Μια TikToker πήγε για ψώνια όπως ο Κέβιν στο Home Alone – Με το λογαριασμό του 2025 θα σου πέσει το σαγόνι
Αν ο Κέβιν ΜακΚάλιστερ έμπαινε σήμερα στο σούπερ μάρκετ, μάλλον δεν θα έφευγε χαμογελαστός
Δημοσίευση 24/12/2025 | 13:38

Στην εμβληματική σκηνή της ταινίας Home Alone, ο 8χρονος Κέβιν μπαίνει στο σούπερ μάρκετ γεμάτος αυτοπεποίθηση, γεμίζει το καρότσι με φαγητό και είδη πρώτης ανάγκης και πληρώνει… λιγότερα από 20 δολάρια.
@themistressmelt Then vs 2025✨Kevin McCallister’s Groceries #homealone #kevinmcallister ♬ original sound - Mistress Melt
Το 1990, αυτό έφτανε και περίσσευε — μαζί με ρέστα για να «εξουδετερώσει» και δύο διαρρήκτες.
35 χρόνια μετά, μια TikToker αποφάσισε να κάνει το ίδιο πείραμα. Και το αποτέλεσμα είναι απλώς σοκαριστικό.
Το ίδιο καρότσι. Τελείως διαφορετικές τιμές
Η δημιουργός του TikTok @mistressmelt αναπαρήγαγε βήμα-βήμα τη θρυλική λίστα αγορών του Κέβιν: γάλα, χυμό πορτοκάλι, ψωμί, κατεψυγμένο δείπνο, mac & cheese, απορρυπαντικό, χαρτί υγείας και μερικά «παιδικά» έξτρα.
- Λογαριασμός το 1990: 19,83 δολάρια
- Λογαριασμός το 2025: 60,24 δολάρια
📈 Αύξηση 204%
Και όχι δεν μιλάμε για gourmet προϊόντα. Μιλάμε για τα απολύτως βασικά. Το φαγητό δεν είναι το πρόβλημα. Τα υπόλοιπα είναι. Το πιο αποκαλυπτικό στοιχείο του πειράματος δεν είναι το φαγητό, αλλά όσα δεν τρώγονται.
- Απορρυπαντικό ρούχων: 15,99 δολάρια
- Χαρτί υγείας & φύλλα στεγνωτηρίου: μεγάλο μέρος του συνολικού κόστους
Με λίγα λόγια, σήμερα μπορείς να «κόψεις» από σνακ και λιχουδιές.
Δεν μπορείς όμως να κόψεις τα καθαρά ρούχα και την υγιεινή.
Γι’ αυτό και, σύμφωνα με έρευνες του 2025, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές δηλώνουν ότι το κόστος των αγορών τούς προκαλεί έντονο άγχος.
Γιατί οι τιμές «πονούν», ακόμα κι όταν ο πληθωρισμός πέφτει
Παρότι ο πληθωρισμός έχει παρουσιάσει επιβράδυνση, τα τρόφιμα και τα είδη σπιτιού παραμένουν περίπου 20% ακριβότερα σε σχέση με πριν την πανδημία.
Οι μισθοί αυξήθηκαν, αλλά όχι αρκετά ώστε να καλύψουν πλήρως την εκτόξευση των βασικών εξόδων.
Το αποτέλεσμα; Περισσότερες επιλογές, περισσότερα διλήμματα, περισσότερη πίεση στο ταμείο.
Πώς προσαρμόζονται σήμερα οι οικογένειες
Σε αντίθεση με το 1990, οι καταναλωτές έχουν πλέον περισσότερα «όπλα»:
- αγορές από μεγάλες αλυσίδες & warehouse clubs
- private label προϊόντα (store brands)
- online σύγκριση τιμών
- αγορές σε προσφορές & σε μεγάλες συσκευασίες
Η καθημερινή αγορά δεν είναι απλώς πιο ακριβή, είναι πιο περίπλοκη.
Από κωμική σκηνή… σε μεταφορά της πραγματικότητας
Στο τέλος της ταινίας, οι σακούλες του Κέβιν σκίζονται και τα ψώνια πέφτουν στο πεζοδρόμιο. Το 1990, γελούσαμε. Το 2025, μοιάζει σχεδόν συμβολικό: προσπαθούμε να κουβαλήσουμε τα έξοδα της καθημερινότητας χωρίς να μας πέσουν όλα κάτω.
Αν ο Κέβιν ήταν σήμερα μόνος στο σπίτι, μάλλον δεν θα πήγαινε καν στο σούπερ μάρκετ. Θα παρήγγελνε online. Και σίγουρα θα κοίταζε πρώτα… τις τιμές.






