E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Πώς από μια σπιτική συνταγή και μέσα από ένα ριάλιτι έφτιαξε μια εταιρεία εκατομμυρίων

Αρκούσε μόνο λίγο ψωμί και τυρί

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 1/9/2021 | 00:59

Πώς από μια σπιτική συνταγή και μέσα από ένα ριάλιτι έφτιαξε μια εταιρεία εκατομμυρίων

Η Junea Rocha μεγάλωσε τρώγοντας πάο ντε κέζο -ένα είδος τυρόψωμου -στη γενέτειρά της, τη Βραζιλία. Όταν ήρθε να ζήσει στις ΗΠΑ, είδε ότι δεν μπορούσε να το βρει στα ράφια των καταστημάτων τροφίμων.

Μετά από μήνες τελειοποίησης μιας οικογενειακής συνταγής, η Rocha βρήκε έναν επενδυτή και σύντομα άρχισε να κάνει μικρές παραγωγές

"Αυτό το είδος τυρόψωμου βρίσκεται παντού στη Νότια Αμερική. Βρίσκεται στα παντοπωλεία, στα περίπτερα, στα αεροδρόμια-είναι ριζωμένο στον πολιτισμό. Όμως όταν μετακόμισα στις ΗΠΑ το 2005, το βρήκα μόνο σε κάποια μπακάλικα ντελικατέσεν. Η οικογένειά μου έχει μια συνταγή για να φτιάξει το ψωμί, αλλά απαιτεί κάποια συγκεκριμένα παραδοσιακά τυριά που είναι διαθέσιμα μόνο στη Βραζιλία. Ο σύζυγός μου, και εγώ περνούσαμε τις νύχτες και τα Σαββατοκύριακά μας προσπαθώντας να δημιουργήσουμε το τυρόψωμο που είχε τη γεύση της συνταγής της οικογένειάς μου χρησιμοποιώντας τυρί από τις ΗΠΑ. Μετά από μήνες, το πετύχαμε", έχει πει σε συνέντευξή της.

Οι Αμερικανοί, ως επί το πλείστον, δεν το ήξεραν ούτε συνήθιζαν να το τρώνε όμως σήμερα, η βραζιλιάνικη εταιρεία της Brazi Bites βρίσκεται σε 4.500 καταστήματα στις ΗΠΑ.

Όμως ακόμη κι όταν μπόρεσαν να μπουνε στα ράφια μιας μεγάλης εταιρείας σουπερμάρκετ, το Whole Foods και σε άλλα μικρότερα παντοπωλεία, συνειδητοποίησε πως δεν αρκούσε για να έχει κέρδος. Έπρεπε να ξεπερνά, τα 2000 καταστήματα έτσι ώστε να της μένουν χρήματα από την παραγωγή.

Και τότε σκέφτηκε να πάει στην τηλεόραση και το ριάλιτι επιχειρηματιών Shark Tank. Η δύναμη της τηλεόρασης έκανε το θαύμα της. Το επεισόδιο προβλήθηκε τον Νοέμβριο του 2015 και σε μόλις τρεις ημέρες, κάθε σακούλα από τα τυρόψωμά της εξαντλήθηκε από όλα τα καταστήματα.

Με το Shark Tank, μπόρεσαν να εξοικονομήσουν ένα τεράστιο κομμάτι χρημάτων που θα είχε πάει στο μάρκετινγκ.

Πλέον η εταιρεία της είναι σε όλη την Αμερική και σε πολλά καταστήματα στον πλανήτη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Πόσο κοστίζει πραγματικά ένας γάμος εκτός πόλης για τους καλεσμένους


ΡΕΠΟΡΤΑΖ Stories 05.07.2025
Πόσα δίνουμε για έναν γάμο-εκδρομή;

Πότε δημιουργήθηκε το πρώτο κινητό τηλέφωνο

Νέα Εποχή 05.07.2025
Σίγουρα δεν το ξέρετε

H ιστορία της συμμορίας των παππούδων στην Ιταλία

Stories 05.07.2025
Προφανώς, κάποιοι άνθρωποι δεν αλλάζουν ποτέ.

10 αποφθέγματα του αξεπέραστου Αντον Τσέχωφ

Πρόσωπα 05.07.2025
Έχει αφήσει πίσω του ένα τεράστιο διαχρονικό έργο

Ο «σκοτεινός» λόγος για τον οποίο ο αριθμός 0888 888 888 έχει καταργηθεί

Stories 05.07.2025
Κάποιοι αριθμοί είναι μάλλον περισσότερο ...spooky από τους υπόλοιπους!

Τι αποκαλύπτει έρευνα στο αρχαιότερο DNA της Αιγύπτου

Stories Χτες
Το αρχαιότερο αιγυπτιακό DNA

Νόμιζε πως ήταν ο Ιησούς – Τώρα θα περάσει 12 χρόνια στη φυλακή

Πρόσωπα Χτες
Η σοκαριστική καταδίκη που τον τελείωσε

Γιατί οι ΗΠΑ ετοιμάζονται να ρίξουν δισεκατομμύρια μύγες από αεροπλάνα;

Περιβάλλον Χτες
Η New World Screwworm είναι ο σιωπηλός εχθρός

Τουριστική «καταστροφή» στη Σαντορίνη: «Ο Μάιος ήταν απελπιστικά κακός»


ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On Χτες
Τι λέει ο κύριος Γιώργος Τσολακάκης συνιδιοκτήτης της Aqua Vista Hotels για τη φετινή τουριστική σεζόν της Σαντορίνης

Βαλκάνιοι τουρίστες: «Φαγητά σε ταπεράκια και γεμάτα αμάξια» ‑ Η νέα πραγματικότητα στα νησιά


ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On Χτες
Η Αγγελική Παρασχά, restaurant manager σε γνωστό κατάστημα στη Λευκάδα, μας δίνει μια σαφή εικόνα της κατάστασης: