E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Labubu: To «ξεδοντιάρικο μικρό τέρας» που προκαλεί φρενίτιδα και φτιάχνει δισεκατομμυριούχους

Ουρές για μια αγορά με... ραντεβού

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 30/4/2025 | 00:10

Labubu: To «ξεδοντιάρικο μικρό τέρας» που προκαλεί φρενίτιδα και φτιάχνει δισεκατομμυριούχους
@lifestyleasia.com

Άνθρωποι σε όλη την Ασία συνέρρευσαν σε εμπορικά κέντρα και ηλεκτρονικά καταστήματα την Παρασκευή, καθώς έσπευσαν να αποκτήσουν την τελευταία έκδοση του Labubu, ενός συλλεκτικού παιχνιδιού που έχει προκαλέσει φρενίτιδα αγορών σε όλο τον κόσμο.

Εμπνευσμένα από τη σκανδιναβική λαογραφία, τα οδοντωτά, αφράτα ειδώλια, τα οποία συνήθως διατίθενται σε «blind boxes» μεγέθους παλάμης, προσέλκυσαν πλήθη σε πόλεις από την Μπανγκόκ μέχρι την Κουάλα Λουμπούρ, καθώς η νέα συλλογή κυκλοφόρησε. Διατέθηκαν επίσης στο διαδίκτυο, όπου εξαντλήθηκαν γρήγορα.

Δημιουργός ειναι ο Kasing Lung, γεννημένος στο Χονγκ Κονγκ και μεγαλωμένος στην Ολλανδία, το Labubu και άλλα πλάσματα από τη σειρά του «The Monsters» έχουν συγκεντρώσει πιστούς οπαδούς από την ίδρυσή τους το 2015. Αλλά η δημοτικότητα του Labubu έχει αυξηθεί κατακόρυφα τον τελευταίο χρόνο, χάρη στις αναρτήσεις πολλών διασημοτήτων. Η Lisa, από το mega συγκρότημα K-pop Blackpink, έχει συχνά δηλώσει την αγάπη της για το πλάσμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Ο Labubu είναι το μωρό μου», είπε σε ένα πρόσφατο βίντεο της Teen Vogue.

Με τίτλο «Big Into Energy», η τελευταία κυκλοφορία περιλαμβάνει έξι βελούδινα κουκλάκια (και ένα «μυστικό») που αντιπροσωπεύουν «συναισθήματα» όπως αγάπη, ελπίδα και ευτυχία, το καθένα φτιαγμένο σε νέους χρωματικούς συνδυασμούς.

Τα νέα Labubu κοστίζουν μεταξύ 13 και 16 δολαρίων το καθένα σε διάφορες ασιατικές χώρες. Λίγο μετά την κυκλοφορία τους την Παρασκευή, ορισμένα μεταπωλούνταν έως και 90 δολάρια στην αμερικανική πλατφόρμα online μεταπώλησης, StockX.

Στο εμπορικό κέντρο CentralWorld στην Μπανγκόκ, δεκάδες θαυμαστές έκαναν ουρά πριν καν ανοίξει το υποκατάστημα Pop Mart, ο αδειοδοτημένος διανομέας της Labubu, παρά το γεγονός ότι είχε προ-εγγεγραμμένα ραντεβού.

Η φοιτήτρια πανεπιστημίου Kamolwan Pohfah, 21 ετών, είπε ότι έφυγε νωρίς από το σπίτι για να φτάσει στο κατάστημα επειδή ανυπομονούσε να αποκτήσει τη νεότερη συλλογή. «Παρακολουθώ την Labubu εδώ και σχεδόν δύο χρόνια», είπε στο CNN.

«Ήταν κάπως άσχημο με την πρώτη ματιά. Αλλά συνέχισα να την βλέπω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και οι φίλοι μου είναι τρελοί γι' αυτήν, οπότε τους ακολουθώ», είπε.

Παρά το γεγονός ότι πρόσφατα απέκτησε παγκόσμια φήμη, η Labubu (η οποία είναι κορίτσι) έχει περάσει μια δεκαετία στα σκαριά. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά ως δευτερεύων χαρακτήρας, συχνά κρυμμένος στο παρασκήνιο, σε έναν κόσμο νεράιδων που δημιούργησε ο Lung στη σειρά τριών εικονογραφημένων βιβλίων του, «The Monsters», σύμφωνα με την Pop Mart, την κινεζική εταιρεία παιχνιδιών που έχει άδεια πώλησης προϊόντων Labubu.

Με αυτιά που μοιάζουν με κουνέλι, μεγάλα στρογγυλά μάτια και ένα σκανταλιάρικο χαμόγελο, η Labubu είναι «καλόκαρδη και πάντα θέλει να βοηθήσει, αλλά συχνά κατά λάθος πετυχαίνει το αντίθετο», ανέφερε η εταιρεία στον ιστότοπό της.

Ο 52χρονος Lung είχε δηλώσει προηγουμένως στην τοπική εφημερίδα του Χονγκ Κονγκ Ming Pao ότι ο χαρακτήρας εμπνεύστηκε από την παιδική του ηλικία, η οποία ήταν γεμάτη με σκανδιναβικές λαϊκές ιστορίες για ξωτικά, τρολ και νεράιδες. Αφού μετακόμισε στην Ολλανδία ως παιδί, έμαθε ολλανδικά μέσα από απλά εικονογραφημένα βιβλία.

Οι θαυμαστές συχνά συμπληρώνουν τα ρούχα τους κουμπώνοντας λούτρινα Labubu στα ρούχα ή τις τσάντες τους (εθεάθησαν ακόμη και στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού τον περασμένο μήνα). Mεταφέρονται επίσης σε συναντήσεις με θαυμαστές ή αναρτώνται σε διαδικτυακές αγορές, όπου ανταλλάσσονται και μεταπωλούνται.

