LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBT Feed

Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 25/2/2021 | 00:12

Επιστήμονες απέδειξαν πως μπορούν να «εισβάλλουν» στα όνειρά μας
@jordvdz via Twenty20

Μια διεθνής επιστημονική έρευνα έφτασε σε μια σημαντική ανακάλυψη, καθώς απέδειξε πως είναι δυνατόν να πιάσει κάποιος συζήτηση με κάποιον που ονειρεύεται, να του κάνεις ερωτήσεις και να απαντήσει.

Η μελέτη έγινε από ερευνητές που προέρχονται από διάφορες χώρες, όπως ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία και Ολλανδία και δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Current Biology. Συμπεριελάμβανε 4 ανεξάρτητα πειράματα με 36 ανθρώπους που επιδίωξαν να έχουν διαυγή ή συνειδητά όνειρα, που σημαίνει ότι μέσα στο όνειρό τους γνώριζαν ότι ονειρεύονται.

Ήταν αρκετές οι φορές που οι ερευνητές κατάφεραν να έχουν αμφίδρομη επικοινωνία, επιβεβαιώνοντας πως είναι εφικτό για τους ανθρώπους που ονειρεύονται να απαντούν με ένα «ναι» ή ένα «όχι», να ακολουθούν οδηγίες, να λύνουν μαθηματικά προβλήματα και να διακρίνουν τα εξωτερικά ερεθίσματα. Η ανταπόκριση του γίνεται με κινήσεις των ματιών ή άλλων μυών του προσώπου.

«Βρήκαμε ότι τα άτομα σε φάση ύπνου REM (με όνειρα) μπορούν να αλληλεπιδράσουν και να εμπλακούν σε επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, δείξαμε ότι οι άνθρωποι μέσα σε όνειρο είναι ικανοί να κατανοούν ερωτήσεις, να ενεργοποιούν την εργαζόμενη μνήμη τους και να παράγουν απαντήσεις. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα θεωρούσαν κάτι τέτοιο αδύνατο, υποθέτοντας ότι είτε θα ξυπνούσαν, είτε θα αδυνατούσαν να απαντήσουν και ότι σίγουρα δεν θα καταλάβαιναν καλά μια ερώτηση μέσα στον ύπνο τους», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής Κεν Πάλερ του Northwestern.

«Ο πειραματικός στόχος μας ήταν παρόμοιος με το να βρει κανείς τρόπο να μιλήσει σε ένα αστροναύτη που βρίσκεται σε άλλο κόσμο, με τη διαφορά πως στην περίπτωση αυτή ο άλλος κόσμος είναι απολύτως κατασκευασμένος με βάση μνήμες αποθηκευμένες στον εγκέφαλο», λένε οι ερευνητές που ελπίζουν να ρίξουν περισσότερο φως στα όνειρα μέσα από τους διαλόγους με όσους ονειρεύονται, ένα πεδίο που η επιστήμη δεν έχει ακόμα πολλές απαντήσεις.

«Ο συνδυασμός των αποτελεσμάτων από τέσσερα διαφορετικά εργαστήρια που χρησιμοποίησαν διαφορετικές προσεγγίσεις, έδειξε αφενός πολύ πειστικά την πραγματικότητα του φαινομένου της αμφίδρομης επικοινωνίας στη διάρκεια των ονείρων και αφετέρου ότι γι’ αυτή την επικοινωνία μπορούν να χρησιμοποιηθούν διαφορετικά μέσα», ανέφερε η ερευνήτρια Κάρεν Κονκόλι του Northwestern όπως μεταφέρει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Οι ερευνητές ανέπτυξαν επίσης και μια εφαρμογή για smartphone, η οποία βοηθά τους χρήστες να έχουν συνειδητά ή διαυγή όνειρα.

Γιατί η Kate Middleton χρησιμοποιεί flannel για τον καθαρισμό του προσώπου της;

Το οικονομικό beauty hack της Δούκισσας του Κέιμπριτζ

Τα 7 beauty μυστικά της Jessica Alba για την καθημερινή της Skincare Routine

Πριν 2 ώρες
Η ηθοποιός και δημιουργός της εταιρείας ομορφιάς Honest Beauty μοιράζεται τα μυστικά της

Όλα όσα μπορούν να σου συμβούν μόλις ξεκινήσεις τα αντισυλληπτικά

Πριν 2 ώρες
Οι θετικές και αρνητικές παρενέργειες που πρέπει να ξέρεις

Τα ζώδια σήμερα: 22 Aπριλίου

Πριν 2 ώρες
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Πασχαλινά κουλουράκια σε 15 λεπτά

Πριν 2 ώρες
Πως να φτιάξετε σωστά πασχαλινά κουλουράκια εύκολα με επαγγελματικό αποτέλεσμα

Η νόσος που σκοτώνει 3 γυναίκες την ώρα στην Ευρώπη

Το παράδοξο είναι ότι μπορεί να προληφθεί 100%

Ξεκινάς δίαιτα; Nα 6 πράγματα που δεν πρέπει να ξεχάσεις

Πριν 2 ώρες
Και καλή αρχή στην προσπάθειά σου

Οι κερασιές άνθισαν και φέτος στην Ιαπωνία και οι εικόνες μαγεύουν!

Πριν 2 ώρες
Τοπία που κάθε χρόνο τέτοια εποχή κάνουν το γύρο του κόσμου και εντυπωσιάζουν τους πάντες!

12 ιστορικά μαγαζιά στην Αθήνα, με υπέροχα σιροπιαστά

Πριν 2 ώρες
Επειδή ποτέ κανείς δεν είπε όχι, σε ένα ζεστό και σιροπιαστό γαλακτομπούρεκο!

Αυτούς τους καφέδες δε θα τους έπινες με τίποτα