Η καμπάνια του MTV για την ενημέρωση και καταπολέμηση του AIDS κλείνει 10 χρόνια!
Ένα ντοκιμαντέρ με την Kelly Rowland και μία ακόμα εκπομπή θα αναμεταδίδονται την 1η Δεκεμβρίου.
Δημοσίευση 28/11/2008 | 02:16

Με την επισφράγιση των 10 χρόνων αφοσίωσης στη μάχη κατά του ιού του HIV και της νόσου του AIDS, το MTV Staying Alive ετοίμασε ένα ντοκιμαντέρ με πρωταγωνίστρια τη γνωστή τραγουδίστρια Kelly Rowland, ιδρυτικό μέλος των Destiny's Child η οποία τιμήθηκε πρόσφατα με το ρόλο της Πρέσβειρας του Ιδρύματος Staying Alive.
Το Staying Alive επί 10 συναπτά έτη έχει αφιερωθεί στο έργο για την ενημέρωση και την καταπολέμηση αυτής της επιδημίας. Στο πλαίσιο της καμπάνιας Staying Alive για την Παγκόσμια Ημέρα Κατά του AIDS, αρχικά θα προβληθεί μέσω του MTV το συγκινητικό ντοκιμαντέρ «The Diary of Kelly Rowland». Πρόκειται για μια αναδρομή στα πρόσφατα ταξίδια της Rowland με το Ίδρυμα Staying Alive στη Νότιο Αφρική, Κένυα, Τανζανία και ΗΠΑ. Το ωριαίο αυτό ντοκιμαντέρ, αποτυπώνει την προσωπική εμπειρία της Rowland, η οποία συναντά ανθρώπους που έχουν προσβληθεί από HIV/ AIDS.
Κατά την παραμονή της στην Κένυα, όπου τα νεαρά κορίτσια είναι 5 με 6 φορές πιο ευάλωτα να προσβληθούν από τον ιό απ' ότι τα αγόρια, η Rowland κάνει τεστ HIV. Στόχος της είναι να καταρρίψει το στίγμα που συνδέεται με την ασθένεια και να ενθαρρύνει τους νέους παγκοσμίως να κάνουν τεστ, ώστε να γνωρίζουν αν είναι φορείς του HIV και να προστατεύσουν το περιβάλλον τους από τη μετάδοσή του
Η Kelly Rowland προσεγγίζει τους νέους και τους παροτρύνει δηλώνοντας τα εξής: «Να αγαπάτε τον εαυτό σας αρκετά ώστε να τον προστατεύετε. Ένας άνθρωπος κάνει τη διαφορά. Μια φωνή κάνει τη διαφορά... Δεν θέλεις εσύ να κάνεις τη διαφορά;». Το ντοκιμαντέρ αυτό αποκαλύπτει τη σοβαρότητα της κατάστασης, εμπνέει και ενθαρρύνει το κοινό να λάβει έντονη δράση στην καταπολέμηση της επιδημίας.
Συμπληρωματικά, μια ακόμη εκπομπή, το «Xpress 2008» εστιάζει στα θέματα που απασχολούν τους νεαρούς άντρες όπως πατρότητα, βία, «macho» συμπεριφορές και άλλα. Δίνει το λόγο σε μετανάστες, δημοσιογράφους πολιτικού ρεπορτάζ, χορευτές, συγκροτήματα και καλλιτέχνες για να δώσουν τη δική τους χροιά γύρω από τα θέματα αυτά.
Επίσης, την 1η Δεκεμβρίου στο ελληνικό MTV θα προβάλλονται κατά τη διάρκεια της ημέρας τα 4 σποτ του FUR TV, που δημιουργήθηκαν για την καμπάνια του Staying Alive, ενώ ακόμη ένα πέμπτο σποτ μεταδίδεται αποκλειστικά στο διαδίκτυο. Η καμπάνια με τίτλο «Telling It Like It Is» (www.tellingitlikeitis.tv) αποτελεί έναν ανοιχτό και ειλικρινή διάλογο μεταξύ των νέων ανθρώπων για τα θέματα γύρω από τον έρωτα και ειδικότερα για το ασφαλές sex.
Οι εκπομπές «Diary of Kelly Rowland» (ώρα προβολής 15:00 & 22:00) και «Xpress 2008» (ώρα προβολής 23:00), καθώς και τα 4 ενημερωτικά σποτ θα μεταδοθούν από το ελληνικό MTV τη Δευτέρα 1η Δεκεμβρίου 2008, Παγκόσμια Ημέρα Κατά Του AIDS.






