LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBT Feed

Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 25/2/2021 | 00:12

Επιστήμονες απέδειξαν πως μπορούν να «εισβάλλουν» στα όνειρά μας
@jordvdz via Twenty20

Μια διεθνής επιστημονική έρευνα έφτασε σε μια σημαντική ανακάλυψη, καθώς απέδειξε πως είναι δυνατόν να πιάσει κάποιος συζήτηση με κάποιον που ονειρεύεται, να του κάνεις ερωτήσεις και να απαντήσει.

Η μελέτη έγινε από ερευνητές που προέρχονται από διάφορες χώρες, όπως ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία και Ολλανδία και δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Current Biology. Συμπεριελάμβανε 4 ανεξάρτητα πειράματα με 36 ανθρώπους που επιδίωξαν να έχουν διαυγή ή συνειδητά όνειρα, που σημαίνει ότι μέσα στο όνειρό τους γνώριζαν ότι ονειρεύονται.

Ήταν αρκετές οι φορές που οι ερευνητές κατάφεραν να έχουν αμφίδρομη επικοινωνία, επιβεβαιώνοντας πως είναι εφικτό για τους ανθρώπους που ονειρεύονται να απαντούν με ένα «ναι» ή ένα «όχι», να ακολουθούν οδηγίες, να λύνουν μαθηματικά προβλήματα και να διακρίνουν τα εξωτερικά ερεθίσματα. Η ανταπόκριση του γίνεται με κινήσεις των ματιών ή άλλων μυών του προσώπου.

«Βρήκαμε ότι τα άτομα σε φάση ύπνου REM (με όνειρα) μπορούν να αλληλεπιδράσουν και να εμπλακούν σε επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, δείξαμε ότι οι άνθρωποι μέσα σε όνειρο είναι ικανοί να κατανοούν ερωτήσεις, να ενεργοποιούν την εργαζόμενη μνήμη τους και να παράγουν απαντήσεις. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα θεωρούσαν κάτι τέτοιο αδύνατο, υποθέτοντας ότι είτε θα ξυπνούσαν, είτε θα αδυνατούσαν να απαντήσουν και ότι σίγουρα δεν θα καταλάβαιναν καλά μια ερώτηση μέσα στον ύπνο τους», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής Κεν Πάλερ του Northwestern.

«Ο πειραματικός στόχος μας ήταν παρόμοιος με το να βρει κανείς τρόπο να μιλήσει σε ένα αστροναύτη που βρίσκεται σε άλλο κόσμο, με τη διαφορά πως στην περίπτωση αυτή ο άλλος κόσμος είναι απολύτως κατασκευασμένος με βάση μνήμες αποθηκευμένες στον εγκέφαλο», λένε οι ερευνητές που ελπίζουν να ρίξουν περισσότερο φως στα όνειρα μέσα από τους διαλόγους με όσους ονειρεύονται, ένα πεδίο που η επιστήμη δεν έχει ακόμα πολλές απαντήσεις.

«Ο συνδυασμός των αποτελεσμάτων από τέσσερα διαφορετικά εργαστήρια που χρησιμοποίησαν διαφορετικές προσεγγίσεις, έδειξε αφενός πολύ πειστικά την πραγματικότητα του φαινομένου της αμφίδρομης επικοινωνίας στη διάρκεια των ονείρων και αφετέρου ότι γι’ αυτή την επικοινωνία μπορούν να χρησιμοποιηθούν διαφορετικά μέσα», ανέφερε η ερευνήτρια Κάρεν Κονκόλι του Northwestern όπως μεταφέρει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Οι ερευνητές ανέπτυξαν επίσης και μια εφαρμογή για smartphone, η οποία βοηθά τους χρήστες να έχουν συνειδητά ή διαυγή όνειρα.

Γιατί δεν πρέπει να φοράτε εσώρουχα μετά το σeξ

Υπάρχει σημαντικός λόγος υγείας

Η skincare συμβουλή της Gwyneth Paltrow που προκάλεσε αντιδράσεις

Η συμβουλή που βρίσκει τελείως αντίθετους τους ειδικούς

Make Up trends 2021 σύμφωνα με την Celebrity make up artist Nikki_Makeup

Η μακιγιεζ των Hailey Bieber και Dua Lipa λέει πως θα δείχνουμε λαμπερές φέτος

5 Παραμυθένια μέρη της Ευρώπης, που θέλουμε να πάμε αμέσως

Η άνοιξη είναι εδώ, και εμείς θέλουμε να πάμε αμέσως σε αυτά τα πέντε μέρη που μοιάζουν να βγήκαν από παραμύθι!

Τα ζώδια σήμερα: 11 Aπριλίου