E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

TikTok: Τι έρχεται τη νέα χρονιά

Δείτε τι γίνεται με τον κόσμο που χρησιμοποιεί την εφαρμογή

Δημοσίευση 26/1/2023 | 14:02

TikTok: Τι έρχεται τη νέα χρονιά

Τους τελευταίους 12 μήνες, η κοινότητα του TikTok επανασχεδίασε την ψυχαγωγία. Μοιράστηκε πραγματικές, προσωπικές ιστορίες που έφεραν πιο κοντά τους ανθρώπους και βοήθησαν άλλους να ανακαλύψουν νέους τρόπους σκέψης.

Brands όλων των μεγεθών από την Ευρώπη και τον κόσμο – από τα αγαπημένα #TikTokmademebuyit έως παγκόσμιους κατασκευαστές αυτοκινήτων – έχουν δημιουργήσει περιεχόμενο όλων των ειδών στο TikTok προκειμένου να αλληλοεπιδράσουν με τις κοινότητές του.

Σήμερα, παρουσιάζεται η έκθεση «TikTok What’s Next 2023», η τρίτη ετήσια πρόβλεψη για τάσεις, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να κατανοήσουν πώς θα αλλάξουν οι επιθυμίες και οι ανάγκες των καταναλωτών το επόμενο έτος και τι θα σημαίνει αυτό για τις στρατηγικές τους, τόσο εντός όσο και εκτός του TikTok .

Από τη διασκέδαση στη λειτουργικότητα, η νέα αυτή έκθεση θα επικεντρωθεί στην ανάλυση μακροπρόθεσμων, δυνάμεων κουλτούρας, που πρωτο-εμφανίζονται στο TikTok, στα βασικά μηνύματά τους και τις προϋποθέσεις που χρειάζονται, ώστε τα brands να έχουν επιτυχία στην πλατφόρμα.

Η έκθεση εστιάζει σε τρεις δυνάμεις – μετασχηματισμούς μεγάλης κλίμακας που δείχνουν πώς το TikTok διαμορφώνει την κουλτούρα – και τα σχετικά «σήματα» για καθεμία από αυτές, που δείχνουν αναδυόμενες συμπεριφορές και ενδιαφέροντα σε επιμέρους τομείς. Με βάση την έρευνα και τις συμπεριφορές που έχουμε δει στο TikTok, προβλέπουμε ότι θα υπάρξουν τρεις κύριες δυνάμεις – τάσεις, που αναδεικνύουν αυτήν την αλλαγή:
Ενεργή ψυχαγωγία
Οι άνθρωποι, όπως σημειώνεται στην έκθεση, έρχονται στο TikTok για να ανακαλύψουν αλήθειες και να καταρρίψουν μύθους, πράγμα που χτίζει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη μεταξύ των δημιουργών και του κοινού τους. 6 στους 10 (58%) των TikTokers λένε ότι είναι πιο πιθανό να εμπιστευθούν τα brands αφού μάθουν γι’ αυτά από έναν δημιουργό στο TikTok.

Για παράδειγμα, στην Ιταλία, η Tampax Italia ήρθε στο TikTok για μια καμπάνια ευαισθητοποίησης που στόχευε στο να απαντήσει ερωτήσεις για τον κόσμο των ταμπόν. Μαζί με την δημοφιλή δημιουργό Σίλβια Μπουράτο, ξεκίνησαν την καμπάνια «IMPOSSIBLE» (αδύνατο), με την οποία κατέρριψαν τους πιο συνηθισμένους φόβους και αμφιβολίες για τη χρήση ταμπόν.

Χρησιμοποιώντας το TopView, μία από τις λύσεις για διαφήμιση του TikTok, το μήνυμα του brand έφτανε στους ανθρώπους τη στιγμή που άνοιγαν την εφαρμογή. Αυτό δημιούργησε έναν εντυπωσιακό συνολικό αριθμό εμφανίσεων άνω των 34,6 εκατομμυρίων και engagement 17,75% που δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον από την ιταλική κοινότητα TikTok.

Κάνοντας χώρο για χαρά
Παρά την πληθώρα συμβουλών αυτοφροντίδας, ο κόσμος εξακολουθεί να παθαίνει burnout. Έτσι, αναζητά ουσιαστική αυτοφροντίδα για θέματα δημόσιας υγείας, εξουθένωσης στην εργασία και προσωπικών δυσκολιών.

Τα μισά (50%) μέλη της κοινότητας του TikTok λένε ότι το TikTok ενισχύει τη διάθεσή τους και τους κάνει να νιώθουν χαρούμενοι ή/και θετικοί, με ακόμα δύο στους πέντε (41%) να πιστεύουν ότι «το να ανεβάσουν τη διάθεσή τους» είναι βασικό στο να τους δώσει κίνητρο για να κάνουν μια αγορά. Το 2023, το μήνυμα στο TikTok – και όχι μόνο – θα πρέπει να αντανακλά αυτήν την επιθυμία για χαλάρωση.

