LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBT Feed

Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 25/2/2021 | 00:12

Επιστήμονες απέδειξαν πως μπορούν να «εισβάλλουν» στα όνειρά μας
@jordvdz via Twenty20

Μια διεθνής επιστημονική έρευνα έφτασε σε μια σημαντική ανακάλυψη, καθώς απέδειξε πως είναι δυνατόν να πιάσει κάποιος συζήτηση με κάποιον που ονειρεύεται, να του κάνεις ερωτήσεις και να απαντήσει.

Η μελέτη έγινε από ερευνητές που προέρχονται από διάφορες χώρες, όπως ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία και Ολλανδία και δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Current Biology. Συμπεριελάμβανε 4 ανεξάρτητα πειράματα με 36 ανθρώπους που επιδίωξαν να έχουν διαυγή ή συνειδητά όνειρα, που σημαίνει ότι μέσα στο όνειρό τους γνώριζαν ότι ονειρεύονται.

Ήταν αρκετές οι φορές που οι ερευνητές κατάφεραν να έχουν αμφίδρομη επικοινωνία, επιβεβαιώνοντας πως είναι εφικτό για τους ανθρώπους που ονειρεύονται να απαντούν με ένα «ναι» ή ένα «όχι», να ακολουθούν οδηγίες, να λύνουν μαθηματικά προβλήματα και να διακρίνουν τα εξωτερικά ερεθίσματα. Η ανταπόκριση του γίνεται με κινήσεις των ματιών ή άλλων μυών του προσώπου.

«Βρήκαμε ότι τα άτομα σε φάση ύπνου REM (με όνειρα) μπορούν να αλληλεπιδράσουν και να εμπλακούν σε επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, δείξαμε ότι οι άνθρωποι μέσα σε όνειρο είναι ικανοί να κατανοούν ερωτήσεις, να ενεργοποιούν την εργαζόμενη μνήμη τους και να παράγουν απαντήσεις. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα θεωρούσαν κάτι τέτοιο αδύνατο, υποθέτοντας ότι είτε θα ξυπνούσαν, είτε θα αδυνατούσαν να απαντήσουν και ότι σίγουρα δεν θα καταλάβαιναν καλά μια ερώτηση μέσα στον ύπνο τους», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής Κεν Πάλερ του Northwestern.

«Ο πειραματικός στόχος μας ήταν παρόμοιος με το να βρει κανείς τρόπο να μιλήσει σε ένα αστροναύτη που βρίσκεται σε άλλο κόσμο, με τη διαφορά πως στην περίπτωση αυτή ο άλλος κόσμος είναι απολύτως κατασκευασμένος με βάση μνήμες αποθηκευμένες στον εγκέφαλο», λένε οι ερευνητές που ελπίζουν να ρίξουν περισσότερο φως στα όνειρα μέσα από τους διαλόγους με όσους ονειρεύονται, ένα πεδίο που η επιστήμη δεν έχει ακόμα πολλές απαντήσεις.

«Ο συνδυασμός των αποτελεσμάτων από τέσσερα διαφορετικά εργαστήρια που χρησιμοποίησαν διαφορετικές προσεγγίσεις, έδειξε αφενός πολύ πειστικά την πραγματικότητα του φαινομένου της αμφίδρομης επικοινωνίας στη διάρκεια των ονείρων και αφετέρου ότι γι’ αυτή την επικοινωνία μπορούν να χρησιμοποιηθούν διαφορετικά μέσα», ανέφερε η ερευνήτρια Κάρεν Κονκόλι του Northwestern όπως μεταφέρει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Οι ερευνητές ανέπτυξαν επίσης και μια εφαρμογή για smartphone, η οποία βοηθά τους χρήστες να έχουν συνειδητά ή διαυγή όνειρα.

5 μέρη που θα λατρέψει κάθε κορίτσι στην Αθήνα

Πριν 4 ώρες
Girly και instagrammable μέρη που θα θέλεις να πας

Τα ζώδια σήμερα: 6 Μαΐου

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Δείτε γιατί πρέπει να πίνετε ένα ποτήρι ζεστό νερό την ημέρα

Πριν 4 ώρες
Το μυστικό ευεξίας που έχουν πολλοί διάσημοι

Το αγαπημένο sports bra της Emily Ratajkowski κοστίζει μόλις 20 δολάρια

Και όχι μόνο... Bella Hadid, Kylie Jenner και άλλες ορκίζονται στο συγκεκριμένο

Wafty Bangs: ένα trend στα μαλλιά που ήρθε από τα 70’s

Πριν 4 ώρες
Η αλλαγή που μπορείς να κάνεις στα μαλλιά σου χωρίς να χάσεις μήκος ή να αλλάξεις χρώμα

To σατέν πουκάμισο της Molly Mae ενθουσίασε τα αγόρια και έδωσε τέλεια fashion ιδέα στα κορίτσια

Ήρθε η εποχή που θα φοράμε πραγματικά τα ελάχιστα ρούχα

«Εγώ θέλω να κάνω εμβόλιο αλλά ο φίλος μου δεν θέλει»

Έχεις κάτι που σε προβληματίζει; Στείλε τώρα στο [email protected]

Τα ζώδια σήμερα: 5 Μαΐου

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Η επιστήμη αποκάλυψε γιατί όταν χτυπάμε το μικρό μας δαχτυλάκι υποφέρουμε

Ποιος δεν έχει βγει εκτός εαυτού σε ανάλογη στιγμή;

Tips για νεανικό δέρμα κάτω απο τον ήλιο