E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Απίστευτο: Οι Θεσσαλονικείς μπήκαν στο Μετρό

Δεν είναι Πρωταπριλιάτικο αστείο, αλλά γεγονός.

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 26/11/2022 | 13:51

Απίστευτο: Οι Θεσσαλονικείς μπήκαν στο Μετρό

Οι Θεσσαλονικείς επισκέφθηκαν τον σταθμό Παπάφη του Μετρό Θεσσαλονίκης και επιβιβάστηκαν σε συρμό του μετρό!

Και αυτό διότι οι πολίτες είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν σήμερα τον εν λόγω σταθμό, στο πλαίσιο του Open House Θεσσαλονίκης και να ξεναγηθούν στον χώρο.

Δεκάδες πολίτες σχηματίζουν ουρές έξω από τον σταθμό της Παπάφη περιμένοντας υπομονετικά να ξεναγηθούν σε αυτόν.

Μάλιστα, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, υποδέχθηκε τους πρώτους επισκέπτες λίγο μετά τις 10 το πρωί, τους ξενάγησε στον σταθμό και απάντησε στις ερωτήσεις τους.

Ο σταθμός Παπάφη είναι ο έβδομος στην σειρά σταθμός της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης στην κατεύθυνση των συρμών προς τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Βρίσκεται στην συμβολή της Λεωφόρου Κωνσταντίνου Καραμανλή και των οδών Παπάφη και Συμεωνίδη.

Σε ώρες αιχμής, από τον σταθμό θα διέρχεται ανά κατεύθυνση κάθε 1,5 λεπτό ένας συρμός μήκους 52 μέτρων, χωρητικότητας 450 επιβατών.

Το εισιτήριο για την επιβίβαση σε συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης θα κυμαίνεται κοντά στην τιμή ενός κανονικού εισιτηρίου στον ΟΑΣΘ (0,90€).

Ο σταθμός διαθέτει δύο κύριες προσβάσεις από την πλευρά της Λεωφόρου Καραμανλή στο ύψος της Παπάφη. Η δυτική πρόσβαση στην συμβολή της Λεωφόρου Καραμανλή και Παπάφη, περιλαμβάνει μία σταθερή κλίμακα πλάτους 2,10 μέτρων και ένα ζεύγος κυλιόμενων κλιμάκων (μία σκάλα ανόδου – μία σκάλα καθόδου). Η ανατολική πρόσβαση στο πεζοδρόμιο της Λεωφόρου Καραμανλή (προς το Παπάφειο Ίδρυμα) περιλαμβάνει επίσης ένα ίδιας λειτουργίας ζεύγος κυλιόμενων κλιμάκων.

Όπως και όλοι οι υπόλοιποι, ο Σταθμός Παπάφη έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με την προβλεπόμενη νομοθεσία ώστε να είναι προσβάσιμος από άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ).

Ο σταθμός ακολουθεί τα τυπικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά όλων των σταθμών της Θεσσαλονίκης, τα οποία βεβαίως έχουν προσαρμοστεί στις πραγματικές συνθήκες της θέσης: Δημιουργήθηκε και σ’ αυτήν την περίπτωση ένας κεντρικός πυρήνας κίνησης του κοινού, που περιλαμβάνει το επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων, το επίπεδο ηλεκτρομηχανολογικών χώρων, το επίπεδο της αποβάθρας, τα κλιμακοστάσια κυλιομένων κλιμάκων και το κλιμακοστάσιο σταθερής κλίμακας με τον ανελκυστήρα.

Ο σταθμός Παπάφη είναι τριώροφος με βάθος τροχιών 20,50 μέτρων από την στάθμη του εδάφους και όπως και όλοι οι σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης διαθέτει πετάσματα – θύρες αποβαθρών (Platform Screen Doors – PSD) για μεγιστοποίηση της ασφάλειας των επιβατών, αύξηση του ωφέλιμου χώρου των αποβαθρών, μείωση των αναγκών αερισμού και απαγωγής καπνού, βελτίωση της απόδοσης του συστήματος ανακοινώσεων και δυνατότητα μελλοντικού κλιματισμού όλων των δημόσιων χώρων του σταθμού.

Στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων κατασκευάστηκαν και εξοπλίστηκαν δύο (2) χώροι υγιεινής (ένας για κάθε φύλο) ικανού μεγέθους για την αναμενόμενη εξυπηρέτηση, το γραφείο του εκδότη εισιτηρίων, οι χώροι προσωπικού και κάποιοι μηχανολογικοί χώροι ενώ μέσα στην επόμενη χρονιά θα τοποθετηθούν και έξι (6) αυτόματες εκδοτικές μηχανές και έξι (6) πύλες εισόδου – εξόδου όπου και θα επικυρώνονται τα εισιτήρια, ένα απολύτως σύγχρονο σύστημα ticketing που θα υιοθετεί τις πιο σύγχρονες και πλέον εξαιρετικά διαδεδομένες μεθόδους συναλλαγής με ψηφιακά μέσα και ανέπαφα.