Η Pop Mart, μια κινεζική εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών που έχει αφήσει το στίγμα της σε μια αγορά συλλεκτικών αντικειμένων που παραδοσιακά κυριαρχείται από την Ιαπωνία, έχει σημειώσει επιτυχία στην πώληση των Labubu σε μορφή blind box γεγονός που καθιστά το περιεχόμενο μυστήριο μέχρι να ανοιχτεί, προσθέτοντας στην ελκυστικότητά τους.

Η σειρά "The Monsters" είναι το franchise με τις καλύτερες πωλήσεις και πέρυσι απέφερε 3 δισεκατομμύρια γιουάν (410 εκατομμύρια δολάρια) σε πωλήσεις. O Ceo της εταιρείας Pop Mart, Wang Ning, έγινε πλέον δισεκατομμυριούχος, κερδίζοντας πρόσφατα περίπου 1,6 δισεκατομμύρια μέσα σε μια ημέρα. Η δημοτικότητα του παιχνιδιού, γίνεται ιδιαίτερα στη Νοτιοανατολική Ασία, η οποία είναι η μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη, αγορά του εξωτερικού της Pop Mart.

Μια βάση θαυμαστών αυξάνεται επίσης στις ΗΠΑ, αν και οι Αμερικανοί αγοραστές θα πρέπει να πληρώσουν περισσότερα για τις αγορές τους εν μέσω ενός εμπορικού πολέμου μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ, ο οποίος έχει πλήξει τις περισσότερες κινεζικές εισαγωγές με δασμούς 145%. (Η Κίνα ανταπέδωσε με δασμό 125%). Ένα blind box από την τελευταία σειρά, το οποίο επίσης κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ την Παρασκευή, έχει τιμή 27,99 δολάρια, από 21,99 δολάρια που είχε η προηγούμενη σειρά.

Μεταξύ των νέων Labubu που κυκλοφορούν υπάρχει ένα σπάνιο με την ετικέτα "Secret", το οποίο οι αγοραστές έχουν μόλις 1 στις 72 πιθανότητες να πετύχουν σε κουτί.

"Είναι αρκετά διασκεδαστικό. Αν αποκτήσετε τα μυστικά κομμάτια, τότε παίρνετε ντοπαμίνη", δήλωσε ο 27χρονος συλλέκτης Lawrence Yu, ο οποίος ζει στη Μελβούρνη της Αυστραλίας και μέχρι στιγμής έχει ξοδέψει 1.200 δολάρια Αυστραλίας (675 ευρώ) σε πάνω από δύο δωδεκάδες Labubu.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Γεγονότα της χρονιάς 2025: Χρονιά – ρεκόρ στις φυσικές καταστροφές

Stories 19.12.2025
Η χρονιά που οι αριθμοί έπαψαν να μοιάζουν θεωρητικοί

17 πλατάνια στη σκεπή της: Η ελληνική εκκλησία–θαύμα που μπήκε στο Guinness και δεν γκρεμίζεται με τίποτα

Ιστορικά 19.12.2025
Ένα μοναδικό φαινόμενο πίστης και φύσης που αψηφά τους νόμους της λογικής και έχει καταγραφεί στο Βιβλίο Ρεκόρ Γκίνες

Από το μπαλέτο στη Wall Street: Πώς η Luana Lopes Lara έγινε δισεκατομμυριούχος στα 29

Πρόσωπα 19.12.2025
Στα 29 της χρόνια, κατάφερε να γίνει η νεότερη αυτοδημιούργητη δισεκατομμυριούχος

Η ληστεία του αιώνα στην Ελλάδα; Η απάντηση δεν είναι αυτή που φαντάζεσαι

Stories 19.12.2025
Υποθέσεις που έμειναν ανεξιχνίαστες και ποσά που ζαλίζουν

Η Ευρώπη λέει «ναι» στην ασφαλή άμβλωση: Τι αλλάζει για εκατομμύρια γυναίκες;

Stories 19.12.2025
Μεγάλη νίκη για το κίνημα πολιτών «My Voice, My Choice».

Η διαφήμιση τζιν της δεκαετίας του ’80 που είχε προκαλέσει σάλο: «Το γυναικείο βλέμμα στο ανδρικό σώμα»

Stories 19.12.2025
Δεν έγινε θρυλική μόνο για την αισθητική της. Έγινε σημείο καμπής.

Ισχύει; Στη Ρουμανία μπορείς να πάρεις δωρεάν εισιτήρια αν κάνεις μια άσκηση γυμναστικής

Stories Χτες
Η ιδέα πίσω από το πρότζεκτ είναι να προωθήσει την καθημερινή άσκηση

Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο: Εγκρίθηκε η επέκταση ‑ Τι αλλάζει στο ιστορικό κτήριο

Αρχιτεκτονική Χτες
Το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας ετοιμάζεται να περάσει σε μια νέα εποχή

Έρχεται επανασύνδεση Ηνωμένου Βασιλείου και Ευρωπαϊκής Ένωσης;

Stories Χτες
Σημαντικός είναι και ο τομέας της ασφάλειας και της άμυνας

Ποιος είπε ότι «ο Τραμπ έχει προσωπικότητα αλκοολικού»;

Stories Χτες
Και τον Έλον Μασκ «δηλωμένο χρήστη κεταμίνης»

Η «λίμνη αίματος» στο Google Earth που τρόμαξε τον πλανήτη

Stories Χτες
Χρήστες του Google Earth είδαν τις τελευταίες ώρες μια περίεργη εικόνα στο Νέο Μεξικό