυκότητα παραμένει πάντα στη μόδα

Αυτές είναι οι πιο δυνατές ράτσες σκύλων στον κόσμο – Κάποιες μπορούν να τα βάλουν ακόμη και με λύκους

E-Daily 1.Hero 09.06.2026
Η πραγματική δύναμη δεν μετριέται μόνο σε κιλά. Αντοχή, ένστικτο και αιώνες εκτροφής δημιούργησαν σκύλους με εντυπωσιακές ικανότητες

Το τυρί που τρώνε οι Γάλλοι και κάνει θραύση στις δίαιτες

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Aποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη στον κόσμο των τυριών

Η ζωή σου έχει κολλήσει… ή εσύ φοβάσαι να αλλάξεις;

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Στο νέο επεισόδιο του «Πόσο Εγώ;» θα μιλήσουμε για μια φάση ζωής που σχεδόν όλοι περνάμε κάποια στιγμή - αλλά λίγοι καταλαβαίνουμε πραγματικά τι κρύβεται από πίσω της

The Let Them Theory: Η απλή νοοτροπία που μπορεί να σε γλιτώσει από πολλή απογοήτευση

E-Daily 3.Left Χτες
Μήπως τελικά ξοδεύεις περισσότερη ενέργεια προσπαθώντας να αλλάξεις τους άλλους παρά να φροντίσεις τον εαυτό σου;

Τα τρία μεγαλύτερα προβλήματα της μέσης ηλικίας στο σeξ

E-Daily 3.Left Χτες
Η ρίζα του προβλήματος είναι βαθιά βιολογική

Back acne: Οι 6 συμβουλές που μπορούν να βελτιώσουν την εικόνα της επιδερμίδας σας

E-Daily 3.Left Χτες
Η ακμή στην πλάτη μπορεί να γίνει ιδιαίτερα ενοχλητική, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες

5 super προστατευτικά αντηλιακά προσώπου που δεν αφήνουν λευκά ίχνη

E-Daily 3.Left Προχτές
Ξέχνα το “ασπρισμένο” look – αυτά τα αντηλιακά χαρίζουν αόρατη προστασία και τέλεια επιδερμίδα

Το φαινόμενο «Sisu»: η σιωπηλή δύναμη που βοηθά τους Φινλανδούς να ξεπερνούν κρίσεις

E-Daily 3.Left Προχτές
Η φιλοσοφία που κάνει έναν ολόκληρο λαό να αντέχει το κρύο, την πίεση, τις δυσκολίες – και να βγαίνει πιο δυνατός από ποτέ!