E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Στην Κίνα οι τσάντες Louis Vuitton είναι πλέον μόνο «για τις γραμματείς»!

Η τοπική ελίτ αποφάσισε να αλλάξει τους κανόνες

Δημοσίευση 18/11/2015 | 00:05

Στην Κίνα οι τσάντες Louis Vuitton είναι πλέον μόνο «για τις γραμματείς»!

Θυμάστε μήπως την περίοδο που σχεδόν όλες οι γυναίκες κυκλοφορούσαν με μια τσάντα Louis Vuitton στο χέρι τους; Φυσικά, ως επί το πλείστον ήταν φθηνές απομιμήσεις, και λίγες μονάχα ήταν αυθεντικές.

Η απίστευτη και εκπληκτική δημοτικότητα που απέκτησαν οι συγκεκριμένες τσάντες, προφανώς και δεν παρατηρήθηκε μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου. Στην Κίνα όμως, οι πλούσιοι πολίτες αποφάσισαν να βάλουν ένα όριο, όταν είδαν την κατάσταση να ξεφεύγει. Μόλις λοιπόν η αγαπημένη τους φίρμα πολυτελείας έγινε και αγαπημένη της μεσαίας τάξης, τότε πήραν την κατάσταση στα χέρια τους. Σταμάτησαν να αγοράζουν τσάντες Louis Vuitton και άρχισαν να παίρνουν ακόμα πιο ακριβές, από πιο ακριβούς οίκους, επειδή απλά... μπορούν.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο διευθύνοντας σύμβουλος της HSBC, Ewan Rambourg, στο βιβλίο του «The Bling Dynasty: Why the Reign of Chinese Luxury Shoppers Has Only Just Begun», οι πωλήσεις του γνωστού οίκου κορυφώθηκαν το 2003, όταν όλοι οι Ιάπωνες αγόραζαν τα προϊόντα του. Ενώ όμως η ιαπωνική ελίτ δεν ανησύχησε όταν η εν λόγω φίρμα έγινε mainstream, η κινεζική ελίτ διαφώνησε.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως οι Ιάπωνες αγοράζουν πολυτελή αγαθά για να μπορέσουν να γίνουν μέλη μιας ανώτερης κοινωνίας, σε αντίθεση με τους Κινέζους, οι οποίοι τα αγοράζουν για να ξεχωρίσουν από τους υπόλοιπους.

Με τα προϊόντα του οίκου Louis Vuitton να έχουν γίνει κομμάτι της καθημερινότητας, με τον καθένα να μπορεί να τα αποκτήσει, οι πλούσιοι Κινέζοι στρέφουν την προσοχή τους σε πιο ακριβές εταιρείες, στις οποίες δεν μπορούν πολλοί να έχουν πρόσβαση, όπως είναι οι οίκοι Chanel και Bottega Veneta. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο βιβλίο του ο Rambourg, πλέον στην Κίνα η φίρμα Louis Vuitton είναι «η φίρμα των γραμματέων».

Πάντως, όπως αναφέρεται στον Business Insider, η τροπή αυτή της αγοράς δεν είναι και τόσο κακή, καθώς η μεσαία τάξη της Κίνας είναι αυτή με τη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγοραστική δύναμη. Το μόνο που πρέπει να κάνει τώρα ο γαλλικός οίκος είναι να μπορέσει να διατηρήσει τους νέους μεσοαστούς πελάτες του, ενώ παράλληλα θα προσπαθεί να κερδίσει τη χαμένη του ελίτ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Πώς να φτιάξεις ένα όμορφο μπαλκόνι με γλάστρες χωρίς να έχεις ιδέα από φυτά

Σπίτι 05.07.2025
Μπορείς να έχεις το πιο chic και πράσινο μπαλκόνι της πολυκατοικίας, χωρίς να ξέρεις ούτε τι είναι το φυτό εσωτερικού χώρου!

Ξέχασε τη Βαρκελώνη: 9 «κρυμμένα διαμάντια» στην Ισπανία που δε θα σου πει κανείς – Αλλά πρέπει να δεις!

Ταξίδια 05.07.2025
Εναλλακτικά μέρη, άγριες παραλίες και χωριά-όνειρο που θα κάνουν το road trip σου στην Ισπανία την πιο αναπάντεχη περιπέτεια της χρονιάς

Βαριά πόδια το καλοκαίρι; Το λάθος που κάνουμε χωρίς να το ξέρουμε

Body+Mind 05.07.2025
Οι γιατροί αποκαλύπτουν το απλό κόλπο που δουλεύει

Kραγιόν: Ενας εύκολος οδηγός για να βρεις το nude που σου αξίζει

Style 05.07.2025
Βρες το σωστό nude για κραγιόν για σένα

Τα πιο νόστιμα vegan σουβλάκια στην Αθήνα που αξίζει να δοκιμάσεις

Eat + Drink 05.07.2025
Είτε είσαι vegan, είτε όχι, αυτά τα σουβλάκια πρέπει οπωσδήποτε να τα δοκιμάσεις!

7 τρόποι για να συνδεθείς με τη θηλυκή σου ενέργεια

Body+Mind 05.07.2025
Όσα χρειάζεται να ξέρεις για τη feminine energy που όλες κρύβουμε μέσα μας!

Πένθος, στρες, πίεση; Τα 4 βότανα που κάνουν restart στην καρδιά σου

Body+Mind Χτες
Από την αϋπνία ως τη μοναξιά, 4 βότανα «γιατροί» χωρίς συνταγή

H «Μαύρη Τρύπα» της Ελλάδας: Το μυστικό δάσος που δε βλέπει ποτέ ήλιο

Ταξίδια Χτες
Ένα φυσικό θαύμα κρυμμένο μέσα στην πιο σκληρή πλευρά της Μάνης – εκεί που ο ήλιος σταματά και η σιωπή φυτεύει δέντρα

Τι είναι καλύτερο, το σπρέι ή το roll on για τον ιδρώτα;

Body+Mind Χτες
Η επιλογή ανάμεσα σε σπρέι και roll-on αποσμητικό εξαρτάται από τον τύπο δέρματος, τις συνήθειες και τις ανάγκες σου