Από το επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων και αμέσως μετά την μελλοντικά ελεγχόμενη διέλευση από τις πύλες εισόδου – εξόδου, ξεκινούν οι σταθερές και κυλιόμενες κλίμακες και ο ανελκυστήρας προς την αποβάθρα. Η σύνδεση μεταξύ των δύο αυτών επιπέδων γίνεται με δύο ζεύγη κυλιόμενων κλιμάκων (ένα ζεύγος ανόδου και ένα ζεύγος καθόδου), έναν ανελκυστήρα και μία σταθερή κλίμακα καθαρού πλάτους 1,80 μέτρων γύρω από τον ανελκυστήρα. Ακόμα από το επίπεδο -1 υπάρχει πρόσβαση στα δύο κλιμακοστάσια κινδύνου, που βρίσκονται στα δύο άκρα του σταθμού.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

87χρονη εργάζεται σε δύο δουλειές για 10 ευρώ την ώρα: «Δεν μπορώ ακόμη να συνταξιοδοτηθώ»

Ελλάδα 24.12.2025
Στα 87 της, η Ρεβέκκα συνεχίζει να εργάζεται σε δύο δουλειές στη Νέα Ορλεάνη για μόλις 10 ευρώ την ώρα, προσπαθώντας να αποπληρώσει χρέη και να καλύψει βασικά έξοδα

Θεσσαλονίκη: Οβίδα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου εντοπίστηκε στο λιμάνι

Ελλάδα 24.12.2025
Το πυρομαχικό εντοπίστηκε στον 6ο προβλήτα κατά τη διάρκεια εργασιών στον βυθό

Πορτογαλία: 13χρονος μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου ‑ Δράστης ο πρώην σύντροφος της μητέρας του

Κόσμος 24.12.2025
Ένας 13χρονος Βρετανός φέρεται να μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου στην Πορτογαλία . Βασικός ύποπτος ο πρώην σύντροφος της μητέρας του ο οποίος λίγο μετά έδωσε τέλος στη ζωή του

Κορυφώνεται η έξοδος των Χριστουγέννων με τα τρακτέρ στην άκρη των δρόμων

Ελλάδα 24.12.2025
Ήδη από τις 6:00 το πρωί, το ρεύμα ανόδου της Εθνικής Οδού προς Λαμία θύμιζε ποτάμι αυτοκινήτων

Ιταλία: Η στιγμή της έκρηξης βυτιοφόρου με υγροποιημένο αέριο

Κόσμος 24.12.2025
Σκηνές που θυμίζουν κινηματογραφική ταινία εκτυλίχθηκαν στον οδικό άξονα Μιλάνου-Νάπολης

Παραμονή Χριστουγέννων: Τι ώρες θα είναι ανοιχτά σήμερα τα σούπερ μάρκετ και τα εμπορικά καταστήματα

Ελλάδα 24.12.2025
Τόσο ανήμερα των Χριστουγέννων όσο και τη δεύτερη ημέρα των γιορτών τα σούπερ μάρκετ και τα εμπορικά καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά

Πέθανε η Σύλβα Ακρίτα, η πρώτη γυναίκα βουλευτής στην ιστορία του ΠΑΣΟΚ – Η ανάρτηση της κόρης της, Έλενας Ακρίτα

Ελλάδα 24.12.2025
Ήταν ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ και τον Οκτώβριο του 1986, ο Ανδρέας Παπανδρέου της ανέθεσε καθήκοντα υφυπουργού Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων

Τι αλλάζει το 2026 για μισθωτούς, ελεύθερους επαγγελματίες και συνταξιούχους το 2026

Οικονομία 24.12.2025
Ποιοι κερδίζουν από μειώσεις φόρων, αυξήσεις μισθών και επιδόματα το 2026

Ανεστίδης: «Στο τηλέφωνο φαίνονται ποιοι με έπαιρναν από τη ΝΔ – Είχα ανοιχτή ακρόαση»

Ελλάδα Χτες
«Είναι χτύπημα κάτω από τη μέση για ευνόητους λόγους. Γι αυτά που έλεγα, μέσα από το δικό μου πρόσωπο προσπαθούν να σπάσουν τον αγώνα των αγροτών»