E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ο λόγος που στα εμπορικά καταστήματα ακούμε αργή απαλή μουσική

Πολύ σημαντικός

Δημοσίευση 4/3/2019 | 00:13

Ο λόγος που στα εμπορικά καταστήματα ακούμε αργή απαλή μουσική

Είναι γνωστό πως τα εμπορικά καταστήματα χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους που κινητοποιούν τις αισθήσεις μας, ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις. Βιτρίνες, μυρωδιές και ήχοι, είναι μερικά από αυτά τα παραδείγματα.

Η μουσική σε ένα εμπορικό κατάστημα φαίνεται να είναι πολύ σημαντική για την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών. Εκτός από το είδος, την ένταση και τη διάθεση που μπορεί να προκαλέσει οποιαδήποτε επιλογή μουσικής, φαίνεται πως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της είναι ο ρυθμός.

Μια έρευνα που έγινε το 1982 από τον καθηγητή marketing, Ronald E. Milliman, έδειξε πως οι πελάτες θα κινούνται πιο σιγά αν ακούν αργή απαλή μουσική σε ένα κατάστημα, άρα θα αγοράζουν και περισσότερα. Αν η μουσική είναι γρήγορη και πιο έντονη, θα κινούνται πιο γρήγορα και θα καταλήξουν να αγοράσουν λιγότερα.

Η έρευνα έδειξε πως σε καταστήματα με πιο αργή μουσική, οι πωλήσεις είχαν αύξηση 38%. Ο πελάτης δεν βιάζεται, ακολουθώντας το ν ρυθμό, που του δίνει περισσότερο χρόνο για να ανακαλύψει περισσότερα προϊόντα.

Το ίδιο συμβαίνει και στα εστιατόρια. Οι πελάτες τείνουν να κάθονται περισσότερο και να αγοράζουν περισσότερα, όταν η μουσική είναι αργή. Όπως έδειξε μια ακόμα έρευνα το 1999 από δυο καθηγητές του πανεπιστημίου Strathclyde της Σκωτίας, οι πελάτες ξοδεύουν ως και 23% περισσότερα χρήματα σε εστιατόρια με αργή μουσική. Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στις παραγγελίες ποτών.

Βέβαια σε εστιατόρια που δουλεύουν γρήγορα, όπως οι αλυσίδες fast food, η γρήγορη μουσική είναι πιο λειτουργική. Μια έρευνα του 2017 από ερευνητές στην Νορβηγία και την Γερμανία, έδειξε πως η γρήγορη μουσική, αν χρησιμοποιείται σε μέρη γεμάτα από κόσμο, με συνωστισμό, τότε οι πωλήσεις θα αυξηθούν. Σε λάθε περίπτωση, ο ρυθμός είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που συνειδητοποιούμε στην ζωή μας, από πολύ μικρή ηλικία, άρα έχει επίσης τεράστια σημασία και στο marketing.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τι είναι αυτό το χεράκι που βλέπεις παντού; Η ιστορία που δεν σου είπε ποτέ κανείς

Ιστορικά 15.07.2025
Ένα emoji με 1.000 χρόνια ιστορία – Πώς το 👉 έγινε σύμβολο προσοχής από τον Μεσαίωνα

Αποστολή εξετελέσθη στο Plastiras Lake Festival: Τρία μερόνυχτα μουσικής, φύσης και ανεμελιάς

Φεστιβάλ 15.07.2025
Μουσική, λίμνη και camping: Το φεστιβάλ που έγινε η νέα μας καλοκαιρινή συνήθεια

Ξανά στο προσκήνιο η πανώλη στις ΗΠΑ

Stories 15.07.2025
Όταν το παρελθόν επιστρέφει

Η μοναδική εκκλησία στην Ελλάδα που έχει και καμπαναριό και μιναρέ

Ιστορικά Χτες
Η εκκλησία-σύμβολο της συνύπαρξης - Η Πλατεία που μιλά τρεις γλώσσες

Έγκλημα ως θέαμα: Μια σιωπηλή απειλή πίσω από τις λεπτομέρειες στα ρεπορτάζ

Απόψεις Χτες
Μήπως δίνουμε πάρα πολλές πληροφορίες στα εγκλήματα;

Ο δημιουργός του Twitter έφτιαξε chat χωρίς Wi‑Fi και τρέλανε το ίντερνετ

Stories Χτες
H εφαρμογή που μιλάς χωρίς να σε παρακολουθεί κανείς

Πώς τα οπίσθια μιας Γαλλίδας σερβιτόρας έγιναν εθνική παράδοση

Stories Χτες
Η εκδίκηση μιας σερβιτόρας και η ταπείνωση ενός δημάρχου

Ο άντρας που προετοιμάζεται για Γ` Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι το 2030

Stories Χτες
Από την ηλικία των 12 ετών, ξεκίνησε να «χτίζει» τη ζωή του με βάση την επιβίωση

Το τεχνητό νησί των δισεκατομμυριούχων που έφερε προβλήματα στο Μαϊάμι

Stories Προχτές
Το νησί των δισεκατομμυριούχων μυρίζει… σκάνδαλο

10 χρόνια με το ίδιο θερμός, oδήγησαν στον θάνατο έναν άντρα στην Ταϊβάν

Stories Προχτές
Η αλήθεια που ανακάλυψαν οι γιατροί σοκάρει