LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Αυτά είναι τα 3 «μυστικά» για να κοιμόμαστε καλύτερα

Τι σημαίνει «το βάδισμα δεν είναι αυτόματο»

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 30/10/2021 | 18:21

Αυτά είναι τα 3 «μυστικά» για να κοιμόμαστε καλύτερα

Τη σχέση του τρόπου με τον οποίο κοιμόμαστε με τον τρόπο που περπατάμε, διερευνά νέα μελέτη, σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN.

Το βάδισμα, ως μια "μη αυτόματη" διαδικασία, μπορεί σαφώς να επηρεαστεί από τη στέρηση ύπνου, επισημαίνει ο συγγραφέας της μελέτης Hermano Krebs, επίκουρος καθηγητής νευρολογίας στο University of Maryland School of Medicine, στη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ.

«Ιδανικά, όλοι θα πρέπει να κοιμούνται οκτώ ώρες τη νύχτα», υπενθυμίζει ο Krebs. «Αλλά αν δεν μπορούμε, τότε θα πρέπει να το “ανταποδίδουμε” όσο το δυνατόν περισσότερο και όσο πιο τακτικά γίνεται».

Τι σημαίνει «το βάδισμα δεν είναι αυτόματο»

Οι επιστήμονες πίστευαν ότι το περπάτημα ήταν μια πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία, αφού δείχνοντας στους εαυτούς μας την κατεύθυνση που θέλουμε να πάμε, το σώμα φαινόταν να αναλαμβάνει τη διαδικασία.

Η έρευνα πλέον δείχνει ότι αυτό δεν ισχύει, αφού ο εγκέφαλός μας φέρεται να αντιδρά σε οπτικές ή ακουστικές ενδείξεις κατά την πορεία μας, προσαρμόζοντας το βάδισμά μας ώστε να επιβραδύνει ή να επιταχύνει ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες και συνθήκες.

Στην περίπτωση της μουσικής, για παράδειγμα, μπορούμε να προσαρμόσουμε τον βηματισμό μας για να διατηρήσουμε τον ρυθμό, χωρίς μάλιστα να το καταλάβουμε.

Τα τρια «μυστικά» για να κοιμόμαστε καλύτερα

Οι ειδικοί πάντως, μας συστήνουν να «εκπαιδεύσουμε» τον εγκέφαλό μας ούτως ώστε να ανακτήσουμε τον έλεγχο του ύπνου μας.

Τα «μυστικά» για να το πετύχουμε, είναι:

  • Η άσκηση: Μόλις δέκα λεπτά περπάτημα, ποδηλασία ή άλλη αερόβια άσκηση την ημέρα μπορούν να «βελτιώσουν δραστικά την ποιότητα του νυχτερινού ύπνου», σύμφωνα με το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου.
  • , καφέ μετά τις 15:00: Αποχή από την πρόσληψη καφεΐνης μετά το μεσημέρι.
  • Όχι αλκοόλ πριν τον ύπνο: Αν και θεωρούμε ότι μας βοηθά να κοιμηθούμε, είναι πιο πιθανό να ξυπνήσουμε τη νύχτα, εξαιτίας της κατανάλωσης ποτών, αργά το βράδυ.
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τα πιο περίεργα πράγματα που βρίσκουν ελκυστικά στις γυναίκες οι άντρες

Πριν 9 ώρες
Δεν είναι τίποτα από αυτά που φαντάζεσαι.

Αυτά είναι τα trends στα χρώματα μαλλιών για το φθινόπωρο

Πριν 9 ώρες
Δες τις τάσεις για το φθινόπωρο- χειμώνα 2022-2023

Αυτά τα λουλούδια έχουν ευεργετικές ιδιότητες

Πριν 9 ώρες
Ορισμένα άνθη δεν είναι μόνο όμορφα, αλλά έχουν και θεραπευτικές ικανότητες.

Η συνήθεια που θέλει να κόψει άμεσα ο Elon Musk

Πριν 9 ώρες
Και που την έχουν πολλοί

Τα ζώδια σήμερα: 28 Σεπτεμβρίου

Πριν 9 ώρες
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Αν αγαπάς τις γάτες ακολούθησε τα παρακάτω προφίλ στο instagram

Πριν 9 ώρες
Γιατί το να ακολουθείς προφίλ με γάτες στο instagram είναι σίγουρα ένα είδος ψυχοθεραπείας!

Celebrities που παντρεύτηκαν με υπέροχα νυφικά του οίκου Valentino

Πριν 9 ώρες
Ήταν όλα μοναδικά και κομψά!

5 blazers για να φορέσεις εντός κι εκτός γραφείου

Πριν 9 ώρες
Το office look που αγαπάμε για τις μέρες του φθινοπώρου, το μεταφέρουμε παντού!

Η θεωρία που φέρνει στα πόδια σου όσα πραγματικά θες

Πριν 9 ώρες
Πώς αυτό που θες θα γίνει τελικά μέρος της πραγματικότητάς σου

Hôtel Madame Rêve: Μέσα σε ένα από τα πιο πολυτελή ξενοδοχεία του Παρισιού

Πριν 9 ώρες
Στο κέντρο της πόλης με εκπληκτική θέα

Τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε στην αντισύλληψη

Χτες
Πληροφορίες που χρειάζεται να ξέρεις
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.