E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ποιες εταιρείες «έφαγαν» το Facebook: Oι νέοι το αφήνουν πίσω τους

Δεν αποτελεί πια προτεραιότητα στους νέους

Δημοσίευση 1/6/2018 | 10:53

Ποιες εταιρείες «έφαγαν» το Facebook: Oι νέοι το αφήνουν πίσω τους

Ούτε κατά διάνοια το Facebook δεν αποτελεί πλέον την πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων, καθώς το έχουν ξεπεράσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat.

Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.

To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.

Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).

Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015.

Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς». Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).

Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι έφηβοι εμφανίζονται τριχασμένοι: το 31% θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.

Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

«Ουδέ εις άρτος υπάρχει»: Ο σεισμός που ισοπέδωσε την Ιερισσό και γονάτισε τη Χαλκιδική – Η νύχτα που δεν ξεχάστηκε ποτέ

Ιστορικά 18.07.2025
161 νεκροί, πάνω από 9.000 άστεγοι και ένα τηλεγράφημα-κραυγή απελπισίας που συγκλόνισε την Ελλάδα – Το χρονικό του φονικού σεισμού που άλλαξε τη μοίρα ενός τόπου

Αυτός είναι ο πλουσιότερος βασιλιάς του κόσμου

Stories 18.07.2025
Η περιουσία του εκτιμάται σε πάνω από 43 δισ. δολάρια

Πώς η Ρουάντα αναπτύχθηκε ραγδαία μετά τη γενοκτονία του 1994

Stories 18.07.2025
Το σύμβολο μιας σύγχρονης τραγωδίας αναγεννήθηκε από τις στάχυτες του

Γιατί η νέα γενιά γυρίζει πλάτη στο Tinder

Νέα Εποχή 18.07.2025
Τέλος οι οθόνες;

Μέσα στο παριζιάνικο παλάτι του Lenny Kravitz

Αρχιτεκτονική Χτες
Τέχνη, ιστορία και... πάρτι στο υπόγειο

Γιατί το Ισραήλ άρχισε να βομβαρδίζει τη Συρία

Stories Χτες
Ποιοι είναι οι Δρούζοι και τι ρόλο παίζουν;

Η πιο «τρελή» δημοκρατία του κόσμου: Το χωριό που ψηφίζουν... με το χέρι ψηλά!

Νέα Εποχή Χτες
Όχι κάλπες, όχι μηχανήματα, μόνο χέρια στον αέρα

Οι... «Υπολογίστριες»: Η ξεχασμένη γυναικεία δουλειά που έφτιαξε το μέλλον

Πρόσωπα Χτες
Πριν οι υπολογιστές γίνουν μηχανές, ήταν γυναίκες. Κυριολεκτικά.

Πώς έφτασε η τσάντα της Jane Birkin να κοστίζει 10 εκατ. ευρώ;

Stories Προχτές
Δεν θα πιστέψεις τι είχε πάνω της η τσάντα που έγινε η πιο ακριβή στην ιστορία