LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily
Autumn Ready

Πώς να αντιμετωπίσεις το φθινοπωρινό άγχος

Όσο οι ανέμελες μέρες του καλοκαιριού απομακρύνονται πολύ, δώσε προσοχή στα συναισθήματά σου που πιθανόν να έχουν κάτι να σου πουν.

Γράφει η ΔΑΦΝΗ ΤΣΑΡΤΣΑΡΟΥ Δημοσίευση 1/9/2022 | 01:39

Πώς να αντιμετωπίσεις το φθινοπωρινό άγχος
Pinterest

Το φθινόπωρο πάντα ψυχικά σκαμπανεβάσματα. Από τη μία πλευρά το καλοκαίρι που τελείωσε, και οι ανέμελες στιγμές στον ήλιο δίνουν τη θέση τους σε ζεστούς καφέδες, φούτερ και ομπρέλες και από την άλλη η επιστροφή στο γραφείο και τα ατέλειωτα meeting. Όλα αυτά προκαλούν stress κι ένα συνεχές αίσθημα αγωνίας. 

Ευτυχώς, υπάρχουν πρακτικές που μπορούν να βοηθήσουν την ομαλή μετάβαση στη νέα φθινοπωρινή πραγματικότητα. Τρεις διακεκριμένοι ψυχολόγοι της Αμερικής, λοιπόν, προτείνουν τις καλύτερες από αυτές.

Μην καταπιέζεις τα συναισθήματά σου

Εάν αισθάνεσαι πεσμένος/η, δε χρειάζεται να καταπιέζεσαι και θα πρέπει να φέρεσαι στον εαυτό σου με καλοσύνη. Μίλα λοιπόν στον εαυτό σου με τον τρόπο που θα μιλούσες σε κάποιο φίλο σου, εάν αισθανόταν χάλια. Πες "Είναι οκ να αισθάνομαι έτσι αυτή τη δύσκολη εποχή του χρόνου. Θα πάρω το χρόνο μου και σταδιακά θα νιώσω καλύτερα". Επίσης, θα σε βοηθήσει σημαντικά να μοιραστείς όσα νιώθεις με τους φίλους σου ή να τα καταγράψεις σε ένα τετράδιο.

Ρώτησε τον εαυτό σου τι μπορούν να σου προσφέρουν τα αρνητικά συναισθήματα

Τα αρνητικά συναισθήματα είναι χρήσιμα. Μας δίνουν πληροφορίες για τα θέλω και τις ανάγκες μας που πιθανόν να μη μπορούμε να αντιληφθούμε με άλλο τρόπο. Αναλογιζόμενος/η, λοιπόν, την αιτία που σου προκαλεί άγχος, μπορείς να κάνεις και την αντίστοιχη ερώτηση στον εαυτό σου: "Tι θα μπορούσα να κάνω τώρα για να νιώσω λιγότερη πίεση;" Αυτό θα σε βοηθήσει να βρεις λύσεις και να αντιμετωπίσεις πιο εύκολα τα deadlines που πλησιάζουν.

Όταν τα συναισθήματα σε κυριεύουν, συνδέσου με το εδώ και τώρα

Το άγχος μπορεί να είναι παραγωγικό. Το πολύ άγχος, όμως, σίγουρα δεν είναι καλό. Γι αυτό το λόγο, όταν νιώθεις ότι το άγχος σε πνίγει, πάρε μια απόσταση από τις σκέψεις που σε βασανίζουν και συνδέσου με το παρόν. Κάνε μια δραστηριότητα η οποία θα αποσπάσει την προσοχή σου από οτιδήποτε άλλο, όπως κηπουρική ή μια βόλτα με ποδήλατο ή μια πρακτική γιόγκα. Όταν σκεφτόμαστε ή λέμε πράγματα όπως «είμαι λυπημένος» ή «είμαι αγχωμένος», υπονοούμε ότι αυτά τα συναισθήματα είναι αυτό που είμαστε και δεν υπάρχει κάτι άλλο, ενώ αυτό δεν ισχύει. Δεν είσαι το άγχος σου.

