LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Τέλος εποχής για ΙΚΕΑ και την αγαπημένη μας συνήθεια

Ο σουηδικός κολοσσός επίπλων επιχειρεί να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα

Δημοσίευση 7/12/2020 | 17:18

Τέλος εποχής για ΙΚΕΑ και την αγαπημένη μας συνήθεια

Την ώρα που οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο Διαδίκτυο, ο σουηδικός κολοσσός επίπλων IKEA αποφάσισε να σταματήσει την κυκλοφορία του καταλόγου του, μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο ετήσιες εκδόσεις.

Η 70χρονη έκδοση της εταιρίας ΙΚΕΑ έφθασε στο αποκορύφωμά της το 2016 όταν διανεμήθηκαν πάνω από 200 εκατ. αντίτυπα σε νοικοκυριά και καταστήματα ΙΚΕΑ σε πάνω από 50 αγορές.

Η πρώτη έκδοση, η οποία παρουσίαζε την πολυθρόνα MK Wing Chair, είχε συνολικά 285.000 αντίτυπα και διανεμήθηκε στη νότια Σουηδία, ενώ για την τελευταία, της φετινής χρονιάς, κυκλοφόρησαν 40 εκατ. κατάλογοι.

Η κίνηση εντάσσεται στην προσπάθεια της ΙΚΕΑ να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα καθώς οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερο έμπνευση στο Διαδίκτυο ενώ πολλοί κάνουν τις αγορές τους μέσω Ίντερνετ. Το 12μηνο έως τα τέλη Αυγούστου, οι διαδικτυακές πωλήσεις της ΙΚΕΑ κατέγραψαν άλμα 45%, όπως μεταδίδει το Reuters και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Ο αριθμός των αντιτύπων έχει μειωθεί, αλλά επίσης έχουμε δει ότι οι καταναλωτές συνηθίζουν να χρησιμοποιούν περισσότερο την ιστοσελίδα μας, τις εφαρμογές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο κατάλογος έγινε όλο και λιγότερο σημαντικός», δήλωσε ο Κόνραντ Γκρους, γενικός διευθυντής στη Inter IKEA Systems, μονάδα του ομίλου Inter IKEA.

«Το ενδιαφέρον για τον κατάλογο έχει μειωθεί», δήλωσε ο ίδιος σε συνέντευξή του στο Reuters.

Ο Γκρους, βετεράνος της IKEA που ανέλαβε τη νέα του θέση τον Ιούνιο, δήλωσε πως νιώθει συναισθηματικά φορτισμένος για την απόφαση αυτή καθώς ο κατάλογος υπήρξε σημαντικό κομμάτι της ΙΚΕΑ για τον ίδιο και άλλους υπαλλήλους, που ουσιαστικά μεγάλωσαν με την έκδοση αυτή.

«(Ο κατάλογος) υπήρξε τόσο σημαντικός για εμάς», δήλωσε.

Ο κατάλογος ήταν παραδοσιακά σημαντικό κομμάτι του προϋπολογισμού της εταιρίας για το μάρκετινγκ, δήλωσε ο ίδιος, χωρίς όμως να δίνει συγκεκριμένα στοιχεία. Τα κεφάλαια που θα εξοικονομηθούν θα δαπανηθούν στο μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου και άλλων καναλιών. Σύμφωνα με τον ίδιο, η ΙΚΕΑ επεξεργάζεται μια μικρότερη έντυπη έκδοση, που θα επικεντρώνεται στο να προσφέρει ιδέες και έμπνευση για την επίπλωση των σπιτιών, και που θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα την επόμενη χρονιά.

Ο κατάλογος έχει προκαλέσει κατά καιρούς αντιπαραθέσεις, όπως όταν η ΙΚΕΑ το 2012 είχε αφαιρέσει τις γυναικείες μορφές από την έκδοση της Σαουδικής Αραβίας, εγείροντας ερωτήματα για τις πολιτικές του ομίλου αναφορικά με την ισότητα των φύλων.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ρούλα Πισπιρίγκου: Την «καίει» το πόρισμα της ψυχολόγου

Σήμερα
Τι «είδε» στις ζωγραφιές της Τζωρτζίνας

Δημοσκόπηση ΑΝΤ1: Η διαφορά ΝΔ με ΣΥΡΙΖΑ

Σήμερα
Πάνω από 5 στους 10 «βλέπουν» θερμό επεισόδιο με την Τουρκία στο Αιγαίο το καλοκαίρι

Ποινική δίωξη σε βάρος του 20χρονου για το τροχαίο δυστύχημα στο Χαλάνδρι

Σήμερα
Ο κατηγορούμενος παραπέμφθηκε να απολογηθεί σε τακτικό ανακριτή

Χαλάνδρι: Βίντεο ντοκουμέντο πριν από το θανατηφόρο τροχαίο

Σήμερα
Το 18χρονο θύμα δεν είχε δίπλωμα οδήγησης, ούτε και φορούσε ζώνη ασφαλείας

Κρήτη: Βοσκός έδειξε τα γεννητικά του όpγανα σε τουρίστες

Σήμερα
Κόλλησε στο τζάμι και κατέβασε το παντελόνι

«Εκτόξευση» με 20.084 νέα κρούσματα

Σήμερα
16 θάνατοι και 95 διασωληνωμένοι

Aπό τη Μόρια, με 18,25 στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών

Σήμερα
Παιδί προσφυγικής οικογένειας από το Ιράν ο Κούρος Νουρμοχαμαντί Μπαϊγκί
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο e-daily.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.