E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Αισχύλου Πέρσες, ξανά στο θέατρο Αλκμήνη για 3 μόνο παραστάσεις

Δημοσίευση 20/10/2014 | 21:32

Αισχύλου Πέρσες, ξανά στο θέατρο Αλκμήνη για 3 μόνο παραστάσεις
ΑΘΗΝΑ - Θέατρο Αλκμήνη
Αλκμήνης 8, Γκάζι (Μετρό Κεραμεικού), Tηλέφωνο: 210 3428650
Ημερομηνίες: από 24/10/2014 έως 17/3/2015
ΟΚΤ 2014
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
ΝΟE 2014
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
ΔΕΚ 2014
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
ΙΑΝ 2015
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
ΜΑΡ 2015
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Ωρα προσέλευσης: 21:00

10 ευρώ, 8 ευρώ φοιτητές/άνεργοι

Λόγω μεγάλης αποδοχής από το κοινό, οι Πέρσες του Αισχύλου, από το θέατρο των Vivi, σε σκηνοθεσία Τηλέμαχου Μουδατσάκι, στο Black Box του θεάτρου Αλκμήνη θα επαναληφθεί για τρεις μόνο παραστάσεις.

Με διεθνείς διακρίσεις επέστρεψε από το μεγαλύτερο πολιτιστικό φόρουμ στον κόσμο, στην Avignon της Γαλλίας, το θέατρο των Vivi, όπου έδωσε 22 συνεχείς παραστάσεις με τους Πέρσες του Αισχύλου, κερδίζοντας το θαυμασμό των θεατών, οι οποίοι για ένα μήνα είχαν την ευκαιρία να δουν παραστάσεις από 27 χώρες.

Εκείνο, όμως, που προέχει εδώ, είναι η μέθοδος του Τηλέμαχου Μουδατσάκι, που εστιάζεται στο σώμα του ηθοποιού και στις εκφραστικές του δυνατότητες. Το τραγικό καταλήγει σε σωματικό πόνο, γιατί –αν δεν κατέληγε σε πόνο- δε θα ήταν τραγικό. Ο πόνος είναι και το εφαλτήριο στη δημιουργία του σκηνικού μορφώματος, ο πόνος ως πλαστική αρχή, ως ιδεολογία στην ανάδειξη της θεατρικής ποίησης. Εφεξής, τα σύμβολα της παράστασης είναι εφικτά μέσα από μια συνανάγνωση των αντικειμένων.

Η παράσταση του θεάτρου των Vivi, με την προηγούμενη εμπεδωμένη τεχνική, ζητεί να αναδείξει στους Πέρσες την έκπτωση της αλαζονείας της εξουσίας, όταν αυτή κάνει αλόγιστη, υβριστική χρήση του κεκτημένου πλούτου. Η έκπτωση αυτή είναι καταρχάς πολιτική, οικουμενική, αλλά, καθώς εξατομικεύεται στον Ξέρξη, τραγικά ηθική –έκπτωση του καθεστώτος του άρχοντος που, καταστρέφοντας μια χώρα, επαναπροσδιορίζει την εξουσία ως απόλυτη αρχή.

Όλες οι παραστάσεις θα δοθούν και με γαλλικούς υπέρτιτλους.

Μετάφραση-σκηνοθεσία-κοστούμια: Τηλέμαχος Μουδατσάκις

Σκηνικά: Κώστας Χρηστίδης

Μουσική: Μαρία Συμεών – Βασίλης Πανόπουλος

Σκηνικά αντικείμενα: Χάρης Σεπεντζής

Φωτογραφίες: Κώστας Χρηστίδης

Ηθοποιοί: Αγησίλαος Αλεξίου (Εξάγγελος), Γιάννης Ασκάρογλου (Δαρείος), Αρτέμης Γαβρίλουκ (Χορός), Χρήστος Μπαλτάς (Ξέρξης), Ελένη Ορνεράκη (¶τοσσα)

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Anilio Park Festival

Μουσική 06.05.2025
από 08/08 έως 10/08

TechSaloniki 2025

Cityλάιφ Χτες
ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΦΟΥΑΓΙΕ Μ2από 16/05 έως 17/05

Athens Music Week 2025

Μουσική Χτες
ΠΟΛΛΑΠΛΟΙ ΧΩΡΟΙαπό 07/05 έως 10/05

#JobDay Δήμος Αμπελοκήπων Μενεμένης

Cityλάιφ 03.05.2025
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ09/05

Ο Γιάννης Χαρούλης έρχεται στη Θεσσαλονίκη

Μουσική 30.04.2025
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ07/0717

TEDxAUTH 2025: «Εντελέχεια»

Cityλάιφ 29.04.2025
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ18/0513

#JobDay Δήμος Κορδελιού ‑ Ευόσμου

Cityλάιφ 28.04.2025
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ29/04

TEDxNTUA 2025: Synelixis

Cityλάιφ 28.04.2025
ΩΔΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ10/05

Sonic Dances: Ένα έργο για την ηχώ, την αντήχηση και τη δόνηση

Θέατρο+Χορός 25.04.2025
ΑΘΗΝΑαπό 05/05 έως 08/05

D3lta Live στο Eightball Club & Live Stage

Μουσική 24.04.2025
EIGHTBALL CLUB22/05