E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η Guess Inc. λανσαρει το Guess Iconic Fragrance For Men: Ένα νέο αρωμα για τον iconic traveler

Μια συναρπαστική ισορροπία από γήινο vetiver, ζεστό λάβδανο και suede νότες δημιουργεί μία βάση με μεγάλη διάρκεια για να συμπληρώσει το ταξίδι…

Δημοσίευση 15/9/2025 | 15:49

Η Guess Inc. λανσαρει το Guess Iconic Fragrance For Men: Ένα νέο αρωμα για τον iconic traveler
Guess Inc

Συνόδευσε τον άνδρα Guess, καθώς ξεκινά μια νέα περιπέτεια με το Guess Iconic for Men, το νέο άρωμα και άλλο μισό του Guess Iconic for Women που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2024.

Με τις ρίζες των κλασικών αξιών της Guess για τη φρεσκάδα της νεότητας και το διαχρονικό και χαρισματικό lifestyle, το Guess Iconic for Men σε προσκαλεί να ενσαρκώσεις τον αυθορμητισμό και να αναζητήσεις μια συναρπαστική περιπέτεια κάθε μέρα. Το Guess Iconic for Men ενστερνίζεται αβίαστα το απρόβλεπτο της ζωής με τη sexy γοητεία του, αφήνοντας τους πάντες αιχμαλωτισμένους από τo αδικαιολόγητο πάθος του να ζει την κάθε στιγμή.

ΤΟ ΑΡΩΜΑ:

Πάρε τον έλεγχο με το Guess Iconic for Men, ένα ακαταμάχητο αρωματικό fougere που ενισχύει την ισχυρή, μαγνητική και ελεύθερη διάθεση αυτού που το φορά.

Μια πικάντικη εισαγωγή από πιπέρι Sichuan, μαύρο πιπέρι και μανταρίνι τραβά αμέσως την προσοχή. Οι αρωματικές πράσινες νότες πλέκονται στην καρδιά με συναρπαστικό φασκόμηλο και γεράνι, προσδίδοντας μια φρεσκάδα.

Μια συναρπαστική ισορροπία από γήινο vetiver, ζεστό λάβδανο και suede νότες δημιουργεί μία βάση με μεγάλη διάρκεια για να συμπληρώσει το ταξίδι…

ΤΟ DESIGN:

Το Guess Iconic for Men εναρμονίζεται με τα κλασικά στοιχεία σχεδίασης της Guess fashion και του Guess Iconic for Women.

Το ανδρικό μπουκάλι ενσωματώνει ένα αρρενωπό καφέ δέρμα, σαν ζώνη γύρω από το μπουκάλι και το καπάκι και εξαιρετικές περίπλοκες λεπτομέρειες με ραφές στο χέρι.

Τα μοντέρνα λογότυπα G και Guess κοσμούν το κεντρικό σημείο εστίασης της ζώνης, καθώς και το πάνω μέρος του καπακιού.

Έτοιμο για την επόμενη περιπέτεια, το άρωμα περικλείεται όμορφα μέσα σε ένα καφέ, δερμάτινο ανάγλυφο κουτί με το εντυπωσιακό χρυσό σύμβολο G και το ανδρικό λογότυπο Guess Iconic.

Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ:

Το μοντέλο της καμπάνιας είναι ο Matteo Bocelli, διεθνώς αναγνωρισμένος τενόρος, αλλά και μοντέλο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Cookie Frou: Ένα νέο «γλυκό καταφύγιο» στην καρδιά της Αθήνας

Wellness 17.11.2025
Η Πατησίων απέκτησε το νέο της γλυκό hotspot!

Το νέο More.com τώρα διαθέσιμο δωρεάν για όλες τις συσκευές

Tech 17.11.2025
Το More.com παρουσιάζει το νέο του Mobile App, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή στον τρόπο που το κοινό ανακαλύπτει, ζει και συνδέεται με τα events

September 18: Νέο εστιατόριο έρχεται στη Στοά Καΐρη

Wellness 17.11.2025
Το September 18 θα λειτουργεί από το πρωί έως το βράδυ, εμπνευσμένο από όλα εκείνα που εκπροσωπεί ο Σεπτέμβριος

Η Cava Anthidis συμπληρώνει 80 χρόνια ιστορίας και τα γιόρτασε με τρεις ξεχωριστές βραδιές στο Κολωνάκι

Better life 11.11.2025
Το κατάστημα της Cava Anthidis στο Κολωνάκι (Πατριάρχου Ιωακείμ 45) είναι πλέον και ένα κομψό bar, όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν επί τόπου το κρασί ή το ποτό τους

Εορταγορά Υποστήριξης της ΠΝΟΗΣ – Φίλοι Εντατικής Θεραπείας Παιδιού

Δράσεις 10.11.2025
29 & 30 Νοεμβρίου 2025 | Κατάστημα «ΜΑΤΙ», Ψυρρή

Το Οφλάιν είναι το νέο σημείο συνάντησης στο Περιστέρι

Wellness 07.11.2025
Ένα gathering space που γεννήθηκε από την ανάγκη για επανασύνδεση και πραγματικές στιγμές, συστήνοντάς μας μια νέα, πιο συνειδητή καθημερινότητα

Όταν θες supermarket, με super τιμές, η λύση είναι Wolt!

Better life 07.11.2025
Η νέα καμπάνια της Wolt υπενθυμίζει στους χρήστες ότι τα ψώνια του σούπερ μάρκετ μπορούν να γίνουν πιο γρήγορα, εύκολα και οικονομικά από ποτέ - με λίγα μόνο κλικ!

Η Mastercard μετατρέπει κάθε αγορά στα Lamda Malls σε ευκαιρία για δώρα!

Better life 07.11.2025
Δωροεπιταγές έως 500€ περιμένουν τους κατόχους καρτών Mastercard στα The Mall Athens, Golden Hall και Mediterranean Cosmos