Η δημιουργία περιεχομένου στο TikTok που βοηθά τους ανθρώπους να βρουν τη χαρά – ή που φέρνει χαρά μέσω του χιούμορ, της χαλάρωσης και των απόψεων με τις οποίες μπορούν να ταυτιστούν τα μέλη της κοινότητας – μπορεί να κάνει τη διαφορά για τα brands το 2023.

Ιδανικά που δημιουργεί η κοινότητα
Οι κοινότητες του TikTok είναι μια κλάση πάνω από τις υπόλοιπες, γιατί είναι συγκεκριμένες – και αυτό είναι που τις κάνει επιτυχημένες σε μεγάλη κλίμακα. Το να μοιράζονται τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα βοηθά τους ανθρώπους να δένονται. Έτσι, διευρύνουν ο ένας τον ορίζοντα του άλλου.

Το TikTok δεν μια μεγάλη, γενική συνέλευση. Είναι ένα σύνολο μικρών κλαμπ, όπου οι άνθρωποι ανακαλύπτουν νέες ιδέες για το πώς να εξερευνούν τα πάθη τους και να ζουν τη ζωή τους. Μάλιστα, εδώ, είναι κατά 1.8 φορές πιο πιθανό να ανακαλύψουν ενδιαφέροντα που δεν ήξεραν ότι τους αρέσουν σε σχέση με άλλες πλατφόρμες.

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το TikTok για να ξεκινήσουν συζητήσεις στην κοινότητά τους και να βρουν μοναδικές απαντήσεις σε κάθετι που τους απασχολεί. Δεν έχει να κάνει απλά με τη μάθηση και την έμπνευση. Έχει να κάνει με το να βρίσκουν οι TikTokers ανθρώπους και κοινότητες που τους καταλαβαίνουν ουσιαστικά και που τους εμπνέουν να κάνουν την αλλαγή που οι ίδιοι θέλουν.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Λευτέρης Πετρούνιας: Πρωταθλητής Ευρώπης για έβδομη φορά στους κρίκους και ιστορικό χρυσό μετάλλιο

Αθλητικά Νέα 26.04.2024
Ο Λευτέρης Πετρούνιας δεν έχει αντίπαλο στους κρίκους και το απέδειξε για ακόμα μία φορά!

Ισραήλ: Μια τελευταία ευκαιρία για συμφωνία με τη Χαμάς πριν την επιχείρηση στη Ράφα, σύμφωνα με αξιωματούχους

Κόσμος 26.04.2024
Ισραηλινοί αξιωματούχοι συνομίλησαν με τους Αιγύπτιους ομολόγους τους

«Δεν πωλείται»: Γιατί η Κίνα θα κρατήσει για τον εαυτό της την τεχνολογία του TikTok

Tech + Science 26.04.2024
Ο αλγόριθμος που χρησιμοποιεί το TikTok για να προτείνει περιεχόμενο στους χρήστες φαίνεται πως πλεονεκτεί του ανταγωνισμού

Πάτρα: Φοιτητές εγκλώβισαν τον πρύτανη του Πανεπιστημίου στο γραφείο του

Ελλάδα 26.04.2024
Ο κ. Μπούρας υποστηρίζει ότι οι φοιτητές περιφρουρούν και το αυτοκίνητό του για να μην μπορέσει να φύγει από το Πανεπιστήμιο

Πέθανε ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Κωστής Ζώης

Ελλάδα 26.04.2024
Οι ταινίες του είχαν βραβευτεί στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης αλλά και στο εξωτερικό

Η Τουρκική Ομοσπονδία μπάσκετ εξέδωσε ανακοίνωση στήριξης στον Εργκίν Αταμάν

Αθλητικά Νέα 26.04.2024
Η συμπεριφορά ανθρώπων της Μακάμπι προς τον Εργκίν Αταμάν στο ματς με τον Παναθηναϊκό AKTOR, έγινε αιτία να αντιδράσει η Τουρκική Ομοσπονδία μπάσκετ με ανακοίνωσή της.

Το άλυτο μυστήριο στις ΗΠΑ με τύπο που είχε καλέσει σε ραδιοφωνική εκπομπή: «Σκότωσα 12 πόρνες»

Κόσμος 26.04.2024
Όσοι άκουγαν την εκπομπή εκείνο το βράδυ του 1997, δεν πίστευαν ότι ένας άνδρας ομολογούσε δημόσια ότι σκότωσε 12 γυναίκες.

Πόλεμος στην Ουκρανία: Ελλάδα και Ισπανία δεν στέλνουν πυραύλους

Ελλάδα 26.04.2024
Ο Μπόρις Πιστόριους δήλωσε ότι η Ελλάδα και η Ισπανία αρνούνται να ενισχύσουν την εμπόλεμη χώρα με πυραυλικά συστήματα

Ιταλία: 15.000 άτομα πλήρωσαν για να εισέλθουν στη Βενετία

Κόσμος 26.04.2024
Πρέπει να αναλαμβάνουμε και ουσιαστική δράση για να προστατέψουμε την πόλη μας, δήλωσε ο δήμαρχος Λουίτζι Μπρουνιάρο