E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ο λόγος που στα εμπορικά καταστήματα ακούμε αργή απαλή μουσική

Πολύ σημαντικός

Δημοσίευση 4/3/2019 | 00:13

Ο λόγος που στα εμπορικά καταστήματα ακούμε αργή απαλή μουσική

Είναι γνωστό πως τα εμπορικά καταστήματα χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους που κινητοποιούν τις αισθήσεις μας, ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις. Βιτρίνες, μυρωδιές και ήχοι, είναι μερικά από αυτά τα παραδείγματα.

Η μουσική σε ένα εμπορικό κατάστημα φαίνεται να είναι πολύ σημαντική για την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών. Εκτός από το είδος, την ένταση και τη διάθεση που μπορεί να προκαλέσει οποιαδήποτε επιλογή μουσικής, φαίνεται πως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της είναι ο ρυθμός.

Μια έρευνα που έγινε το 1982 από τον καθηγητή marketing, Ronald E. Milliman, έδειξε πως οι πελάτες θα κινούνται πιο σιγά αν ακούν αργή απαλή μουσική σε ένα κατάστημα, άρα θα αγοράζουν και περισσότερα. Αν η μουσική είναι γρήγορη και πιο έντονη, θα κινούνται πιο γρήγορα και θα καταλήξουν να αγοράσουν λιγότερα.

Η έρευνα έδειξε πως σε καταστήματα με πιο αργή μουσική, οι πωλήσεις είχαν αύξηση 38%. Ο πελάτης δεν βιάζεται, ακολουθώντας το ν ρυθμό, που του δίνει περισσότερο χρόνο για να ανακαλύψει περισσότερα προϊόντα.

Το ίδιο συμβαίνει και στα εστιατόρια. Οι πελάτες τείνουν να κάθονται περισσότερο και να αγοράζουν περισσότερα, όταν η μουσική είναι αργή. Όπως έδειξε μια ακόμα έρευνα το 1999 από δυο καθηγητές του πανεπιστημίου Strathclyde της Σκωτίας, οι πελάτες ξοδεύουν ως και 23% περισσότερα χρήματα σε εστιατόρια με αργή μουσική. Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στις παραγγελίες ποτών.

Βέβαια σε εστιατόρια που δουλεύουν γρήγορα, όπως οι αλυσίδες fast food, η γρήγορη μουσική είναι πιο λειτουργική. Μια έρευνα του 2017 από ερευνητές στην Νορβηγία και την Γερμανία, έδειξε πως η γρήγορη μουσική, αν χρησιμοποιείται σε μέρη γεμάτα από κόσμο, με συνωστισμό, τότε οι πωλήσεις θα αυξηθούν. Σε λάθε περίπτωση, ο ρυθμός είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που συνειδητοποιούμε στην ζωή μας, από πολύ μικρή ηλικία, άρα έχει επίσης τεράστια σημασία και στο marketing.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Πώς ήταν η καθημερινή ζωή στον Μεσαίωνα;

Ιστορικά 03.05.2024
Δύσκολη, ανυπόφορη, ατελείωτη

Γιατί η Κίνα έχει 65 εκατομμύρια άδεια σπίτια

Stories 03.05.2024
Ολόκληρες πόλεις που χτίστηκαν αλλά δεν κατοικήθηκαν ποτέ

Οι άνθρωποι μπορούν να έχουν όριο ζωής 150 ετών, αλλά πώς θα τα φτάσουν;

Νέα Εποχή 03.05.2024
Οι άνθρωποι δεν μπορούν να ζήσουν για πάντα, αλλά δεν έχουμε φτάσει καν στο όριο για το πόσο θα αντέξει το σώμα μας

Πώς τρεις Γαλλίδες πριγκίπισσες κατέλυσαν μια ολόκληρη δυναστεία

Πρόσωπα 03.05.2024
Τι επέφερε μια τόσο καταστροφική αλλαγή που αποδυνάμωσε και τελικά κατέστρεψε τη δυναστεία των Καπετιδών; Η απάντηση είναι, τρεις νεαρές γυναίκες.

Πώς περνάς το Πάσχα όταν είσαι vegan;


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Πρόσωπα 03.05.2024
Τι τρως και πώς είναι τα οικογενειακά τραπέζια

Γνωρίστηκαν online και σύντομα έμειναν μαζί: Μια σχέση που κατέληξε σε φόνο

Stories Χτες
Ποτέ δεν ξέρεις ποιος είναι ο σύντροφός σου

Η πόλη που εξαφανίστηκε από προσώπου γης: Όλα χάθηκαν στις φλόγες

Ιστορικά Χτες
Η φωτιά έχτισε ένα συμπαγές, αδιαπέραστο τείχος κατά μήκος της πόλης

Ατύχημα ή δολοφονία; Ο μυστηριώδης θάνατος μιας διάσημης χολιγουντιανής σταρ

Stories Χτες
Ο θάνατος της παραμένει τυλιγμένος στο μυστήριο και έχει πυροδοτήσει πολλές θεωρίες όλα αυτά τα χρόνια