Πτώση διαφημίσεων χτυπά τα κανάλια
12,3% πτώση για την τηλεόραση, ανάκαμψη για τον ΑΝΤ1!
Δημοσίευση 9/2/2009 | 15:24


Απώλειες για όλα τα ΜΜΕ τον περασμένο Ιανουάριο στη διαφημιστική δαπάνη. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services για τον πρώτο μήνα του 2009 η εικόνα είναι αυτή που η αγορά περίμενε, πτώση ονομαστικών εσόδων για όλα τα Μέσα. Τηλεόραση, περιοδικά, εφημερίδες και ραδιόφωνο απορρόφησαν 149.464.885 ευρώ έναντι 172.811.930 ευρώ του Ιανουαρίου το 2008, καταγράφουν δηλαδή πτώση κατά 13,5%. Τα τηλεοπτικά κανάλια με πτώση 12,3% απορρόφησαν 45.201.259 ευρώ, απώλεσαν 4.0043.726 ευρώ σε σχέση με την περυσινή χρονιά. Στην ποσοστιαία κατανομή των εσόδων ανάμεσα στους σταθμούς, ο ΑΝΤ1 επανακάμπτει αυξάνοντας το μερίδιό του στο 21% με 9,5 περίπου εκατομμύρια ευρώ δαπάνη, ενώ πρώτο παραμένει το Mega με ονομαστικά έσοδα ύψους 14,6 εκατ. ευρώ και μερίδιο 32,4%. Ο Alpha καταγράφει διαφημιστική δαπάνη ύψους 6,9 εκατ. ευρώ, μερίδιο 15,3%, το Star 6,6 εκατ. ευρώ (14,7%) ενώ το Alter, με 4,9 εκατ. ευρώ έχει το 10,9% της διαφήμισης.
(Πηγή: Ελεύθερος Τύπος)






