E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily
Αννα Κυριακού: Από τη φτώχεια της Κατοχής μέχρι το Εθνικό Θέατρο και τις «Τρεις Χάριτες»

Πως ένα ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε πρώτο στο Λονδίνο

Το καλό marketing λύνει όλα τα προβλήματα

Γράφει η ΝΕΛΗ ΣΤΑΘΑΚΙΔΟΥ Δημοσίευση 30/10/2020 | 00:20

Πως ένα ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε πρώτο στο Λονδίνο

Η ιστορία αυτή αποτελεί την απόδειξη ότι η σωστή προώθηση μπορεί να κάνει θαύματα και να φέρει στην κορυφή, ακόμα και ένα ανύπαρκτο εστιατόριο.

Ένας δημοσιογράφος από το Λονδίνο εν ονόματι Oobah Butler, αποφάσισε να δείξει πόσο εύκολο είναι το να χειργαγωγήσεις ιστοσελίδες κριτικής όπως είναι π.χ. το Trip Advisor, κάνοντας απλώς αναρτήσεις υποστήριξης για ενα εστιατόριο που υπότιθεται ότι βρίσκεται σε μια από τις πιο μοδάτες περιοχές της πόλης του, χωρίς όμως να υπάρχει πραγματικά.

Αφουδημιούργησε λοιπόν ένα φανταστικό εστιατόριο με το όνομα «The Shed at Dulwich», του οποίου οι εικόνες τραβήχτηκαν από την πίσω αυλή του σπιτιού του, έφτιαξε και μια ιστοσελίδα όπου ανέβασε κει ψεύτικες φωτογραφίες με gourmet πιάτα, ενώ έβαλε τους φίλους του να γράψουν μερικές εξαιρετικές κριτικές για αυτό στο Trip Advisor.

Μάλιστα, μην έχοντας αναφέρει καν διεύθυνση, με το πρόσχημα ότι πρόκειται ένα μέρος για λίγους και εκλεκτούς, το κοινό δε φάνηκε να καταλαβαίνει ότι πρόκειται για απάτη.

Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο που έκανε το παραπάνω πείραμα, τα πράγματα ξέφυγαν και το δήθεν εστιατόριο του ανέβηκε στη λίστα με τα καλύτερα του Λονδίνου. Άρχισε να δέχεται μέχρι και mail, αλλά και τηλέφωνα για κράτηση και κάπως έτσι, έφτασε να γίνει το νούμερο ένα στην κατηγορία του για δυο εβδομάδες, όπως και να είναι full booked για έξι ολόκληρες εβδομάδες.

Το θέμα προχώρησε ακόμα πιο πολύ και κόσμος άρχισε να στέλνει βιογραφικά για δουλειά εκεί, ενώ μέχρι και εταιρείες δημοσίων σχέσεων προσπάθησαν να το προσεγγίσουν, χωρίς καν να έχουν γευτεί τα πιάτα του. Αν δεν είναι success story αυτή η κίνηση, τότε ποια είναι; Εύγε στον πολυμήχανο δημοσιογράφο που την σκέφτηκε.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η κατάρρευση της εταιρείας που θέλησε να αμφισβητήσει Coca ‑ Cola και Pepsi

Stories 17.10.2025
Το brand, που ιδρύθηκε το 2011, αυτοσυστήθηκε ως ένα εναλλακτικό μοντέλο παραγωγής βασισμένο στη βιωσιμότητα, τη διαφάνεια και την υγεία

Το μετρό που δεν υπήρξε ποτέ: Η απίθανη είδηση που μπέρδεψε τους Αθηναίους το 1948!

Ιστορικά 17.10.2025
Το μετρό της Αθήνας… που δεν υπήρξε ποτέ!

Αυτά είναι τα πιο δυνατά διαβατήρια του πλανήτη: Πού βρίσκεται η Ελλάδα

Stories 17.10.2025
Το πιο ισχυρό διαβατήριο στον κόσμο ανοίγει πόρτες σε 193 χώρες χωρίς βίζα.

Ενα βίντεο στο YouTube έφερε δισεκατομμύρια δολάρια: Το success story μιας σακούλας ramen

Stories 17.10.2025
Πώς τα Buldak ramen έγιναν παγκόσμιο φαινόμενο

Ο δρόμος που περνά μέσα από τον βράχο: Το πιο εντυπωσιακό σημείο της Ελλάδας

Νέα Εποχή Χτες
Εκεί όπου ο δρόμος περνά μέσα από τον βράχο και η φύση αποδεικνύει ότι όταν θέλει να εντυπωσιάσει, το κάνει χωρίς φανφάρες

Η γυναίκα που «τρελάθηκε» για να αλλάξει τον κόσμο: Η απίστευτη ιστορία της Nellie Bly

Πρόσωπα Χτες
Υποδύθηκε την παράφρονα για να ξεσκεπάσει την αλήθεια, ταξίδεψε μόνη της γύρω από τη Γη σε 72 μέρες - και έγραψε το όνομά της στην ιστορία της δημοσιογραφίας

Μετά από χρόνια στη φυλακή, απογοήτευση και αδιέξοδα άνοιξε μπαρ στον Αρκτικό Κύκλο

Stories Χτες
Υπάρχουν άνθρωποι που, για να ξαναβρούν τον εαυτό τους, χρειάζονται απλώς μια αλλαγή δουλειάς...

Ο πόλεμος που ετοιμάζει η ΕΕ απέναντι στις βραχυχρόνιες μισθώσεις

Stories Χτες
Δυο χρόνια νωρίτερα από το αρχικό πλάνο

Αυτός είναι ο άνθρωπος με το μεγαλύτερο όνομα στον κόσμο: 2.253 λέξεις

Stories Χτες
Έφτασε μέχρι το Ανώτατο Δικαστήριο