E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Δείτε τι προκαλούν τα επεξεργασμένα τρόφιμα στον εγκέφαλό μας

Η νέα μελέτη τρομάζει

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 26/5/2023 | 00:09

Δείτε τι προκαλούν τα επεξεργασμένα τρόφιμα στον εγκέφαλό μας
φωτό αρχείου, Pexels

Τα τελευταία χρόνια η επιστημονική κοινότητα πραγματοποιεί έρευνες και μιλάει ανοιχτά για τα επεξεργασμένα τρόφιμα και τις αρνητικές επιπτώσεις στον οργανισμό μας.

Η νέα έρευνα που έρχεται από την Γαλλία, βάζει στο κάδρο τη ζημιά που προκαλούν οι επεξεργασμένες τροφές στον εγκέφαλο μας.

Μια ομάδα από το Πανεπιστήμιο του Μονπελιέ εξηγεί ότι όταν τρώμε πολλά από αυτά τα είδη τροφίμων, το σώμα μας ανγκάζεται να παράγει μια ορμόνη που ονομάζεται ινσουλίνη για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση όλης της ζάχαρης στην κυκλοφορία του αίματός μας.

Όμως όσο μεγαλύτερη είναι η συχνότητα που καταναλώνουμε αυτές τις τροφές, τόσο πιο ανθεκτικοί γινόμαστε στην ινσουλίνη, που σημαίνει ότι το σώμα σταματάει να ανταποκρίνεται σε αυτή.

Η έρευνα έγινε σε άτομα ηλικίας 20 ετών εώς 30, και σε απολύτως υγιείς ενήλικες.

Βρέθηκε λοιπόν πως όσοι κατανάλωναν σανκ και τροφές επεξεργασμένες, μειώνονταν οι γνωστικές τους ικανότητες και αντιμετώπιζαν προβλήματα κατανόησης και συγκέντρωσης.

Όσο μεγαλύτερες ήταν οι ποσότητες, τόσο μεγαλύτερη ήταν και η ζημιά. Όμως όταν σταματούσαν να καταναλώνουν αυτές τις τροφές, ο εγκέφαλος επέστρεφε στα κανονικά δεδομένα του.

Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Personality and Individual Differences.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Είχατε ποτέ κάποιον σύντροφο ‑ «φούσκα»; Πως θα το καταλάβετε

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Τι είναι ο σύντροφος «puffer fish»;

Τα φυτά που κρατούν τα κουνούπια μακριά από τον κήπο και το μπαλκόνι σου

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Ορισμένα αρωματικά βότανα και λουλούδια περιέχουν φυσικές ουσίες που αποθαρρύνουν τα κουνούπια, προσφέροντας μια αισθητική και λειτουργική λύση για εξωτερικούς χώρους.

Πότε τα likes και οι online συνομιλίες μετράνε για απιστία

E-Daily 1.Hero 14.06.2026
Τι ακριβώς είναι η ψηφιακή απιστία;

Παγωτό vs gelato: Η γλυκιά διαφορά που πολλοί αγνοούν

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Νομίζεις ότι είναι το ίδιο; Να γιατί το gelato ξεχωρίζει

4 φυτά που μεγαλώνουν τόσο εύκολα που θα γεμίσεις γλάστρες χωρίς να το καταλάβεις

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Δεν χρειάζεται να είσαι expert στην κηπουρική για να δεις το μπαλκόνι σου να γεμίζει ζωή

5 μέρη στην Ελλάδα που είναι ακόμα «φθηνά» και αξίζει να πας τώρα

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Υπάρχουν ακόμα προορισμοί στην Ελλάδα που δεν χρειάζεσαι… δεύτερο μισθό για να πας διακοπές;

Το μαγικό συστατικό από το νεσεσέρ σου που «σώζει» ξηρούς αγκώνες και γόνατα

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Δεν είναι λάδι, ούτε κάποιο viral hack του TikTok – κι όμως κάνει θαύματα!

Το πιο υποτιμημένο βήμα στο skincare που κάνει τεράστια διαφορά

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Το μυστικό που προετοιμάζει την επιδερμίδα σου για να «δουλέψουν» πραγματικά όλα τα προϊόντα σου

Γιατί η ιαπωνική τέχνη του «shinrin yoku» είναι το κλειδί για να αντιμετωπίσεις το άγχος

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Ένας αρχαίος ιαπωνικός τρόπος ηρεμίας που υπόσχεται να μειώσει το άγχος σου… μόνο με μια βόλτα στη φύση!

Γιατί οι Ιάπωνες εφαρμόζουν το «kaizen» και πώς τους βοηθάει στη ζωή τους;

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Ένα ιαπωνικό μυστικό που μπορεί να βοηθήσει την καθημερινότητά σου να γίνει πιο ευχάριστη!

Για ποιον λόγο η επιβίβαση στο αεροπλάνο γίνεται πάντα από τα αριστερά;

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Ίσως να μην είχατε δώσει σημασία ως τώρα σε αυτήν την λεπτομέρεια

Πώς να αυξήσετε το μέγεθος του πeους σας με φυσικό τρόπο

E-Daily 3.Left 14.06.2026
Σίγουρα δεν το περιμένατε