Η καμπάνια που θα δώσει αυτοπεποίθηση στις γυναίκες κάθε ηλικίας
Δείτε μια διαφορετική φωτογράφιση
Δημοσίευση 24/7/2016 | 00:44

Μία νέα καμπάνια στη Μεγάλη Βρετανία φιλοδοξεί να δώσει στις γυναίκες άνω των 50 ετών την αυτοπεποίθηση που τους αξίζει!
Η εταιρεία ρούχων, JD Williams, που έχει ως βάση τη Μεγάλη Βρετανία έχει ξεκινήσει μία καμπάνια που ζητά από όλες τις γυναίκες, ανεξάρτητα από την ηλικία, τα κιλά ή τον σωματότυπό τους να δείξουν περήφανα φωτογραφίες τους ενώ φορούν μπικίνι.
Την προσπάθεια αυτή ενισχύουν και δύο μοντέλα, η Jilly Johnson, 62 ετών και η Nicola Griffin, 56 ετών, τις οποία μπορεί να αναγνωρίζεται από την εμφάνισή τους στο Sports Illustrated.
Οι δυο τους φωτογραφήθηκαν φορώντας τα μαγιό τους για να ενθαρρύνουν τις γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας να κάνουν το ίδιο και να μοιραστούν και εκείνες τις φωτογραφίες κάτω από το hashtag #mybikiniselfie.

Η επιστήμη ξέρει ποιες μέρες οι γυναίκες έχουν όρεξη για σ3ξ
Τι αναφέρουν επιστήμονες
Γνωρίστε το Woman Feed του E‑Daily
Ό,τι αφορά τη σύγχρονη γυναίκα
Ένα ακόμη γυναικείο site; PINK.GR
Για σας που ζείτε το σήμερα, αλλά είστε μπροστά από την εποχή σας...
5 εφευρέσεις γυναικών που τις καρπώθηκαν άντρες
Υποβαθμίζοντας τη συμβολή των θηλυκών
Η καμπάνια που θα δώσει αυτοπεποίθηση στις γυναίκες κάθε ηλικίας
Δείτε μια διαφορετική φωτογράφιση
«Μαμά, είχες δίκιο»: Μια συγκινητική ελληνική καμπάνια!
Γιατί οι μαμάδες μάλλον έχουν πάντα δίκιο...
Τα πράγματα στα οποία οι γυναίκες είναι καλύτερες από τους άνδρες
Το λένε και οι έρευνες
Η γυναίκα σύμβολο κατά της βαρβαρότητας
Η Γουόρις Ντίρι για τους βιασμούς και την κακοποίηση των γυναικών
Εκπληκτική καμπάνια μιλάει στις καρδιές των γυναικών
Στερεότυπα γυναικών, πρότυπα ομορφιάς, όλα στο προσκήνιο
Η τιμωρία των γυναικών που είχαν το θάρρος της γνώμης τους στο μεσαίωνα
Στόχο είχε τον εξευτελισμό τους και τη χειραγώγησή τους
Πώς θα ήταν ο κόσμος χωρίς γυναίκες;
Πολλοί λένε ότι θα ήταν ένας κόσμος χωρίς νόημα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Τα εντυπωσιακά αγάλματα που ... εμφανίζονται μόνο δυο ώρες την ημέρα!
Νέα Εποχή
21.11.2025
Η εντυπωσιακή εγκατάσταση που εμφανίζεται μόνο όσο η παλίρροια το επιτρέπει – και μας δείχνει το μέλλον που χτίζουμε.
Η γενιά που δεν λέει να αφήσει το τιμόνι: Γιατί οι Boomers εμποδίζουν την αλλαγή
Νέα Εποχή
21.11.2025
Boomers vs Millennials: Η μεγάλη σύγκρουση για εξουσία, σπίτια και δουλειές
Ο νόμος που διχάζει τον πλανήτη: Γιατί η Κίνα απαγορεύει στους influencers να μιλούν για υγεία και οικονομία
Νέα Εποχή
21.11.2025
Μια απόφαση που ήδη προκαλεί έντονες αντιδράσεις
Γιατί οι νέοι στην Ελλάδα δεν σκέφτονται να κάνουν οικογένεια;
Μπες στο Πλάνο
21.11.2025
Τι ζητούν για να μείνουν στην χώρα
Ο Έλληνας που εφηύρε το παγωτό μηχανής
Ιστορικά
21.11.2025
Η συγκλονιστική ιστορία του Θανάση Καρβέλα
Ultracrepidarian: Είναι οι πιο εκνευριστικοί άνθρωποι εκεί έξω;
Stories
21.11.2025
Σίγουρα σας ενοχλούν
Γιατί ο χρυσός είναι πιο ακριβός από ποτέ
Stories
21.11.2025
Τι συμβαίνει στην Αφρική όσο οι επενδυτές πλουτίζουν
Ένα χωριό‑φάντασμα στη Γαλλία παραμένει ανέγγιχτο από το 1944 και ο λόγος «παγώνει το αίμα»
Ιστορικά
Χτες
Το μυστήριο του Oradour-sur-Glane που συγκλονίζει ακόμα
Explainer: Γιατί ξέσπασε διπλωματικός… πόλεμος για μια καρμπονάρα στο Ευρωκοινοβούλιο;
Stories
Χτες
Οργή Ιταλών για ψεύτικη καρμπονάρα στις Βρυξέλλες
Πόλεμος καφετεριών: Το καφέ των 2,5 ευρώ που έχει τρελάνει το Βερολίνο
Stories
Χτες
Το φαινόμενο που προκαλεί χάος στη Γερμανία
Κρίση στα κρυπτονομίσματα; Γιατί χάθηκαν 1 τρισ. δολάρια μέσα σε 1,5 μήνα
Stories
Χτες
Η τεχνητή νοημοσύνη και η πολιτική της Fed






