E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

H καρτ ‑ ποστάλ που οδήγησε σε μια αναπάντεχη εφεύρεση

Που έκανε πάταγο

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 4/6/2022 | 00:17

H καρτ ‑ ποστάλ που οδήγησε σε μια αναπάντεχη εφεύρεση

Τα ανδρικά εσώρουχα έχουν μια μοναδική ιστορία, που σπάνια βρίσκεται σε συζητήσεις, παρόλο που φτάνει μέχρι 7.000 χρόνια πριν.

Από το 13ο αιώνα, οι βράκες επικράτησαν, να και μιλάμε απλά για ένα ρούχο που είναι απλά λίγο πιο χαλαρό από το σορτς. Οι βράκες έπρεπε να δένονται σφιχτά, το οποίο ήταν και ενοχλητικό και άβολο, ειδικά όταν κάποιος έπρεπε να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα. Για να λυθεί το πρόβλημα, προστέθηκε ένα κάλυμμα στον καβάλο, ώστε να μπορεί κάποιος να το ανοιγοκλείνει και να χρησιμοποιεί την τουαλέτα με περισσότερη άνεση.

Ακολούθησαν τα σκελέα, τα μποξεράκια και το 1934 ο Arthur Kneibler άλλαξε για πάντα το πεδίο των ανδρικών εσωρούχων, όταν εφηύρε τα σλιπάκια.

Έξι χρόνια νωρίτερα, η εταιρεία Cooper's Inc. τον είχε προσλάβει στο τμήμα πωλήσεων και μάρκετινγκ. Η εταιρεία από το Ουινσκόνσιν ήταν γνωστή για τις κάλτσες της, τα καλσόν της και λίγο αργότερα, τα εσώρουχα. Αυτό έγινε το 1898, όταν έβγαλαν τα πρώτα ανδρικά εσώρουχα στην αγορά.

Το 1934 λοιπόν, ο Kneibler εργαζόταν ως σχεδιαστής πλέον. Εκείνη την χρονιά έλαβε μια καρτ - ποστάλ από ένα φίλο που βρισκόταν σε διακοπές στη Γαλλική Ριβιέρα. Αυτή η απλή και φιλική χειρονομία, άλλαξε τη ζωή του και την ιστορία του. Η καρτ - ποστάλ έδειχνε έναν άνδρα να φορά ένα κοντό και στενό κάτω μέρος για μαγιό.

Μια σκέψη του ήρθε στο μυαλό. Αυτό το στιλ μαγιό, θα μπορούσε να γίνει και εσώρουχο. Αν και τα μποξεράκια είχαν εφευρεθεί 9 χρόνια νωρίτερα, δεν είχαν καταφέρει να γίνουν δημοφιλή, οπότε ο Kneibler πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει έναν εντελώς καινούργιο τύπο ανδρικού εσωρούχου.

@wikipedia.org

Το σχέδιο του Kneibler ήταν ένα εσώρουχο σε σχήμα Υ στο μπροστινό μέρος και δεν κάλυπτε τα πόδια και τα μπούτια. Επίσης, κατασκευάστηκαν με ένα ύφασμα που επέτρεπε αρκετό αέρα να περνά, ενώ ήταν αρκετά ελαστικά. Αυτό που τα έκανε ακόμα πιο επιτυχημένα ήταν ότι μπορούσαν να φορεθούν από τον καθένα, είτε έναν γυμνασμένο άνδρα, είτε όχι.

Στις 19 Ιανουαρίου του 1935, τα σλιπάκι έκαναν το ντεμπούτο τους στο πολυκατάστημα Marshall Fields στο Σικάγο. Είχε όμως πολύ κρύο και το σχέδιο παρέπεμπε σε πιο ζεστές εποχές. Ωστόσο, τα 600 κομμάτια των σλιπ, εξαφανίστηκαν μέχρι το μεσημέρι, ενώ τις πρώτες εβδομάδες πωλήθηκαν 12.000 κομμάτια, ενώ πάνω στο τρίμηνο, ο αριθμός έφτασε τις 30.000.

Τα σλιπάκια όπως ξέρουμε, είχαν τεράστια επιτυχία και έφτασαν σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Η Cooper’s Inc. άλλαξε το όνομά της το 1971 σε «Jockey», η οποία συνεχίζει να υπάρχει και να παράγει σλιπ. Τα εσώρουχα τις εταιρείας έχουν πλέον και το δικό τους παρατσούκλι: «tighty - whities», δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση, τα «εφαρμοστά - λευκά».

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ποια είναι η Caitlin Clark που αλλάζει το μέλλον του μπάσκετ για τις γυναίκες

Πρόσωπα 25.04.2024
Αναμόρφωσε πλήρως το κολεγιακό μπασκετικό τοπίο

Το γκράφιτι που άλλαξε τον κόσμο

Νέα Εποχή 25.04.2024
Μερικά από τα πιο διάσημα έργα street art που λάτρεψε ο κόσμος

5 πολιτικοί που δολοφονήθηκαν τον 21ο αιώνα

Πρόσωπα 25.04.2024
Για διάφορους λόγους

Αντρας που έφυγε από την Αγγλία το 2008, εγκλωβίστηκε στην Αιθιοπία για 16 χρόνια

Stories Χτες
Εχασε το ταξιδιωτικό του έγγραφο για τους πρόσφυγες και δεν μπορούσε να επιστρέψει στην οικογένειά του

Αυτό το νησί έχει την καλύτερη παραλία στον κόσμο

Περιβάλλον Χτες
Σύμφωνα με τους Travel Experts, αξίζει να το επισκεφτείς!

Εορτολόγιο: Πότε πέφτει του Αγίου Γεωργίου

Ιστορικά Προχτές
Το αιώνιο ερώτημα...

Η εποχή του Οzempic: Ένα φάρμακο που δημιούργησε κουλτούρα

Stories Προχτές
Η κουλτούρα της δίαιτας, την εποχή της υπερκατανάλωσης

Πως κάνουν τατουάζ οι φυλακισμένοι;

Stories Προχτές
Ο περιορισμός τους κάνει όλο και πιο εφευρετικούς