Η καμπάνια που θα δώσει αυτοπεποίθηση στις γυναίκες κάθε ηλικίας
Δείτε μια διαφορετική φωτογράφιση
Δημοσίευση 24/7/2016 | 00:44

Μία νέα καμπάνια στη Μεγάλη Βρετανία φιλοδοξεί να δώσει στις γυναίκες άνω των 50 ετών την αυτοπεποίθηση που τους αξίζει!
Η εταιρεία ρούχων, JD Williams, που έχει ως βάση τη Μεγάλη Βρετανία έχει ξεκινήσει μία καμπάνια που ζητά από όλες τις γυναίκες, ανεξάρτητα από την ηλικία, τα κιλά ή τον σωματότυπό τους να δείξουν περήφανα φωτογραφίες τους ενώ φορούν μπικίνι.
Την προσπάθεια αυτή ενισχύουν και δύο μοντέλα, η Jilly Johnson, 62 ετών και η Nicola Griffin, 56 ετών, τις οποία μπορεί να αναγνωρίζεται από την εμφάνισή τους στο Sports Illustrated.
Οι δυο τους φωτογραφήθηκαν φορώντας τα μαγιό τους για να ενθαρρύνουν τις γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας να κάνουν το ίδιο και να μοιραστούν και εκείνες τις φωτογραφίες κάτω από το hashtag #mybikiniselfie.

Η επιστήμη ξέρει ποιες μέρες οι γυναίκες έχουν όρεξη για σ3ξ
Τι αναφέρουν επιστήμονες
Γνωρίστε το Woman Feed του E‑Daily
Ό,τι αφορά τη σύγχρονη γυναίκα
Ένα ακόμη γυναικείο site; PINK.GR
Για σας που ζείτε το σήμερα, αλλά είστε μπροστά από την εποχή σας...
5 εφευρέσεις γυναικών που τις καρπώθηκαν άντρες
Υποβαθμίζοντας τη συμβολή των θηλυκών
Η καμπάνια που θα δώσει αυτοπεποίθηση στις γυναίκες κάθε ηλικίας
Δείτε μια διαφορετική φωτογράφιση
«Μαμά, είχες δίκιο»: Μια συγκινητική ελληνική καμπάνια!
Γιατί οι μαμάδες μάλλον έχουν πάντα δίκιο...
Τα πράγματα στα οποία οι γυναίκες είναι καλύτερες από τους άνδρες
Το λένε και οι έρευνες
Η γυναίκα σύμβολο κατά της βαρβαρότητας
Η Γουόρις Ντίρι για τους βιασμούς και την κακοποίηση των γυναικών
Εκπληκτική καμπάνια μιλάει στις καρδιές των γυναικών
Στερεότυπα γυναικών, πρότυπα ομορφιάς, όλα στο προσκήνιο
Η τιμωρία των γυναικών που είχαν το θάρρος της γνώμης τους στο μεσαίωνα
Στόχο είχε τον εξευτελισμό τους και τη χειραγώγησή τους
Πώς θα ήταν ο κόσμος χωρίς γυναίκες;
Πολλοί λένε ότι θα ήταν ένας κόσμος χωρίς νόημα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
«Ρωμαίος και η Ιουλιέτα του Σαράγεβο»: Είπαν ότι «μόνο μια σφαίρα θα τους χώριζε» κι έτσι έγινε
Ιστορικά
14.11.2025
Όταν η αγάπη νικά τον πόλεμο
Πώς ένα νησί της Καραϊβικής έγινε «χρυσωρυχείο» χωρίς να κάνει κάτι
Stories
14.11.2025
Για όλα φταίει η τεχνητή νοημοσύνη
Πώς ο Jeremy Irons έσωσε και αναστήλωσε ένα κάστρο του 15ου αιώνα στην Ιρλανδία
Αρχιτεκτονική
14.11.2025
Ξεκίνησε ένα φιλόδοξο έργο αποκατάστασης που διήρκεσε αρκετά χρόνια
Το βρώσιμο αλάτι της Σουηδίας: όταν η οικολογία συναντά την τεχνολογία στους παγωμένους δρόμους
Νέα Εποχή
14.11.2025
Μια νέα, βιώσιμη λύση προστατεύει τα πουλιά από αφυδάτωση, με ερωτήματα όμως για τις επιπτώσεις στα υδρόβια οικοσυστήματα
Δούλευε σε νεκροτομείο για να χορτάσει: Η ανατριχιαστική ομολογία του Νίκο Κλο
Stories
14.11.2025
Ο Βρυκόλακας του Παρισιού
Το αίμα του Χίτλερ μιλά: Τι έδειξαν τα ευρήματα για τα γεννητικά του όργανα και την ψυχική του υγεία
Stories
14.11.2025
Τι αποκάλυψε τελικά το DNA του Χίτλερ; Οι επιστήμονες φέρνουν στο φως το μυστικό που έκρυβε μια ζωή
Η γυναίκα που άλλαξε για πάντα τη μουσική ‑ η σταρ του rock `n` roll που «αντέγραψε» ο Elvis
Πρόσωπα
Χτες
Η απίστευτη ιστορία της μαύρης κιθαρίστριας που ενέπνευσε τον Elvis, τον Chuck Berry και όλο το ροκ όπως το ξέρουμε σήμερα
Το τέλος της Teen Vogue και τι σημαίνει για τα ανεξάρτητα media
Stories
Χτες
Teen Vogue: Από τη μόδα στην πολιτική και πίσω στην εταιρική σιωπή
Απίστευτο αλλά αληθινό! Η χώρα που άνοιξε το 1ο σούπερ μάρκετ όπου όλα είναι δωρεάν – Δείτε πώς λειτουργεί!
Νέα Εποχή
Χτες
Μια επανάσταση στην κοινωνική αλληλεγγύη: Το σούπερ μάρκετ όπου η αξιοπρέπεια επιστρέφει και το ταμείο… μένει άδειο!
Η ιστορία του πρώτου δισεκατομμυριούχου της Gen Z – πώς έστησε εταιρεία στο μπάνιο του
Πρόσωπα
Χτες
Είναι ο ιδρυτής της Polymarket
Ξεχάστε τα Χριστούγεννα: Αυτή η ιταλική πόλη ζει ήδη στο κλίμα του Πάσχα
Stories
Χτες
Η σικελική πόλη που ζει για το Πάσχα
Από την Ιαπωνία στην κορυφή του κόσμου – η απίστευτη διαδρομή της Junko Tabei
Πρόσωπα
Προχτές
Πώς η Junko Tabei νίκησε τη χιονοστιβάδα, τις προκαταλήψεις και τον φόβο






