E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily
Αννα Κυριακού: Από τη φτώχεια της Κατοχής μέχρι το Εθνικό Θέατρο και τις «Τρεις Χάριτες»

O χρυσός κανόνας «3‑6‑9‑12» Γάλλου ψυχαναλυτή για τα παιδιά

Πώς να χρησιμοποιούν την τεχνολογία

Δημοσίευση 26/1/2016 | 00:32

O χρυσός κανόνας «3‑6‑9‑12» Γάλλου ψυχαναλυτή για τα παιδιά

Ο Serge Tisseron, Γάλλος ψυχαναλυτής-ψυχίατρος, σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ εξήγησε τον διάσημο κανόνα του «3-6-9-12» όσον αφορά τα παιδιά και την τηλεόραση και το διαδίκτυο. 

Όπως αναφέρει, η τηλεόραση δεν ωφελεί τα παιδιά πριν από την ηλικία των τριών. Φυσικά, ένας γονιός μπορεί να παρακολουθεί ένα πρόγραμμα για δέκα λεπτά μαζί με ένα μικρό παιδί, αν αυτή είναι μια ευκαιρία να περάσουν ποιοτικό χρόνο μαζί. Όμως πριν από από την ηλικία των τριών, είναι η σχέση που έχει σημασία, όχι η οθόνη.

Ο Tisseron προτείνει στους γονείς να μη δίνουν στο παιδί ένα προσωπικό tablet ή μία προσωπική κονσόλα παιχνιδιού πριν από τα έξι χρόνια του. Από την ηλικία των εννιά και μετά, η πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι ένα δικαίωμα, όμως με κάποια καθοδήγηση και επίβλεψη. Με τη λέξη επίβλεψη ο Tisseron εννοεί πως, μεταξύ έξι και εννέα χρόνων, πρέπει να εξηγήσουμε στο παιδί τους τρεις βασικούς κανόνες του Ίντερνετ:

  1. Ό,τι τοποθετείς εκεί μπορεί να γίνει δημόσιο.
  2. Ό,τι τοποθετείς εκεί θα μείνει για πάντα.
  3. Δεν πρέπει να πιστεύεις όλα όσα βρίσκεις.

Για παιδιά από τριών μέχρι έξι χρονών οι γονείς μπορούν να περάσουν προοδευτικά από τη μια ώρα στις δύο ώρες την εβδομάδα, με στόχο να φτάσουν στη συνέχεια προοδευτικά στις έξι ώρες την εβδομάδα μέχρι την ηλικία των 12 χρόνων. Ο στόχος είναι ο χρόνος ψυχαγωγίας μέσω της οθόνης να μην ξεπερνάει ποτέ τις δύο ώρες την ημέρα, όποια κι αν είναι η ηλικία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Σκάνδαλο Προφιούμο: Ο υπουργός, η KGB και η παράλληλη σχέση μιας χορεύτριας

Ιστορικά 18.10.2025
Ίσως το μεγαλύτερο πολιτικό σκάνδαλο της Βρετανίας

Η στοιχειωμένη έπαυλη του Μπέβερλι Χιλς και το ανεξιχνίαστο μυστήριο πίσω από τους τοίχους της

Stories 18.10.2025
Από την πολυτέλεια και τα σκάνδαλα του Hollywood στη δολοφονία που πάγωσε το Λος Αντζελες – και τα φαντάσματα που, λένε, δεν έφυγαν ποτέ

Χασισοφυτεία με… βασιλική θέα: 225 δενδρύλλια μεγάλωναν δίπλα στο σπίτι του Καρόλου

Stories 18.10.2025
«Παραλίγο να μην χωρέσουν όλα τα τεκμήρια στο βαν μας»

Θαύμα στη Χιλή: Η πιο ξηρή έρημος του κόσμου πλημμύρισε με λουλούδια

Περιβάλλον 18.10.2025
Desierto Florido: Όταν η πιο άνυδρη έρημος του πλανήτη γεμίζει ζωή

3 δείκτες προειδοποιούν για νέο κύμα ακρίβειας

Stories 18.10.2025
Ο πληθωρισμός διαμορφώθηκε στο 2,9% τον Αύγουστο

Η χώρα που μετρά τους περισσότερους αιωνόβιους παγκοσμίως

Stories 18.10.2025
Περπάτημα, καλλιγραφία και 114 χρόνια ζωής

Το Google της Βόρειας Κορέας: Τι κρύβει το μυστικό τους διαδίκτυο;

Stories 18.10.2025
Το πιο παράξενο ίντερνετ του κόσμου είναι πιο κοντά στον Μεγάλο Αδελφό απ’ όσο νομίζεις

Τι μπορούσες να αγοράσεις το 1999 με χίλιες δραχμές;

Retro 18.10.2025
Οι διαφορές είναι μεγάλες

Η αλλαγή της τελευταίας στιγμής στο Αγαλμα της Ελευθερίας

Ιστορικά 18.10.2025
Μια αλλαγή που κανείς δεν ξέρει ποιος αποφάσισε

Η κατάρρευση της εταιρείας που θέλησε να αμφισβητήσει Coca ‑ Cola και Pepsi

Stories Χτες
Το brand, που ιδρύθηκε το 2011, αυτοσυστήθηκε ως ένα εναλλακτικό μοντέλο παραγωγής βασισμένο στη βιωσιμότητα, τη διαφάνεια και την υγεία