E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Βαρβάκειος: Ο θρύλος με τις «κυρίες με τα μαύρα» που πλήρωναν τα ψώνια των άπορων

Ένας από τους γνωστούς θρύλους που ποτέ δεν έχει επιβεβαιωθεί

Δημοσίευση 21/4/2022 | 14:31

Βαρβάκειος: Ο θρύλος με τις «κυρίες με τα μαύρα» που πλήρωναν τα ψώνια των άπορων

Για πολλά χρόνια, υπήρχε ένα αστικός μύθος στην Αθήνα που παιζόταν, τις εποχές των μνημονίων, σε... λούπα κάθε Πάσχα, με κάποιες μικρές παραλλαγές.

Αυτός λοιπόν ήθελε είτε την Μεγάλη Τετάρτη, είτε την Μεγάλη Πέμπτη, 12 κυρίες με ψηλοτάκουνα που είτε φορούσαν μαύρα ρούχα, είτε έβγαιναν από μαύρα τζιπ (σ.σ κοινός παρανομαστής το μαύρο), να πηγαίνουν νωρίς στην Βαρβάκειο αγορά και να κάνουν μεγάλες αγορές από διαφορετικά μαγαζιά.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ακόμα και από το 2014 αγοράζαν αρνιά και κατσίκια συνολικής αξίας 2.000 και 3.000 ευρώ, τα οποία στη συνέχεια τα προσέφεραν δωρεάν σε άπορες οικογένειες, χαμηλοσυνταξιούχους ή μητέρες.

Κατά μία διαβολική σύμπτωση όμως, σε καμία από τις... εφόδους που έκαναν, δεν κατάφερε κάποιος να τις βγάλει μία φωτογραφία για να επιβεβαιωθεί ο ισχυρισμός αυτός.

«Για 3 ώρες πληρώνουμε εμείς»

Το 2014, όπως αναφέρει η Lifo, υπήρξε μία διαφορετική εκδοχή. Σύμφωνα με το πρόεδρο της αγοράς: «Δώδεκα κυρίες, κομψές, περιποιημένες, χαμογελαστές και ευγενικές, κατέφτασαν νωρίς το πρωί της Πέμπτης με τρία τζιπ στη Βαρβάκειο αγορά. Ντυμένες στα μαύρα, συνοδεύονταν από έναν ικανό αριθμό σεκουριτάδων, μπήκαν στα καταστήματα και είπαν σε ιδιοκτήτες και υπαλλήλους: για τρεις ώρες πληρώνουμε όλες τις αγορές των πελατών σας».

Μάλιστα, κάποιοι τον συγκεκριμένο αστικό μύθο τον προχώρησαν ακόμα περισσότερο, γράφοντας πως οι συγκεκριμένες κυρίες άρχισαν να χτυπάνε σπίτια που έβγαιναν σε πλειστηριασμούς και όταν έβγαιναν... νικητές τα επέστρεφαν στους ιδιοκτήτες τους.

Φυσικά, όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, οι 12 κυρίες με τα μαύρα ουδέποτε υπήρξαν, καθώς σε όλες αυτές τις επισκέψεις που έκαναν, όλο και κάποιος θα τις είχε φωτογραφίσει. Όπως ανέφερε σε ειδικό ρεπορτάζ που είχε κάνει η Ημερησία, ήταν απλά ένα διαφημιστικό κόλπο κάποιων καταστημάτων της αγοράς, προκειμένου να προσελκύσουν κόσμο.

Ευτυχώς, τα τελευταία χρόνια, έχει σταματήσει να κάνει την εμφάνισή του στα ΜΜΕ της χώρας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Drones, σκύλοι και επιστήμονες σε πόλεμο με ένα έντομο‑φονιά

Stories 14.09.2025
Πώς ένα σκαθάρι απειλεί να αλλάξει για πάντα τα δάση

Μεξικό: Η «πόλη» που χάθηκε για πάντα – 130.000 ζωές εξαφανισμένες στον πόλεμο των ναρκωτικών

Stories 14.09.2025
Χιλιάδες οικογένειες ψάχνουν τους αγνοουμένους τους στο Μεξικό

Η χώρα με τα πιο ευτυχισμένα παιδιά στον κόσμο

Stories 14.09.2025
Πού αποδίδονται τα υψηλά επίπεδα ευτυχίας και... πού θα βρούμε την Ελλάδα στη λίστα

Μαμά, τι έχει το lunchboxάκι μου σήμερα; Η νέα εποχή του κολατσιού διχάζει, αλλά γιατί;

Απόψεις 14.09.2025
Το σχολικό ταπεράκι, δεν είναι πεδίο μάχης

Γιατί η πινακίδα του STOP έχει οκτώ γωνίες;

Ιστορικά 14.09.2025
Ο λόγος είναι πολύ σημαντικός

Ο «κανόνας του 80%» που ακολουθεί ο Μαρκ Ζουκερμπεργκ

Stories Χτες
Τον ακολουθούσαν και οι Albert Einstein και Steve Jobs