E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η βραδινή συνήθεια που μειώνει 10% τον κίνδυνο του εμφράγματος

Και είναι τόσο απλή

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 15/6/2021 | 12:42

Η βραδινή συνήθεια που μειώνει 10% τον κίνδυνο του εμφράγματος
Photo by Daria Shevtsova from Pexels

Η έρευνα, η οποία δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο The Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism, έρχεται να δώσει ελπίδα στη μάστιγα του δυτικού κόσμου που είναι οι καρδιοαγγειακές παθήσεις. Με τις καμπάνιες για τη παχυσαρκία και την άσκηση να μην αποδίδουν παγκοσμίως, η επιστημονική κοινότητα κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για μια γενιά που κινδυνεύει άμεσα με παθήσεις που μπορούν να επιφέρουν μέχρι και το θάνατο.

Σύμφωνα λοιπόν με την τελευταία έρευνα μια μόνο αλλαγή στις διατροφικές μας συνήθειες μπορεί να μειώσει 10% τον κίνδυνο εμφράγματος.

Αν λοιπόν αποφύγουμε την κατανάλωση κρέατος στο βραδινό γεύμα μειώνουμε τον κίνδυνο σε σχέση με όσους καταναλώνουν επεξεργασμένους υδατάνθρακες και κρέας.

Συνιστούν βραδινά γεύματα με λαχανικά, αν γίνεται ωμά με φρέσκο ελαιόλαδο και φρουτοσαλάτες.

Στην έρευνα πήραν μέρος 28.000 άτομα που είδαν θεαματική βελτίωση στις ιατρικές τους εξετάσεις, όταν άλλαξαν το βραδινό τους, που ήταν ψητό κρέας ή junk food με μια σαλάτα.

Το ενθαρρυντικό είναι ότι οι επιστήμονες πιστεύουν πως η κατάσταση είναι αναστρέψιμη, με τις σωστές ενέργειες και μπορούν να σωθούν εκατομμύρια ζωές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

H ελληνική παραλία που αναδείχθηκε δεύτερη καλύτερη στον κόσμο και πρώτη στην Ευρώπη

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Διαθέτει λευκή άμμο και κρυστάλλινα νερά - Μπορείτε να μαντέψετε ποια είναι;

Η Βάλια Χατζηθεοδώρου με ultra feminine αισθητική που τραβάει τα βλέμματα

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η παρουσιάστρια επέλεξε ένα look που συνδυάζει ρομαντισμό και κομψότητα, αποδεικνύοντας πως η θηλυκότητα παραμένει πάντα στη μόδα

Παγωτό vs gelato: Η γλυκιά διαφορά που πολλοί αγνοούν

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Νομίζεις ότι είναι το ίδιο; Να γιατί το gelato ξεχωρίζει

Αυτές είναι οι πιο δυνατές ράτσες σκύλων στον κόσμο – Κάποιες μπορούν να τα βάλουν ακόμη και με λύκους

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η πραγματική δύναμη δεν μετριέται μόνο σε κιλά. Αντοχή, ένστικτο και αιώνες εκτροφής δημιούργησαν σκύλους με εντυπωσιακές ικανότητες

Το τυρί που τρώνε οι Γάλλοι και κάνει θραύση στις δίαιτες

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Aποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη στον κόσμο των τυριών

Η ζωή σου έχει κολλήσει… ή εσύ φοβάσαι να αλλάξεις;

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Στο νέο επεισόδιο του «Πόσο Εγώ;» θα μιλήσουμε για μια φάση ζωής που σχεδόν όλοι περνάμε κάποια στιγμή - αλλά λίγοι καταλαβαίνουμε πραγματικά τι κρύβεται από πίσω της

The Let Them Theory: Η απλή νοοτροπία που μπορεί να σε γλιτώσει από πολλή απογοήτευση

E-Daily 3.Left Χτες
Μήπως τελικά ξοδεύεις περισσότερη ενέργεια προσπαθώντας να αλλάξεις τους άλλους παρά να φροντίσεις τον εαυτό σου;

Τα τρία μεγαλύτερα προβλήματα της μέσης ηλικίας στο σeξ

E-Daily 3.Left Χτες
Η ρίζα του προβλήματος είναι βαθιά βιολογική

Back acne: Οι 6 συμβουλές που μπορούν να βελτιώσουν την εικόνα της επιδερμίδας σας

E-Daily 3.Left Χτες
Η ακμή στην πλάτη μπορεί να γίνει ιδιαίτερα ενοχλητική, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες

5 super προστατευτικά αντηλιακά προσώπου που δεν αφήνουν λευκά ίχνη

E-Daily 3.Left Προχτές
Ξέχνα το “ασπρισμένο” look – αυτά τα αντηλιακά χαρίζουν αόρατη προστασία και τέλεια επιδερμίδα