E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η αλλαγή στη διατροφή που προστατεύει από καρκίνο, διαβήτη και καρδιοπάθειες

Το κορυφαίο διατροφικό μοντέλο που μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου, διαβήτη και καρδιοπαθειών

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 27/8/2025 | 00:09

Η αλλαγή στη διατροφή που προστατεύει από καρκίνο, διαβήτη και καρδιοπάθειες
freepik

Μια μικρή αλλαγή στις καθημερινές μας επιλογές στο πιάτο μπορεί να κάνει τη διαφορά: να περιορίσει τον κίνδυνο σοβαρών χρόνιων παθήσεων και να μας χαρίσει περισσότερα χρόνια υγείας.

Η διατροφή αποτελεί εδώ και χρόνια έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την πρόληψη ασθενειών. Το ερώτημα που παραμένει είναι: ποια είναι η πιο αποτελεσματική;

Σύμφωνα με μια νέα, μεγάλης κλίμακας διεθνή έρευνα που δημοσιεύτηκε στο The Lancet Healthy Longevity, η απάντηση βρίσκεται στα φυτικά τρόφιμα. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι μια διατροφή βασισμένη κυρίως σε φυτικές επιλογές συνδέεται με σημαντική μείωση του κινδύνου πολυνοσηρότητας.

Με τον όρο «πολυνοσηρότητα» περιγράφεται η ταυτόχρονη εμφάνιση δύο ή περισσότερων από τις εξής παθήσεις:

  • καρκίνος
  • καρδιαγγειακά νοσήματα
  • διαβήτης τύπου 2

Στη μελέτη συμμετείχαν περισσότεροι από 400.000 άνδρες και γυναίκες, ηλικίας 37 έως 70 ετών, από έξι ευρωπαϊκές χώρες: Ιταλία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ολλανδία και Δανία. Την έρευνα πραγματοποίησαν ειδικοί από το Πανεπιστήμιο της Βιέννης, σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Έρευνας για τον Καρκίνο και το Πανεπιστήμιο Kyung Hee της Νότιας Κορέας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Wine weekends: 7 μαγευτικοί αμπελώνες στην Ελλάδα για μια διαφορετική απόδραση

E-Daily 1.Hero 13.06.2026
Από την Επανομή μέχρι τη Σαντορίνη, αυτά τα οινοποιεία θα σε κάνουν να δεις το κρασί αλλιώς

Το κόλπο που κάνει τον αέρα στο σπίτι πιο καθαρό

E-Daily 3.Left 13.06.2026
Ο αέρας στους εσωτερικούς χώρους μπορεί να είναι πιο επιβαρυμένος από αυτόν της πόλης - και λίγες καθημερινές συνήθειες αρκούν για να το αλλάξεις.

Ξεχωριστές παρέες; Γιατί η ανεξαρτησία έγινε το νέο «green flag» στον έρωτα

E-Daily 3.Left 13.06.2026
Σήμερα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι φαίνεται να αναζητούν κάτι διαφορετικό

10 λουλούδια που στόλιζαν τις αυλές των γιαγιάδων μας και γίνονται ξανά τάση

E-Daily 1.Hero 13.06.2026
Από τα γεράνια στα γιασεμιά, τα λουλούδια που μεγάλωσαν γενιές Ελλήνων επιστρέφουν δυναμικά σε κήπους, μπαλκόνια και αυλές

Το νέο επαναστατικό face mist που προστατεύει την επιδερμίδα από το blue light της οθόνης

E-Daily 3.Left 13.06.2026
Η skincare τάση που υπόσχεται προστασία από την καθημερινή ψηφιακή «επίθεση» και ήδη γίνεται viral

Το νησί που επιλέγεις στην Ελλάδα αν θες να εξαφανιστεις για λίγο απ` όλους και όλα

E-Daily 3.Left Προχτές
Ένας οικισμός, ένα παντοπωλείο και zero αυτοκίνητα

Τα βότανα του καλοκαιριού που κάνουν καλό στο σώμα μας

E-Daily 3.Left Προχτές
Ποια είναι ιδανικά για τώρα

Οι 10 ελληνικές παραλίες που ζηλεύει όλος ο πλανήτης – Μία βρίσκεται μόνιμα στις κορυφαίες του κόσμου

E-Daily 3.Left 10.06.2026
Από το Ναυάγιο της Ζακύνθου ως το εξωτικό Ελαφονήσι και το απόκοσμο Σαρακήνικο: οι παραλίες που έχουν γίνει οι ισχυρότεροι «πρεσβευτές» της Ελλάδας στο εξωτερικό.