Προσπάθησε, λοιπόν, να απολαύσεις όσο μπορείς τις τελευταίες μέρες πριν μπεις στη ρουτίνα το φθινοπώρου και της νέας σεζόν, κάνοντας πράγματα που σε ευχαριστούν και σε "αποσυνδέουν". Έτσι, θα επιστρέψεις πιο ανάλαφρος/η στα καθήκοντά σου και θα δεις με πιο καθαρή ματιά τις κινήσεις που θα βάλουν σε τάξη το πρόγραμμά σου και δε θα σε χάσουν το Σεπτέμβριο!

Style

Τα κορίτσια στους δρόμους της Κοπεγχάγης μας λένε τι θα φορέσουμε τώρα

Συγκεντρώσαμε φωτογραφίες για να εμπνευστείς
Body+Mind

Πώς να αντιμετωπίσεις το φθινοπωρινό άγχος

Όσο οι ανέμελες μέρες του καλοκαιριού απομακρύνονται πολύ, δώσε προσοχή στα συναισθήματά σου που πιθανόν να έχουν κάτι να σου πουν.
Body+Mind

Αυτά είναι τα trends στα χρώματα μαλλιών για το φθινόπωρο

Δες τις τάσεις για το φθινόπωρο- χειμώνα 2022-2023
Σινεμά

10+2 ταινίες που θέλουμε να βλέπουμε κάθε φθινόπωρο

Τις λατρεύουμε όλες και τις βλέπουμε ξανά και ξανά!
Style

Tα ξεχασμένα παπούτσια σου που έγιναν το trend του φθινοπώρου

Μπορείς να τα βγάλεις από τη ντουλάπα σου
Body+Mind
Body+Mind

Αυτή την τάση στα μαλλιά λατρεύουν οι celebrities το φθινόπωρο

Ποιο είναι το trend που έχουν υιοθετήσει;
Body+Mind
Body+Mind

5 nail trends για να δοκιμάσεις το φθινόπωρο

Οι αγαπημένες τάσεις των beauty girls
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Οι 10 καθημερινές συνήθειες που μας κάνουν εξυπνότερους

Body+Mind 22.04.2024
«Τα μυαλά είναι σαν τα αλεξίπτωτα… για να λειτουργήσουν πρέπει να είναι ανοιχτά», όπως λέει και διάσημο ρητό

Το μόνο μπουφάν που χρειάζεσαι την άνοιξη και το καλοκαίρι είναι αυτό

Style 22.04.2024
Προσθέτει μια νότα casual κομψότητας σε κάθε σύνολο

Ο βασικός «ένοχος» για καρδιακά προβλήματα

Body+Mind 22.04.2024
Πως μπορούμε να μειώσουμε την επίδραση του

Kαθάρισε το πρόσωπό σου σωστά: Πώς να το κάνεις σαν επαγγελματίας

Body+Mind 22.04.2024
Μαθαίνουμε από τις celebs που έχουν στις ομάδες τους, τους καλύτερους beauty experts

3 κακά παραδείγματα που δίνεις στο παιδί ενώ δεν το θέλεις

Family Προχτές
Τα παιδιά κάνουν ό, τι βλέπουν και όχι ό, τι τους λένε

3 ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον σύντροφό σας πριν συζήσετε

Σχέσεις Προχτές
Είναι μια πραγματικά ευχάριστη στιγμή, αλλά είναι επίσης μια πολύ σημαντική

Τα πιο όμορφα λουλούδια για να φυτέψεις στη γλάστρα σου την άνοιξη

Σπίτι Προχτές
Για να δημιουργήσεις τη δική σου όαση στο μπαλκόνι σου!

4 συμπληρώματα που ενισχύουν το κολλαγόνο για ελαστικό δέρμα

Body+Mind Προχτές
Συμβουλευτείτε πρώτα το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε μια νέα ρουτίνα συμπληρωμάτων