E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Στην Κίνα οι τσάντες Louis Vuitton είναι πλέον μόνο «για τις γραμματείς»!

Η τοπική ελίτ αποφάσισε να αλλάξει τους κανόνες

Δημοσίευση 18/11/2015 | 00:05

Στην Κίνα οι τσάντες Louis Vuitton είναι πλέον μόνο «για τις γραμματείς»!

Θυμάστε μήπως την περίοδο που σχεδόν όλες οι γυναίκες κυκλοφορούσαν με μια τσάντα Louis Vuitton στο χέρι τους; Φυσικά, ως επί το πλείστον ήταν φθηνές απομιμήσεις, και λίγες μονάχα ήταν αυθεντικές.

Η απίστευτη και εκπληκτική δημοτικότητα που απέκτησαν οι συγκεκριμένες τσάντες, προφανώς και δεν παρατηρήθηκε μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου. Στην Κίνα όμως, οι πλούσιοι πολίτες αποφάσισαν να βάλουν ένα όριο, όταν είδαν την κατάσταση να ξεφεύγει. Μόλις λοιπόν η αγαπημένη τους φίρμα πολυτελείας έγινε και αγαπημένη της μεσαίας τάξης, τότε πήραν την κατάσταση στα χέρια τους. Σταμάτησαν να αγοράζουν τσάντες Louis Vuitton και άρχισαν να παίρνουν ακόμα πιο ακριβές, από πιο ακριβούς οίκους, επειδή απλά... μπορούν.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο διευθύνοντας σύμβουλος της HSBC, Ewan Rambourg, στο βιβλίο του «The Bling Dynasty: Why the Reign of Chinese Luxury Shoppers Has Only Just Begun», οι πωλήσεις του γνωστού οίκου κορυφώθηκαν το 2003, όταν όλοι οι Ιάπωνες αγόραζαν τα προϊόντα του. Ενώ όμως η ιαπωνική ελίτ δεν ανησύχησε όταν η εν λόγω φίρμα έγινε mainstream, η κινεζική ελίτ διαφώνησε.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως οι Ιάπωνες αγοράζουν πολυτελή αγαθά για να μπορέσουν να γίνουν μέλη μιας ανώτερης κοινωνίας, σε αντίθεση με τους Κινέζους, οι οποίοι τα αγοράζουν για να ξεχωρίσουν από τους υπόλοιπους.

Με τα προϊόντα του οίκου Louis Vuitton να έχουν γίνει κομμάτι της καθημερινότητας, με τον καθένα να μπορεί να τα αποκτήσει, οι πλούσιοι Κινέζοι στρέφουν την προσοχή τους σε πιο ακριβές εταιρείες, στις οποίες δεν μπορούν πολλοί να έχουν πρόσβαση, όπως είναι οι οίκοι Chanel και Bottega Veneta. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο βιβλίο του ο Rambourg, πλέον στην Κίνα η φίρμα Louis Vuitton είναι «η φίρμα των γραμματέων».

Πάντως, όπως αναφέρεται στον Business Insider, η τροπή αυτή της αγοράς δεν είναι και τόσο κακή, καθώς η μεσαία τάξη της Κίνας είναι αυτή με τη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγοραστική δύναμη. Το μόνο που πρέπει να κάνει τώρα ο γαλλικός οίκος είναι να μπορέσει να διατηρήσει τους νέους μεσοαστούς πελάτες του, ενώ παράλληλα θα προσπαθεί να κερδίσει τη χαμένη του ελίτ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο βαθύ κόκκινος «σούπερ χυμός» που ρίχνει την πίεση και θωρακίζει την καρδιά

Body+Mind 19.11.2025
Μπορεί ένα ποτήρι χυμό να λειτουργήσει σαν φυσικό… αντιυπερτασιακό;

Τι είναι το «phubbing» που καταστρέφει τις σχέσεις

Σχέσεις 19.11.2025
Το λάθος που κάνουμε όλοι στα ραντεβού και καταστρέφει την επικοινωνία

Pimple patches: Ψάξαμε και βρήκαμε τα πιο αποτελεσματικά

Style 19.11.2025
Η λύση για το σπυράκι που εμφανίστηκε «από το πουθενά» - και θέλεις να εξαφανιστεί μέσα στη νύχτα!

5 ρομαντικά χωριά της Ιταλίας που μοιάζουν βγαλμένα από παραμύθι – και σε περιμένουν αυτόν τον Νοέμβρη

Ταξίδια 19.11.2025
Είτε ταξιδεύεις με παρέα, είτε με το άλλο σου μισό, είτε μόνη σου, η Ιταλία ξέρει πώς να σου δείχνει την ομορφιά της… ακόμα και στις πιο ήρεμες εποχές!

Τα συμπτώματα που μοιάζουν με γρίπη αλλά κρύβουν σοβαρό κίνδυνο καρδιάς στους νέους

Body+Mind Χτες
Τα αθώα συμπτώματα που κανείς δεν πρέπει να αγνοεί

Οι 9 φράσεις για να ξεσκεπάσετε όποιον σας ζηλεύει κρυφά

Σχέσεις Χτες
Δεν θα το ομολογήσουν, θα το δείξουν

Περιεμμηνόπαυση: Η «αόρατη» αιτία που ρίχνει τη σeξουαλική ευεξία των γυναικών

Body+Mind Προχτές
Η περιεμμηνόπαυση δεν κόβει τη διάθεση - αλλά φέρνει προκλήσεις που καμία γυναίκα δεν πρέπει να αγνοήσει

Γιατί η ιαπωνική τέχνη του «shinrin yoku» είναι το κλειδί για να αντιμετωπίσεις το άγχος

Body+Mind Προχτές
Ένας αρχαίος ιαπωνικός τρόπος ηρεμίας που υπόσχεται να μειώσει το άγχος σου… μόνο με μια βόλτα στη φύση!