E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily
Αννα Κυριακού: Από τη φτώχεια της Κατοχής μέχρι το Εθνικό Θέατρο και τις «Τρεις Χάριτες»

Ποιες εταιρείες «έφαγαν» το Facebook: Oι νέοι το αφήνουν πίσω τους

Δεν αποτελεί πια προτεραιότητα στους νέους

Δημοσίευση 1/6/2018 | 10:53

Ποιες εταιρείες «έφαγαν» το Facebook: Oι νέοι το αφήνουν πίσω τους

Ούτε κατά διάνοια το Facebook δεν αποτελεί πλέον την πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων, καθώς το έχουν ξεπεράσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat.

Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.

To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.

Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).

Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015.

Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς». Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).

Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι έφηβοι εμφανίζονται τριχασμένοι: το 31% θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.

Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Σκάνδαλο Προφιούμο: Ο υπουργός, η KGB και η παράλληλη σχέση μιας χορεύτριας

Ιστορικά 18.10.2025
Ίσως το μεγαλύτερο πολιτικό σκάνδαλο της Βρετανίας

Η στοιχειωμένη έπαυλη του Μπέβερλι Χιλς και το ανεξιχνίαστο μυστήριο πίσω από τους τοίχους της

Stories 18.10.2025
Από την πολυτέλεια και τα σκάνδαλα του Hollywood στη δολοφονία που πάγωσε το Λος Αντζελες – και τα φαντάσματα που, λένε, δεν έφυγαν ποτέ

Χασισοφυτεία με… βασιλική θέα: 225 δενδρύλλια μεγάλωναν δίπλα στο σπίτι του Καρόλου

Stories 18.10.2025
«Παραλίγο να μην χωρέσουν όλα τα τεκμήρια στο βαν μας»

Θαύμα στη Χιλή: Η πιο ξηρή έρημος του κόσμου πλημμύρισε με λουλούδια

Περιβάλλον 18.10.2025
Desierto Florido: Όταν η πιο άνυδρη έρημος του πλανήτη γεμίζει ζωή

3 δείκτες προειδοποιούν για νέο κύμα ακρίβειας

Stories 18.10.2025
Ο πληθωρισμός διαμορφώθηκε στο 2,9% τον Αύγουστο

Η χώρα που μετρά τους περισσότερους αιωνόβιους παγκοσμίως

Stories 18.10.2025
Περπάτημα, καλλιγραφία και 114 χρόνια ζωής

Το Google της Βόρειας Κορέας: Τι κρύβει το μυστικό τους διαδίκτυο;

Stories 18.10.2025
Το πιο παράξενο ίντερνετ του κόσμου είναι πιο κοντά στον Μεγάλο Αδελφό απ’ όσο νομίζεις

Τι μπορούσες να αγοράσεις το 1999 με χίλιες δραχμές;

Retro 18.10.2025
Οι διαφορές είναι μεγάλες

Η αλλαγή της τελευταίας στιγμής στο Αγαλμα της Ελευθερίας

Ιστορικά 18.10.2025
Μια αλλαγή που κανείς δεν ξέρει ποιος αποφάσισε

Η κατάρρευση της εταιρείας που θέλησε να αμφισβητήσει Coca ‑ Cola και Pepsi

Stories Χτες
Το brand, που ιδρύθηκε το 2011, αυτοσυστήθηκε ως ένα εναλλακτικό μοντέλο παραγωγής βασισμένο στη βιωσιμότητα, τη διαφάνεια και την υγεία