E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Να γιατί το Facebook δεν έχει Dislike button

Τι λέει ο εφευρέτης του Like

Δημοσίευση 26/10/2014 | 00:00

Να γιατί το Facebook δεν έχει Dislike button

Χιλιάδες χρήστες το ζήτησαν, εκατομμύρια υπέγραψαν online ψηφοφορίες για να ενσωματωθεί στο δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου, όμως πιο πιθανό είναι να δεις κάποτε συμβολάκι με το μεσαίο δάκτυλο υψωμένο, παρά το εικονίδιο του Dislike στο Facebook.

Το μυστήριο για την πλήρη άρνηση του Facebook να συμπεριλάβει το κουμπί Dislike, που θα λύτρωνε πολύ κόσμο από αυτό το αγωνιώδες first world problem, έλυσε μόλις με συνέντευξή του στο σάιτ Tech Radar ο εφευρέτης του Like και πρώην τεχνικός διευθυντής του Facebook, Bret Taylor, ο οποίος το απέδωσε στον αρνητικό αντίκτυπο που θα προκαλούσε και προβλέπει ότι δεν θα το δούμε ποτέ.

Συγκεκριμένα, αναφέρει μεταξύ άλλων ο Taylor, ότι όταν έπεσε στο τραπέζι η ιδέα του Like ως ένα μέσο για να δηλώνουν οι χρήστες την αναγνώριση και την αποδοχή τους για κάτι που ανέβασε κάποιος άλλος, χωρίς λόγια, συζητήθηκε πολύ και η πιθανή ύπαρξη ενός αντίστοιχου Dislike button. Όμως η πιθανότητα των αρνητικών συνεπειών ύπαρξης ενός τέτοιου εικονιδίου ήταν τόσες, που η ιδέα απορρίφθηκε.

Όπως τονίζει ο Taylor, η ύπαρξη του Dislike button δεν θα λειτουργούσε με τον ίδιο –αφαιρετικό– τρόπο που λειτουργεί το Like και θα προκαλούσε πολλά αρνητικά vibes μεταξύ χρηστών, αλλά και αντιδράσεις, που μπορεί να οδηγούσαν μέχρι και σε cyberbullying.

«Έχω την αίσθηση ότι εάν υπήρχε ποτέ το Dislike, θα είχε έναν πολύ αρνητικό κοινωνικό αντίκτυπο», εξηγεί ο Taylor. «Εάν θες να δηλώσεις τη δυσαρέσκειά σου προς κάτι, μάλλον θα πρέπει να γράψεις ένα σχόλιο, γιατί μόνο με λόγια θα καταφέρεις να εκφραστείς πλήρως. Σίγουρα και το Like δεν είναι τέλειο, αλλά τα πράγματα συνήθως είναι πιο πολύπλοκα από το πάτημα ενός Dislike όταν θέλουμε να εκφράσουμε τη δυσαρέσκειά μας». Και όπως επισημαίνει το άρθρο καταλήγοντας, «η ύπαρξη ενός Dislike button δεν θα εξυπηρετούσε το επιχειρηματικό μοντέλο των στοχευμένων διαφημίσεων του Facebook το ίδιο καλά με το Like».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η απίστευτη ιστορία του «influencer του Θεού»: Πώς ο Κάρλο Ακούτις έγινε ο πρώτος άγιος της χιλιετίας

Πρόσωπα 08.09.2025
Ο έφηβος millennial που έγινε σύμβολο πίστης για τη νέα γενιά

To επικίνδυνο πείραμα: Η Φλόριντα ανοίγει την πόρτα στις ξεχασμένες ασθένειες

Stories 08.09.2025
Η Φλόριντα απειλεί να ανατρέψει δεκαετίες δημόσιας υγείας

Η πρωτεΐνη που θα τρώει τα κύτταρα που μας αρρωσταίνουν

Νέα Εποχή 08.09.2025
Με έναν πολύ έξυπνο τρόπο

Γιατί η Ελλάδα βάζει τέλος σε μια παραδοσιακή καλοκαιρινή συνήθεια

Περιβάλλον 08.09.2025
Βρετανική ιστοσελίδα καταγγέλλει πως τουρίστας στην Ελλάδα έφαγε υψηλό πρόστιμο για «κάτι απλό»

Ποια είναι η Shabana Mahmood: Η πρώτη μουσουλμάνα γυναίκα Yπουργός στη Βρετανία

Πρόσωπα 08.09.2025
Η Βρετανία έχει νέα υπουργό Εσωτερικών και το όνομά της είναι Shabana Mahmood

Τι άλλο ανακάλυψε ο Νόμπελ που όμως δεν μάθαμε ποτέ;

Stories Χτες
Ανακαλύφθηκαν χαμένα διπλώματα ευρεσιτεχνίας του στη Σουηδία

Όταν οι Γάλλοι έφτιαξαν μια εβδομάδα... 10 ημερών

Ιστορικά Χτες
Μια περίεργη προσπάθεια στις αρχές του 19ου αιώνα

Αφρική: Γιατί ζητά να ξαναγραφτούν οι παγκόσμιοι χάρτες

Stories Χτες
Από το 1569 μέχρι σήμερα: Το λάθος που αλλάζει την εικόνα του κόσμου μας

Ο άνδρας που έσωσε 669 παιδιά αλλά δεν το είπε σε κανέναν

Ιστορικά Χτες
Το ανακάλυψε τυχαία η γυναίκα του μετά από 39 χρόνια

5 διάσημοι που έχουμε ξεχάσει ότι έχουν κάνει φυλακή

Stories Χτες
Κάποιοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο