LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Στην Κίνα οι τσάντες Louis Vuitton είναι πλέον μόνο «για τις γραμματείς»!

Η τοπική ελίτ αποφάσισε να αλλάξει τους κανόνες

Δημοσίευση 18/11/2015 | 00:05

Στην Κίνα οι τσάντες Louis Vuitton είναι πλέον μόνο «για τις γραμματείς»!

Θυμάστε μήπως την περίοδο που σχεδόν όλες οι γυναίκες κυκλοφορούσαν με μια τσάντα Louis Vuitton στο χέρι τους; Φυσικά, ως επί το πλείστον ήταν φθηνές απομιμήσεις, και λίγες μονάχα ήταν αυθεντικές.

Η απίστευτη και εκπληκτική δημοτικότητα που απέκτησαν οι συγκεκριμένες τσάντες, προφανώς και δεν παρατηρήθηκε μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου. Στην Κίνα όμως, οι πλούσιοι πολίτες αποφάσισαν να βάλουν ένα όριο, όταν είδαν την κατάσταση να ξεφεύγει. Μόλις λοιπόν η αγαπημένη τους φίρμα πολυτελείας έγινε και αγαπημένη της μεσαίας τάξης, τότε πήραν την κατάσταση στα χέρια τους. Σταμάτησαν να αγοράζουν τσάντες Louis Vuitton και άρχισαν να παίρνουν ακόμα πιο ακριβές, από πιο ακριβούς οίκους, επειδή απλά... μπορούν.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο διευθύνοντας σύμβουλος της HSBC, Ewan Rambourg, στο βιβλίο του «The Bling Dynasty: Why the Reign of Chinese Luxury Shoppers Has Only Just Begun», οι πωλήσεις του γνωστού οίκου κορυφώθηκαν το 2003, όταν όλοι οι Ιάπωνες αγόραζαν τα προϊόντα του. Ενώ όμως η ιαπωνική ελίτ δεν ανησύχησε όταν η εν λόγω φίρμα έγινε mainstream, η κινεζική ελίτ διαφώνησε.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως οι Ιάπωνες αγοράζουν πολυτελή αγαθά για να μπορέσουν να γίνουν μέλη μιας ανώτερης κοινωνίας, σε αντίθεση με τους Κινέζους, οι οποίοι τα αγοράζουν για να ξεχωρίσουν από τους υπόλοιπους.

Με τα προϊόντα του οίκου Louis Vuitton να έχουν γίνει κομμάτι της καθημερινότητας, με τον καθένα να μπορεί να τα αποκτήσει, οι πλούσιοι Κινέζοι στρέφουν την προσοχή τους σε πιο ακριβές εταιρείες, στις οποίες δεν μπορούν πολλοί να έχουν πρόσβαση, όπως είναι οι οίκοι Chanel και Bottega Veneta. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο βιβλίο του ο Rambourg, πλέον στην Κίνα η φίρμα Louis Vuitton είναι «η φίρμα των γραμματέων».

Πάντως, όπως αναφέρεται στον Business Insider, η τροπή αυτή της αγοράς δεν είναι και τόσο κακή, καθώς η μεσαία τάξη της Κίνας είναι αυτή με τη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγοραστική δύναμη. Το μόνο που πρέπει να κάνει τώρα ο γαλλικός οίκος είναι να μπορέσει να διατηρήσει τους νέους μεσοαστούς πελάτες του, ενώ παράλληλα θα προσπαθεί να κερδίσει τη χαμένη του ελίτ.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τα «οπίσθια γραφείου» και πως αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα

Body+Mind 19.04.2024
Αν δουλεύεις σε γραφείο, το θέμα σε αφορά

H Anya Taylor Joy φόρεσε το it παπούτσι της άνοιξης που διχάζει τις fashionistas

Style 19.04.2024
Οι μισές το λατρεύουν, οι μισές το σιχαίνονται!

Τα πιο νόστιμα vegan σουβλάκια στην Αθήνα που αξίζει να δοκιμάσεις

Ραδιόφωνο 19.04.2024
Είτε είσαι vegan, είτε όχι, αυτά τα σουβλάκια πρέπει οπωσδήποτε να τα δοκιμάσεις!

Το ξενοδοχείο στη Δανία που είναι σαν να κάνεις διακοπές στο Μπαλί

Ταξίδια 19.04.2024
Μια γεύση από το Μπαλί στη Σκανδιναβία

`Εξαλλοι οι Ιταλοί με τα λεγόμενα ιστορικού φαγητού για την πίτσα

Food Χτες
Το βιβλίο του «La Cucina Italiana Non Esiste – Η ιταλική κουζίνα δεν υπάρχει» προκάλεσε σάλο

Πώς να ζήσεις με κατοικίδιο, παρά τις αλλεργίες σου

Pets Χτες
Μπορείς να έχεις μια ευτυχισμένη, υγιή ζωή με τα κατοικίδια ζώα σου, ακόμα κι αν έχεις αλλεργία σε αυτά

Τα μυστικά ομορφιάς των διασήμων πέρα από τις επεμβάσεις και τις ακριβές κρέμες

Body+Mind Χτες
Bασίζονται σε συγκεκριμένες ρουτίνες ομορφιάς και μυστικά

5 urban chic airbnb στο κέντρο της Αθήνας που θα λατρέψεις

Ταξίδια Χτες
Ντιζαϊνάτα, πανέμορφα και ό,τι πρέπει για διακοπές ...στην πόλη

Τα χρώματα που επικρατούν τώρα στα trends

Style Χτες
Έντονα αλλά και πιο ουδέτερα, όλα όμως ευκολοφόρετα

Η απλή κίνηση που μειώνει το στρες, την κατάθλιψη και τις κρίσεις πανικού

Body+Mind Χτες
Δεν κοστίζει και έχει θεαματικά αποτελέσματα