E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Να γιατί το Facebook δεν έχει Dislike button

Τι λέει ο εφευρέτης του Like

Δημοσίευση 26/10/2014 | 00:00

Να γιατί το Facebook δεν έχει Dislike button

Χιλιάδες χρήστες το ζήτησαν, εκατομμύρια υπέγραψαν online ψηφοφορίες για να ενσωματωθεί στο δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου, όμως πιο πιθανό είναι να δεις κάποτε συμβολάκι με το μεσαίο δάκτυλο υψωμένο, παρά το εικονίδιο του Dislike στο Facebook.

Το μυστήριο για την πλήρη άρνηση του Facebook να συμπεριλάβει το κουμπί Dislike, που θα λύτρωνε πολύ κόσμο από αυτό το αγωνιώδες first world problem, έλυσε μόλις με συνέντευξή του στο σάιτ Tech Radar ο εφευρέτης του Like και πρώην τεχνικός διευθυντής του Facebook, Bret Taylor, ο οποίος το απέδωσε στον αρνητικό αντίκτυπο που θα προκαλούσε και προβλέπει ότι δεν θα το δούμε ποτέ.

Συγκεκριμένα, αναφέρει μεταξύ άλλων ο Taylor, ότι όταν έπεσε στο τραπέζι η ιδέα του Like ως ένα μέσο για να δηλώνουν οι χρήστες την αναγνώριση και την αποδοχή τους για κάτι που ανέβασε κάποιος άλλος, χωρίς λόγια, συζητήθηκε πολύ και η πιθανή ύπαρξη ενός αντίστοιχου Dislike button. Όμως η πιθανότητα των αρνητικών συνεπειών ύπαρξης ενός τέτοιου εικονιδίου ήταν τόσες, που η ιδέα απορρίφθηκε.

Όπως τονίζει ο Taylor, η ύπαρξη του Dislike button δεν θα λειτουργούσε με τον ίδιο –αφαιρετικό– τρόπο που λειτουργεί το Like και θα προκαλούσε πολλά αρνητικά vibes μεταξύ χρηστών, αλλά και αντιδράσεις, που μπορεί να οδηγούσαν μέχρι και σε cyberbullying.

«Έχω την αίσθηση ότι εάν υπήρχε ποτέ το Dislike, θα είχε έναν πολύ αρνητικό κοινωνικό αντίκτυπο», εξηγεί ο Taylor. «Εάν θες να δηλώσεις τη δυσαρέσκειά σου προς κάτι, μάλλον θα πρέπει να γράψεις ένα σχόλιο, γιατί μόνο με λόγια θα καταφέρεις να εκφραστείς πλήρως. Σίγουρα και το Like δεν είναι τέλειο, αλλά τα πράγματα συνήθως είναι πιο πολύπλοκα από το πάτημα ενός Dislike όταν θέλουμε να εκφράσουμε τη δυσαρέσκειά μας». Και όπως επισημαίνει το άρθρο καταλήγοντας, «η ύπαρξη ενός Dislike button δεν θα εξυπηρετούσε το επιχειρηματικό μοντέλο των στοχευμένων διαφημίσεων του Facebook το ίδιο καλά με το Like».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η κοπέλα που χάθηκε σε κρουαζιέρα και έγινε θρύλος – Νέες αποκαλύψεις από το FBI

Stories 20.07.2025
27 χρόνια αγωνίας, θεωρίες, φήμες και ένα νέο ντοκιμαντέρ φέρνουν ξανά στο φως τη μυστηριώδη υπόθεση της Amy Bradley, της 23χρονης που χάθηκε χωρίς ίχνος από κρουαζιερόπλοιο της Royal Caribbean

Μαμά, τι έχει το lunchboxάκι μου σήμερα; Η νέα εποχή του κολατσιού διχάζει, αλλά γιατί;

Απόψεις 20.07.2025
Το σχολικό ταπεράκι, δεν είναι πεδίο μάχης

Τα τραγικά συμβάντα στη ζωή της Αλίκης Βουγιουκλάκη που λίγοι γνωρίζουν

Πρόσωπα 20.07.2025
Η «Εθνική μας σταρ» είχε βιώσει πολλά χτυπήματα της μοίρας

Το παράξενο «club 300» της Ανταρκτικής δεν είναι αυτό που νομίζεις

Stories 20.07.2025
Ούτε να το σκεφτούμε δεν μπορούμε

Το νησί που δεν σταματά να τρέμει: Πάνω από 1.800 σεισμοί μέσα σε 3 εβδομάδες

Stories Χτες
Η γη τρέμει ασταμάτητα στο Ακουσεκίτζιμα: Μια κοινότητα σε διαρκή συναγερμό

Γιατί η νέα γενιά γυρίζει πλάτη στο Tinder

Νέα Εποχή Χτες
Τέλος οι οθόνες;

«Η νέα σεμνότητα»: Μόδα ή παγίδα για το γυναικείο σώμα;

Απόψεις Χτες
Όταν η ευπρέπεια έχει φύλο

H ιστορία της κοπέλας που δραπέτευσε από την κοινότητα των Αμις

Πρόσωπα Χτες
Η Kate Stoltzfus τα άφησε όλα πίσω της

Οι πιο διάσημες «φωνές» της ελληνικής TV

Retro Χτες
Χαρακτηριστικοί εκφωνητές που θυμόμαστε ακόμα και μετά από πολλά χρόνια!