E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Τι αγοράζουν οι ερωτευμένοι Έλληνες του Αγίου Βαλεντίνου;

Έρευνα απαντά για τους εραστές αυτής της χώρας

Δημοσίευση 13/2/2020 | 14:10

Τι αγοράζουν οι ερωτευμένοι Έλληνες του Αγίου Βαλεντίνου;

Νέα έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως οι «συναισθηματικές» αγορές αναπτύσσονται 5 φορές ταχύτερα από τη παγκόσμια οικονομία, καθώς ο τζίρος των συναλλαγών κατά την περίοδο της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου, αυξήθηκε κατά 17% σε σχέση με το 2017.

Ο ετήσιος δείκτης «Mastercard Love Index» συλλέγει στοιχεία συναλλαγών σε περισσότερες από 53 χώρες, ανάμεσα στις οποίες βρίσκεται και η Ελλάδα, ενώ η ανάλυση των δεδομένων προκύπτει από τις αγορές που πραγματοποιούνται με πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες, κατά την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου (11-14 Φεβρουαρίου).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι Έλληνες καταναλωτές ξοδεύουν ολοένα και περισσότερο, με το σύνολο των συναλλαγών να παρουσιάζει άνοδο 181,5% την τελευταία τριετία.

Παράλληλα, οι Έλληνες δείχνουν να επενδύουν στην προσφορά εμπειριών και όχι αγαθών για τους αγαπημένους τους. Παραδοσιακά δώρα, όπως λουλούδια ή κοσμήματα, υποχωρούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ αντίστοιχα οι κρατήσεις σε ξενοδοχειακά καταλύματα αυξήθηκαν κατά 26% σε σχέση με το 2017. Στην ίδια κατεύθυνση, με ακόμα υψηλότερα ποσοστά, κινείται η αξία συναλλαγών σε κρατήσεις ταξιδιωτικών εισιτηρίων, οι οποίες αυξάνονται ραγδαία κάθε χρόνο, με τα στοιχεία να παρουσιάζουν άνοδο 50% την τελευταία τριετία.

ΣΧΕΤΙΚΑ
10 ιδέες για ένα... διαφορετικό ραντεβού του Αγίου Βαλεντίνου
10 ιδέες για ένα... διαφορετικό ραντεβού του Αγίου Βαλεντίνου
Η έξοδος για φαγητό παραμένει στις κορυφαίες επιλογές των Ελλήνων, αν και ο ρυθμός αύξησης του όγκου των συναλλαγών σε εστιατόρια παρουσίασε τα χαμηλότερα ποσοστά από το 2017. Σε σύνολο, την τελευταία τριετία, ο αριθμός συναλλαγών σε εστιατόρια έχει αυξηθεί κατά 326%, όμως σε σχέση με το 2018 τα ποσοστά αυξήθηκαν με χαμηλότερη δυναμική (62%), δείγμα της καταναλωτικής τάσης για προσφορά περισσότερο ξεχωριστών εμπειριών.

Η έρευνα της Mastercard, παρουσιάζει αντίστοιχα στοιχεία για τις προτιμώμενες μεθόδους πληρωμής των καταναλωτών. Το μερίδιο ανέπαφων συναλλαγών, σημειώνει συνεχή άνοδο, καθώς η αξία τους στην Ελλάδα κατά την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου, αυξήθηκε κατά 916% από το 2017 μέχρι και το 2019, με τον αριθμό συναλλαγών να αυξάνεται κατά 1.529%.

Τέλος, τα στοιχεία της έρευνας κατέδειξαν την προνοητικότητα των καταναλωτών σε σχέση με τις αγορές για τον εορτασμό του Αγίου Βαλεντίνου. Η πλειοψηφία των συναλλαγών, σε παγκόσμια κλίμακα, πραγματοποιήθηκε νωρίτερα από κάθε άλλη φορά, ενώ αντίστοιχα οι αγορές της «τελευταίας στιγμής» μειώθηκαν δραστικά. Σε αντίθεση με την παγκόσμια τάση, οι Έλληνες συνεχίζουν να πραγματοποιούν το μεγαλύτερο μέρος των αγορών τους την τελευταία στιγμή, όμως σε χαμηλότερα ποσοστά, καθώς ο αριθμός των συναλλαγών την 14η Φεβρουαρίου αυξήθηκε μόλις κατά 12%. Παράλληλα, σε αρμονία με τις αντίστοιχες συναλλαγές στο εξωτερικό, παρουσιάστηκε άνοδος 170% στις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν την 11η Φεβρουαρίου, που αποτελεί την πρώτη μέρα καταγραφής δεδομένων για αγορές που αφορούν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο ηθοποιός που έφυγε από το Χόλιγουντ για να βρει τον εαυτό του

Πρόσωπα 04.05.2024
Η πλούσια ερωτική ζωή και η απόφαση που πήρε για να σώσει τη ψυχή του

O βασιλιάς που έδωσε το όνομά του στο Bluetooth

Πρόσωπα 04.05.2024
Βρίσκεται στο επίκεντρο μιας αρχαιολογικής διαμάχης.

Το άλμα του Μίλτου Τεντόγλου πάνω από τη Φοντάνα ντι Τρέβι στη Ρώμη

Αθλητισμός Χτες
Το promo του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου

Πώς ήταν η καθημερινή ζωή στον Μεσαίωνα;

Ιστορικά Χτες
Δύσκολη, ανυπόφορη, ατελείωτη

Γιατί η Κίνα έχει 65 εκατομμύρια άδεια σπίτια

Stories Χτες
Ολόκληρες πόλεις που χτίστηκαν αλλά δεν κατοικήθηκαν ποτέ

Οι άνθρωποι μπορούν να έχουν όριο ζωής 150 ετών, αλλά πώς θα τα φτάσουν;

Νέα Εποχή Χτες
Οι άνθρωποι δεν μπορούν να ζήσουν για πάντα, αλλά δεν έχουμε φτάσει καν στο όριο για το πόσο θα αντέξει το σώμα μας

Πώς τρεις Γαλλίδες πριγκίπισσες κατέλυσαν μια ολόκληρη δυναστεία

Πρόσωπα Χτες
Τι επέφερε μια τόσο καταστροφική αλλαγή που αποδυνάμωσε και τελικά κατέστρεψε τη δυναστεία των Καπετιδών; Η απάντηση είναι, τρεις νεαρές γυναίκες.

Πώς περνάς το Πάσχα όταν είσαι vegan;


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Πρόσωπα Χτες
Τι τρως και πώς είναι τα οικογενειακά τραπέζια