E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Game of Thrones: Πόσα έβγαλε η Starbucks από την τζάμπα διαφήμιση που έγινε viral

Το ξεχασμένο κυπελλάκι του καφέ και μια λεπτομέρεια που εκπλήσσει

Δημοσίευση 8/5/2019 | 12:17

Game of Thrones: Πόσα έβγαλε η Starbucks από την τζάμπα διαφήμιση που έγινε viral

Μπορεί να ήταν ένα λάθος, μια αμέλεια, κάτι που δεν πρόσεξε κανείς από την παραγωγή του Game of Thrones, το παρατήρησαν όμως οι τηλεθεατές κι έτσι το ξεχασμένο ποτήρι του καφέ σε επεισόδιο της δημοφιλούς σειράς έγινε η αφορμή για ατελείωτο «πάρτι» στο Twitter.

Μετά το αστείο, πως ο καφές ήταν πράγματι λάθος επειδή η Ντενέρις είχε παραγγείλει τσάι με βότανα, η παραγωγή της σειράς απολογήθηκε στους τηλεθεατές για το λάθος.

«Δεν το πιστεύω. Οι άνθρωποί μας που ασχολούνται με την προετοιμασία των σκηνικών και οι διακοσμητές μας είναι 1.000% προσεκτικοί» δήλωσε η Μπέρνι Κόλφιλντ. «Ζητούμε συγγνώμη! Το Γουέστερος ήταν το πρώτο μέρος που στην πραγματικότητα είχε Starbucks» αστειεύτηκε.

Σε κάθε περίπτωση, το λάθος είχε σημαντικά οφέλη για τα Starbucks, που εκτιμάται πως κέρδισαν 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια στη δωρεάν διαφήμιση που τους πρόσφερε ο ξεχασμένος καφές.

Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Yahoo!, όλα αυτά έγιναν παρότι το κυπελλάκι δεν ήταν καν από τα Starbucks! Καθώς δεν φαίνεται καλά, πολλοί έκριναν πως μοιάζει στο σήμα των Starbucks και συμπέραναν πως ήταν από τη συγκεκριμένη αλυσίδα. Κι αυτό ήταν αρκετό για να κυκλοφορήσει το όνομά της σε όλο τον κόσμο, με «όχημα» τη δημοφιλή σειρά.

«Είναι μια ευκαιρία που συμβαίνει στα χίλια χρόνια αυτή για τα Starbucks» σχολιάζει η Stacy Jones, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας of marketing Hollywood Branded, η οποία έκανε και την εκτίμηση για το κέρδος της εταιρείας μέσω της δωρεάν διαφήμισης, υπολογίζοντας τις χιλιάδες αναφορές που έγιναν στα Starbucks με αφορμή τον ξεχασμένο καφέ. «Είναι στην πραγματικότητα μόνο η κορυφή του παγόβουνου, επειδή δεν μπορεί κανείς να παρακολουθήσει και να μετρήσει επακριβώς αυτά που λέγονται από στόμα σε στόμα και στα social media» πρόσθεσε.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ταινίες της εβδομάδας: Η γυναικεία σeξουαλικότητα, νέος Γιάννης Οικονομίδης και ένα μεταθανάτιο εpωτικό τρίγωνο...

Σινεμά Προχτές
Οι ταινίες που θα κάνουν πρεμιέρα αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες

«Dancing Tooth» Νέο άλμπουμ από τους Kapten

Μουσική 25.11.2025
Διαθέσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες

10 βιβλία που απαγορεύτηκαν σε όλο τον κόσμο!

Paper 25.11.2025
Από θρησκευτικές αντιδράσεις και πολιτική λογοκρισία μέχρι σeξουαλικό και κοινωνικό περιεχόμενο

Οι γυναίκες που άλλαξαν τον κόσμο της μουσικής για πάντα

Μουσική 23.11.2025
Οι 10 πιο επιδραστικές γυναίκες της ιστορίας της μουσικής

Σ’ αγαπώ ‑ Μ΄αγαπάς: H ξεκαρδιστική σκηνή που γυρίστηκε 31 φορές επειδή γελούσαν ασταμάτητα

TV Σειρές 23.11.2025
Ποια ήταν η σκηνή που δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί λόγω γέλιου

4 ταινίες για τον κόσμο της δημοσιογραφίας που πρέπει να δεις

Σινεμά 23.11.2025
Εξαιρετικές επιλογές, ό,τι πρέπει για να εκτιμήσεις το επάγγελμα

10 τραγούδια για να σκεφτείς καλύτερα τη ζωή σου

Play lists 23.11.2025
Όλα δίνουν τον τόνο της επιστροφής σου

Eurovision: Έρχονται μεγάλες αλλαγές στην ψηφοφορία

Μουσική 21.11.2025
Τι ανακοινώθηκε για τη διοργάνωση του 2026…

Ποιος είναι ο ρόλος του «συντονιστή οικειότητας» στις εpωτικές σκηνές του Χόλιγουντ;

Σινεμά 20.11.2025
Ο άνθρωπος που μπαίνει ανάμεσα στους ηθοποιούς, για να τους προστατεύσει

Κουβέρτες, ζεστά ροφήματα και αγαπημένες ταινίες σε ένα μαγικό υπαίθριο σινεμά ‑ το πρώτο του είδους του στην Ευρώπη!

Σινεμά 19.11.2025
Το πρώτο υπαίθριο χειμερινό σινεμά της πόλης σε περιμένει με ζεστά ροφήματα, κουβερτούλες και αγαπημένες ταινίες για όλη την οικογένεια!

Οι Deep Purple ανακοίνωσαν συναυλία στην Ελλάδα

Μουσική 18.11.2025
Πού και πότε θα πραγματοποιηθεί η συναυλία των θρύλων της ροκ