E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

To YouTube διαπραγματεύεται για να αγοράσει τα δικαιώματα των αγώνων του NBA

Δεν αποκλείεται σύντομα να βλέπουμε ζωντανά τους αγώνες από τον υπολογιστή μας

Δημοσίευση 6/3/2011 | 00:00

To YouTube διαπραγματεύεται για να αγοράσει τα δικαιώματα των αγώνων του NBA

To YouTube διαπραγματεύεται για να αγοράσει τα δικαιώματα των αγώνων του NBA

Μέχρι σήμερα τα αθλητικά γεγονότα και οι αγώνες των μεγαλύτερων πρωταθλημάτων ήταν το μήλο της έριδος για τα τηλεοπτικά δίκτυα που έδιναν «γη και ύδωρ» για να αποκτήσουν αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης. Πλέον όμως οι τηλεοπτικοί κολοσσοί έχουν έναν ανταγωνιστή που δεν μπορούν να αγνοήσουν: το YouTube. Το τελευταίο διάστημα έχουν ενταθεί οι φήμες ότι το YouTube βρίσκεται σε συζητήσεις με το NBA εξετάζοντας το ενδεχόμενο προβολής των αγώνων μπάσκετ ζωντανά μέσα από το Internet…

Οι ίδιες φήμες ήθελαν το YouTube σε συζητήσεις και με την Αμερικάνική Λίγκα του Χόκεϋ επί πάγου (NHL), όμως από τα πιο επίσημα χείλη η πληροφορία αυτή διαψεύστηκε στο CNN και το Mashable.com.

Η αλήθεια είναι ότι το YouTube «γλυκάθηκε» όταν άρχισε να προβάλλει αγώνες από το ινδικό πρωτάθλημα cricket, κερδίζοντας έτσι ένα διόλου ευκαταφρόνητο επιπλέον αριθμό επισκέψεων. Αν και ο αρχικός στόχος ήταν για 10 εκατομμύρια επισκέψεις, αυτές τελικά έφτασαν τα 55 εκατομμύρια, με θεατές από 250 διαφορετικές χώρες. Μετά από αυτήν την επιτυχία, η Google (στην οποία ανήκει το YouTube) διαπίστωσε πως μπορεί να αυξήσει κατά πολύ τα έσοδα από τις διαφημίσεις αγοράζοντας τα δικαιώματα για ένα μεγάλο πρωτάθλημα όπως το NBA.

Η Disney και η TNT έχουν ακόμα 4 χρόνια στο 8ετές συμβόλαιο που είχαν συνάψει με το NBA, διατηρώντας τα δικαιώματα προβολής του μέχρι τη season 2015-2016. Αν κάποιος μπορεί να “χτυπήσει” εύκολα τα ποσά που προσφέρουν τα τηλεοπτικά δίκτυα, αυτός είναι η Google και αυτό σκοπεύει να κάνει μόλις αρχίσει η περίοδος προσφορών.

Ο Anand Gautam, υπεύθυνος της Google στην περιοχή της Ασίας και Ειρηνικού, είπε πρόσφατα πως η εταιρεία σχεδιάζει να δείχνει περισσότερους αγώνες ζωντανά (χωρίς όμως να αναφέρει συγκεκριμένα το NBA). Από την πλευρά του ο Brian Suh, επικεφαλής των εταιρικών σχέσεων του YouTube στην Κορέα για τη Google, δήλωσε πως η Google βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με πολλά πρωταθλήματα, ενώ επίσης υπάρχουν και συζητήσεις με αρκετά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου στην Ευρώπη.

Ο χρόνος θα δείξει εάν τελικά το YouTube θα κερδίσει αυτή τη μεγάλη μάχη απέναντι στα παραδοσιακά media.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Έφτιαξε `δωμάτιο νοσταλγίας` για να γιατρέψει τα παιδικά της τραύματα

Stories 23.07.2025
Μια γυναίκα γύρισε στα 90s για να βρει τον εαυτό της

Τι έχουν κόψει οι Έλληνες λόγω ακρίβειας

Stories 23.07.2025
Σε φάση… σφιχτού κουμπώματος φαίνεται να έχουν περάσει τα ελληνικά νοικοκυριά

Μέσα στο παριζιάνικο παλάτι του Lenny Kravitz

Αρχιτεκτονική 23.07.2025
Τέχνη, ιστορία και... πάρτι στο υπόγειο

Το γαλλικό σχέδιο που αλλάζει ζωές: Αδεια κτίρια γίνονται καταφύγια για όλους

Stories Χτες
Ξενοδοχεία φαντάσματα μετατράπηκαν σε κοινότητες στη Γαλλία

«Στείλτε τους σπίτια τους»: Βράζει η Βρετανία, η κοινωνική ένταση στο κόκκινο

Stories Χτες
Σε ένταση η χώρα μετά τα επεισόδια σε δομή φιλοξενίας αιτούντων άσυλο

Τι πήγε στραβά στο Tomorrowland; Φωτιά στη σκηνή, θάνατος 35χρονης και ερωτήματα για την ασφάλεια

Stories Χτες
Δύο χτυπήματα το πρώτο ΣΚ του φεστιβάλ: Η φωτιά και ο θάνατος μιας επισκέπτριας

Ο κρυφός θησαυρός της Γάζας που έχει αξία 4 δισ. δολάρια

Stories Χτες
Το Gaza Marine, θα μπορούσε να μετατραπεί σε σημείο καμπής για την Παλαιστίνη

Η μαντάμ της Μελβούρνης αποκαλύπτει τα πιο σκοτεινά μυστικά του επαγγέλματος

Stories Προχτές
«Όταν πατήθηκε το κουμπί πανικού, έπρεπε να επέμβω»

Η αληθινή ιστορία πίσω από τον πιο διάσημο γίγαντα του κόσμου ‑ Έπινε 116 μπύρες σε ένα βράδυ

Stories Προχτές
Η άγνωστη πλευρά του πιο τρυφερού """"τέρατος"""" του κόσμου

Ένα όνομα που μάλλον το ξέρεις: Ποιος ήταν ο εφευρέτης του κλιματισμού;

Ιστορικά Προχτές
Λογικά από την μάρκα που φέρει το όνομά του