LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Οι διαιτολόγοι συμφωνούν: Τα 3 λαχανικά που πρέπει να τρώτε κάθε μέρα για ένα υγιές σώμα άνω των 40

Αν ο στόχος σας είναι να κάνετε αμέσως τα γεύματά σας πιο υγιεινά φάτε ένα από αυτά κάθε μέρα

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 8/2/2024 | 15:35

Οι διαιτολόγοι συμφωνούν: Τα 3 λαχανικά που πρέπει να τρώτε κάθε μέρα για ένα υγιές σώμα άνω των 40
Φωτογραφία από Karolina Grabowska

Οι ειδικοί συμφωνούν ότι όσο μεγαλώνουμε ο οργανισμός απαιτεί μια ισορροπημένη διατροφή, συχνή ενυδάτωση, τακτική άσκηση και ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου. Εάν ο στόχος σας είναι να κάνετε αμέσως τα γεύματά σας πιο υγιεινά (και να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας στη διαδικασία) φάτε ένα από αυτά κάθε μέρα.

Σπανάκι

Τα σκούρα φυλλώδη πράσινα όπως το σπανάκι είναι «γεμισμένα με θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν την απώλεια βάρους και τον μεταβολισμό και μπορούν εύκολα να προστεθούν σε πολλές συνταγές. Είτε λαχταράτε ζυμαρικά, ρύζι ή σαλάτα, η ενσωμάτωση περισσότερων φυλλωδών λαχανικών στο δείπνο σας θα σας βοηθήσει «πάντα» όταν πρόκειται να κάνετε το πιάτο σας πιο υγιεινό. Όταν αυτά τα θρεπτικά συστατικά θερμαίνονται με νερό, ενεργοποιούνται με τέτοιο τρόπο που το σώμα τα απορροφά πιο εύκολα.

Kale

Το λάχανο πλούσιο σε φυτικές ίνες, είναι υψηλό σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλό σε θερμίδες. Το κλειδί εδώ όταν τρώτε περισσότερο από αυτό το λαχανικό είναι να κρατάτε τις μερίδες σας υπό έλεγχο για να βοηθήσετε το πεπτικό σας σύστημα να προσαρμοστεί σε αυτές με την πάροδο του χρόνου γιατί προκαλούν φούσκωμα σε ορισμένους. Ένας άλλος τρόπος για να εισαγάγετε αποτελεσματικά το λάχανο στη διατροφή σας είναι το σοτάρισμα, το ψήσιμο ή τον ατμό.

Σέσκουλα

Το σέσκουλο ξεχωρίζει ως άλλη μια διατροφική δύναμη για άτομα άνω των 40 ετών. Το σέσκουλο ξεχωρίζει λόγω της πλούσιας περιεκτικότητάς του σε απαραίτητες βιταμίνες, συμπεριλαμβανομένων των Α, Κ και C, καθώς και ζωτικής σημασίας μέταλλα όπως το μαγνήσιο και το κάλιο. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά προσφέρουν εξατομικευμένα οφέλη για τη γήρανση του οργανισμού, υποστηρίζοντας την υγεία των οστών, την ανοσολογική λειτουργία. 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Γαλατόπιτα χωρίς φύλλο σε 5 λεπτά

Food 04.03.2024
Η πιο νόστιμη και εύκολη γαλατόπιτα που έχετε φτιάξει

Η διατροφή που υπόσχεται θαύματα σε μικρό χρονικό διάστημα

Body+Mind 04.03.2024
Υπάρχει τρόπος να χτίσουμε γερό ανοσοποιητικό και να δείχνουμε βιολογικά νεότεροι;

Ζώδια Εβδομάδας: Νεύρα, άγχος και απρόσμενοι καβγάδες

Ζώδια 04.03.2024
Μάθε τι σου επιφυλάσσει αυτή η εβδομάδα με βάση το ζώδιό σου!

Τα τέλεια κόλπα στο ντύσιμο για να δημιουργήσεις ωραία σιλουέτα

Style 04.03.2024
Συμβουλές στυλ για να τονίσετε τα καλύτερα χαρακτηριστικά σας

Τα ζώδια σήμερα: 4 Μαρτίου

Ζώδια 04.03.2024
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Η παραμυθένια σοκολατερί με ρετρό διακόσμηση και παριζιάνικη αισθητική

Food Χτες
Αν η Αμελί ζούσε στην Αθήνα, θα δούλευε σίγουρα εκεί

Τα ζώδια σήμερα: 3 Μαρτίου

Ζώδια Χτες
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Expert αποκαλύπτει πώς να... μεγαλώνεις αντίστροφα με αυτά τα 5 βασικά συστατικά

Body+Mind Χτες
Τα συστατικά περιποίησης του δέρματος που θα σε σώσουν

Πώς θα καταλάβεις ποιο κούρεμα σου ταιριάζει;

Body+Mind Χτες
Είναι πάντα καλύτερο να πηγαίνεις στο κομμωτήριο έχοντας ήδη στο νου σου τι κούρεμα θέλεις ακριβώς, όμως πώς θα αποφασίσεις ποιο σου ταιριάζει;

Οι ασκήσεις που θα βάλουν τέλος στη στuτική δυσλειτουργία

Σχέσεις Χτες
Οι ασκήσεις που θα βάλουν τέλος στη στuτική δυσλειτουργία

Πόσες ώρες πρέπει πραγματικά να κοιμάται ένα παιδί

Family Προχτές
Για να είναι χαρούμενο και να έχει πνευματική διαύγεια