E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ποιες εταιρείες «έφαγαν» το Facebook: Oι νέοι το αφήνουν πίσω τους

Δεν αποτελεί πια προτεραιότητα στους νέους

Δημοσίευση 1/6/2018 | 10:53

Ποιες εταιρείες «έφαγαν» το Facebook: Oι νέοι το αφήνουν πίσω τους

Ούτε κατά διάνοια το Facebook δεν αποτελεί πλέον την πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων, καθώς το έχουν ξεπεράσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat.

Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.

To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.

Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).

Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015.

Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς». Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).

Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι έφηβοι εμφανίζονται τριχασμένοι: το 31% θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.

Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ανδρέας Σπυρόπουλος: Με φρέσκες ιδέες και δυναμισμό για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Πρόσωπα 26.04.2024
Οι εκλογές είναι η ευκαιρία μας να διαμορφώσουμε το μέλλον μας.

Ο Γερουσιαστής των ΗΠΑ που θέλει να επαναφέρει την μονομαχία με πιστόλια

Stories 26.04.2024
Μαι μεσαιωνική πρακτική που ίσως θα επιστρέψει;

Ο διάσημος φωτογράφος που βίαζε και σκότωνε μοντέλα στα 70s

Stories 26.04.2024
«Μάγευε» τα θύματά του για να τα αποπλανήσει

Ποια είναι η Caitlin Clark που αλλάζει το μέλλον του μπάσκετ για τις γυναίκες

Πρόσωπα Χτες
Αναμόρφωσε πλήρως το κολεγιακό μπασκετικό τοπίο

Το γκράφιτι που άλλαξε τον κόσμο

Νέα Εποχή Χτες
Μερικά από τα πιο διάσημα έργα street art που λάτρεψε ο κόσμος

5 πολιτικοί που δολοφονήθηκαν τον 21ο αιώνα

Πρόσωπα Χτες
Για διάφορους λόγους

Αντρας που έφυγε από την Αγγλία το 2008, εγκλωβίστηκε στην Αιθιοπία για 16 χρόνια

Stories Προχτές
Εχασε το ταξιδιωτικό του έγγραφο για τους πρόσφυγες και δεν μπορούσε να επιστρέψει στην οικογένειά του

Η συγγραφέας που υπερασπίζεται τους άντρες και κάνει πάταγο στη Βρετανία

Stories Προχτές
Είναι κι αυτοί θύματα της πατριαρχίας

Αυτό το νησί έχει την καλύτερη παραλία στον κόσμο

Περιβάλλον Προχτές
Σύμφωνα με τους Travel Experts, αξίζει να το επισκεφτείς!