E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Game of Thrones: Πόσα έβγαλε η Starbucks από την τζάμπα διαφήμιση που έγινε viral

Το ξεχασμένο κυπελλάκι του καφέ και μια λεπτομέρεια που εκπλήσσει

Δημοσίευση 8/5/2019 | 12:17

Game of Thrones: Πόσα έβγαλε η Starbucks από την τζάμπα διαφήμιση που έγινε viral

Μπορεί να ήταν ένα λάθος, μια αμέλεια, κάτι που δεν πρόσεξε κανείς από την παραγωγή του Game of Thrones, το παρατήρησαν όμως οι τηλεθεατές κι έτσι το ξεχασμένο ποτήρι του καφέ σε επεισόδιο της δημοφιλούς σειράς έγινε η αφορμή για ατελείωτο «πάρτι» στο Twitter.

Μετά το αστείο, πως ο καφές ήταν πράγματι λάθος επειδή η Ντενέρις είχε παραγγείλει τσάι με βότανα, η παραγωγή της σειράς απολογήθηκε στους τηλεθεατές για το λάθος.

«Δεν το πιστεύω. Οι άνθρωποί μας που ασχολούνται με την προετοιμασία των σκηνικών και οι διακοσμητές μας είναι 1.000% προσεκτικοί» δήλωσε η Μπέρνι Κόλφιλντ. «Ζητούμε συγγνώμη! Το Γουέστερος ήταν το πρώτο μέρος που στην πραγματικότητα είχε Starbucks» αστειεύτηκε.

Σε κάθε περίπτωση, το λάθος είχε σημαντικά οφέλη για τα Starbucks, που εκτιμάται πως κέρδισαν 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια στη δωρεάν διαφήμιση που τους πρόσφερε ο ξεχασμένος καφές.

Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Yahoo!, όλα αυτά έγιναν παρότι το κυπελλάκι δεν ήταν καν από τα Starbucks! Καθώς δεν φαίνεται καλά, πολλοί έκριναν πως μοιάζει στο σήμα των Starbucks και συμπέραναν πως ήταν από τη συγκεκριμένη αλυσίδα. Κι αυτό ήταν αρκετό για να κυκλοφορήσει το όνομά της σε όλο τον κόσμο, με «όχημα» τη δημοφιλή σειρά.

«Είναι μια ευκαιρία που συμβαίνει στα χίλια χρόνια αυτή για τα Starbucks» σχολιάζει η Stacy Jones, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας of marketing Hollywood Branded, η οποία έκανε και την εκτίμηση για το κέρδος της εταιρείας μέσω της δωρεάν διαφήμισης, υπολογίζοντας τις χιλιάδες αναφορές που έγιναν στα Starbucks με αφορμή τον ξεχασμένο καφέ. «Είναι στην πραγματικότητα μόνο η κορυφή του παγόβουνου, επειδή δεν μπορεί κανείς να παρακολουθήσει και να μετρήσει επακριβώς αυτά που λέγονται από στόμα σε στόμα και στα social media» πρόσθεσε.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Mom: Ένα animation 12 λεπτών για τη μητρότητα που θα σε κάνει να δακρύσεις

Σινεμά Προχτές
Ένα οπτικό ποίημα για την αγάπη, τη θυσία και την τρυφερότητα

Η Nicole Kidman απέρριψε αυτόν τον ρόλο και έχασε ένα Όσκαρ

Σινεμά 14.09.2025
Το μιούζικαλ που δεν της έκανε εντύπωση αλλά...

Ο λόγος που ο Μπρους Γουίλις ζει σε διαφορετικό σπίτι από την οικογένειά του

Σινεμά 13.09.2025
Έχει διαγνωστεί με μετωποκροταφική άνοια

Ποιος θυμάται τους O.P.A.; Πώς είναι σήμερα το θρυλικό συγκρότημα των 90s

Μουσική 13.09.2025
Οpα, όpα, όpα, κάτσε, κάτσε, κάτσε!

5 ταινίες που ακολούθησαν πιστά τα αληθινά γεγονότα

Σινεμά 13.09.2025
Η ιστορική ακρίβεια είναι κάποιες φορές πολύ σημαντική

Η Τζούλια Γκάρνερ επιβεβαιώνει: Θα υποδυθεί τη Madonna στη βιογραφική ταινία

Σινεμά 05.09.2025
Το σχόλιο της ηθοποιού για το πολυαναμενόμενο βιογραφικό φιλμ της Μαντόνα.

Βενετία 2025: Η «Αρκουδότρυπα» των Παπαδάκη – Ντινόπουλου κέρδισε το Europa Cinemas Venice Label

Σινεμά 05.09.2025
Η κριτική επιτροπή χαρακτήρισε την ταινία «φρέσκο και ενεργητικό ντεμπούτο»

Intervision: Επαναφέρει ο Πούτιν το αντίπαλο δέος της Eurovision;

Eurovision 05.09.2025
Ο διαγωνισμός τραγουδιού παρέμενε «ανενεργός» από το 1980 - Οι ΗΠΑ έχουν ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους