E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Πιο «έξυπνες» γίνονται αυτές τις μέρες οι αναζητήσεις της Google

Στο στόχαστρο οι λεγόμενες «φάρμες περιεχομένου» που αντιγράφουν μαζικά άλλα site

Δημοσίευση 26/2/2011 | 21:05

Πιο «έξυπνες» γίνονται αυτές τις μέρες οι αναζητήσεις της Google

Πιο «έξυπνες» γίνονται αυτές τις μέρες οι αναζητήσεις της Google

Σε αλλαγές στο σύστημα των online αναζητήσεων προχωρά η Google, τροποποιώντας τους αλγόριθμους που παράγουν τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησής της. Βασικός στόχος αυτών των νέων αλλαγών θα είναι τα site χαμηλής ποιότητας, γνωστά με τον όρο «φάρμες περιεχομένου». Αναλυτές εκτιμούν ότι πίσω από αυτή την κίνηση της Google βρίσκεται και μια προσπάθειά της να βελτιώσει τις σχέσεις της με τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Τι είναι όμως αυτές οι «φάρμες» και γιατί μπήκαν στο στόχαστρο της Google;

Τα «content farms» είναι sites που βγάζουν εύκολο κέρδος, βουτώντας περιεχόμενο από sites με αυθεντικό υλικό και παίρνουν πολλαπλασιαστικά κέρδη από τις διαφημίσεις. Επειδή ακριβώς αντιγράφουν περιεχόμενο από έγκυρα site, καταφέρνουν και πλασάρονται υψηλά στα αποτελέσματα της Google.

Η τροποποίηση των αλγόριθμων έρχεται έπειτα από εκκλήσεις πολλών χρηστών και εταιρειών, που διαμαρτύρονται ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης οδηγούν συχνά σε δικτυακούς τόπους σχεδιασμένους να παράγουν χιλιάδες άχρηστα κείμενα κάθε μέρα βάσει των δημοφιλέστερων όρων αναζήτησης. Έτσι πλέον τα «content farms» δεν θα εμφανίζονται ψηλά στη λίστα κι έτσι οι χρήστες θα εξοικονομούν χρόνο, καθώς δεν θα καθυστερούν βλέποντας αδιάφορα γιΆ αυτούς αποτελέσματα.

«Η αναβάθμιση είναι σχεδιασμένη να υποβαθμίσει την κατάταξη δικτυακών τόπων χαμηλής ποιότητας -δικτυακοί τόποι που έχουν χαμηλή αξία για τους χρήστες- που αντιγράφουν περιεχόμενο από άλλους δικτυακούς τόπους, ή απλά δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι», ανακοίνωσε η Google στο επίσημο ιστολόγιό της.

Η Google εκτιμά ότι οι αλλαγές θα επηρεάσουν τα αποτελέσματα στο 12% των αναζητήσεων, πρώτα στις ΗΠΑ και σταδιακά και στις υπόλοιπες αγορές. Η ανακοίνωση διευκρινίζει ότι οι νέοι αλγόριθμοι μπορούν να αλλάξουν άμεσα την κατάταξη με την οποία εμφανίζονται κι άλλοι δικτυακοί τόποι.

«Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε σημαντικές αλλαγές χωρίς να αλλάξουμε την κατάταξη για πολλούς δικτυακούς τόπους. Αναγκαστικά, ορισμένοι δικτυακοί τόποι ανεβαίνουν και άλλοι κατεβαίνουν [...] Είναι σημαντικό να ανταμείβονται οι δικτυακοί τόποι ποιότητας».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Έφτιαξε `δωμάτιο νοσταλγίας` για να γιατρέψει τα παιδικά της τραύματα

Stories 23.07.2025
Μια γυναίκα γύρισε στα 90s για να βρει τον εαυτό της

Τι έχουν κόψει οι Έλληνες λόγω ακρίβειας

Stories 23.07.2025
Σε φάση… σφιχτού κουμπώματος φαίνεται να έχουν περάσει τα ελληνικά νοικοκυριά

Μέσα στο παριζιάνικο παλάτι του Lenny Kravitz

Αρχιτεκτονική 23.07.2025
Τέχνη, ιστορία και... πάρτι στο υπόγειο

Το γαλλικό σχέδιο που αλλάζει ζωές: Αδεια κτίρια γίνονται καταφύγια για όλους

Stories Χτες
Ξενοδοχεία φαντάσματα μετατράπηκαν σε κοινότητες στη Γαλλία

«Στείλτε τους σπίτια τους»: Βράζει η Βρετανία, η κοινωνική ένταση στο κόκκινο

Stories Χτες
Σε ένταση η χώρα μετά τα επεισόδια σε δομή φιλοξενίας αιτούντων άσυλο

Τι πήγε στραβά στο Tomorrowland; Φωτιά στη σκηνή, θάνατος 35χρονης και ερωτήματα για την ασφάλεια

Stories Χτες
Δύο χτυπήματα το πρώτο ΣΚ του φεστιβάλ: Η φωτιά και ο θάνατος μιας επισκέπτριας

Ο κρυφός θησαυρός της Γάζας που έχει αξία 4 δισ. δολάρια

Stories Χτες
Το Gaza Marine, θα μπορούσε να μετατραπεί σε σημείο καμπής για την Παλαιστίνη

Η μαντάμ της Μελβούρνης αποκαλύπτει τα πιο σκοτεινά μυστικά του επαγγέλματος

Stories Προχτές
«Όταν πατήθηκε το κουμπί πανικού, έπρεπε να επέμβω»

Η αληθινή ιστορία πίσω από τον πιο διάσημο γίγαντα του κόσμου ‑ Έπινε 116 μπύρες σε ένα βράδυ

Stories Προχτές
Η άγνωστη πλευρά του πιο τρυφερού """"τέρατος"""" του κόσμου

Ένα όνομα που μάλλον το ξέρεις: Ποιος ήταν ο εφευρέτης του κλιματισμού;

Ιστορικά Προχτές
Λογικά από την μάρκα που φέρει το όνομά του