E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Πόσο νερό να πίνετε για να χάνετε 1 κιλό το μήνα χωρίς δίαιτα

Νέα μελέτη σας δείχνει το δρόμο

Δημοσίευση 13/10/2017 | 13:19

Πόσο νερό να πίνετε για να χάνετε 1 κιλό το μήνα χωρίς δίαιτα

Και σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το νερό βοηθάει σημαντικά και στο αδυνάτισμα. Συγκεκριμένα, η κατανάλωση 500 ml νερού 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα μπορεί να βοηθήσει σε πολύ σημαντικό βαθμό.

Αδυνάτισμα με νερό; Πώς έγινε η μελέτη

Η μελέτη δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Obesity. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι αν κάποιος πίνει μισό λίτρο νερό πριν από κάθε κύριο γεύμα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) χάνει περισσότερα κιλά σε σύγκριση με εκείνους που δεν πίνουν νερό πριν τα γεύματά τους.

Για τις ανάγκες της έρευνας, επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ στην Αγγλία εξέτασαν τις περιπτώσεις 84 παχύσαρκων ενηλίκων. Αρχικά τους χώρισαν τυχαία σε δύο ομάδες. Τα μέλη της πρώτης ομάδας είχαν οδηγία να καταναλώνουν 500 ml νερού 30 λεπτά πριν από κάθε κύριο γεύμα. Αυτό γινόταν κάθε μέρα για 12 εβδομάδες (3 μήνες). Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες είχαν οδηγία απλά "να φαντάζονται ότι το στομάχι τους ήταν γεμάτο", πριν από κάθε κύριο γεύμα.

Όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν συμβουλές διαχείρισης βάρους ως μέρος του πειράματος. Αυτές αφορούσαν το πώς να βελτιώσουν τη διατροφή και τα επίπεδα σωματικής τους δραστηριότητας.

Πόσα κιλά χάνετε με μισό λίτρο νερό πριν το γεύμα

Σε σύγκριση με την δεύτερη ομάδα, τα μέλη της πρώτης έχασαν κατά μέσο όρο 1,3 κιλά περισσότερο σε βάρος κατά τη διάρκεια των 12 εβδομάδων. Συγκεκριμένα έχασαν κατά μέσο όρο 4,3 κιλά. Τα μέλη της πρώτης ομάδας έχασαν κατά μέσο όρο μόνο 0,8 κιλά.

Δηλαδή, όσοι έπιναν 500 ml νερό πριν από κάθε κύριο γεύμα, έχαναν τουλάχιστον 1,4 κιλά/μήνα.

Το νερό βοηθάει στο αδυνάτισμα, αλλά μην υπερβάλλουμε κιόλας...

Η επικεφαλής της έρευνας, δρ Helen Parretti, υποστηρίζει ότι αυτή η έρευνα παρέχει “πρώιμα αποτελέσματα” για την θετική επίδραση του νερού στην προσπάθεια απώλειας βάρους. Πρόσθεσε ότι πρόκειται για μια πολύ απλή συμβουλή που ο καθένας μπορεί να ακολουθήσει.

Εξαίρεση αποτελούν ορισμένα άτομα με συγκεκριμένες παθήσεις, όπως καρδιακή νόσο και νεφρική ανεπάρκεια. Για αυτά τα άτομα η κατανάλωση μισού λίτρου νερού πριν από κάθε κύριο γεύμα μπορεί να μην ενδείκνυται.

Σε κάθε περίπτωση είναι σώφρον να ενημερώνετε τον γιατρό σας για κάθε σημαντική αλλαγή στις συνήθειές σας, ΠΡΟΤΟΥ αρχίσετε να τις εφαρμόζετε.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Wine weekends: 7 μαγευτικοί αμπελώνες στην Ελλάδα για μια διαφορετική απόδραση

E-Daily 1.Hero 13.06.2026
Από την Επανομή μέχρι τη Σαντορίνη, αυτά τα οινοποιεία θα σε κάνουν να δεις το κρασί αλλιώς

Το κόλπο που κάνει τον αέρα στο σπίτι πιο καθαρό

E-Daily 3.Left 13.06.2026
Ο αέρας στους εσωτερικούς χώρους μπορεί να είναι πιο επιβαρυμένος από αυτόν της πόλης - και λίγες καθημερινές συνήθειες αρκούν για να το αλλάξεις.

Ξεχωριστές παρέες; Γιατί η ανεξαρτησία έγινε το νέο «green flag» στον έρωτα

E-Daily 3.Left 13.06.2026
Σήμερα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι φαίνεται να αναζητούν κάτι διαφορετικό

10 λουλούδια που στόλιζαν τις αυλές των γιαγιάδων μας και γίνονται ξανά τάση

E-Daily 1.Hero 13.06.2026
Από τα γεράνια στα γιασεμιά, τα λουλούδια που μεγάλωσαν γενιές Ελλήνων επιστρέφουν δυναμικά σε κήπους, μπαλκόνια και αυλές

Το νέο επαναστατικό face mist που προστατεύει την επιδερμίδα από το blue light της οθόνης

E-Daily 3.Left 13.06.2026
Η skincare τάση που υπόσχεται προστασία από την καθημερινή ψηφιακή «επίθεση» και ήδη γίνεται viral

Το νησί που επιλέγεις στην Ελλάδα αν θες να εξαφανιστεις για λίγο απ` όλους και όλα

E-Daily 3.Left Προχτές
Ένας οικισμός, ένα παντοπωλείο και zero αυτοκίνητα

Τα βότανα του καλοκαιριού που κάνουν καλό στο σώμα μας

E-Daily 3.Left Προχτές
Ποια είναι ιδανικά για τώρα

Οι 10 ελληνικές παραλίες που ζηλεύει όλος ο πλανήτης – Μία βρίσκεται μόνιμα στις κορυφαίες του κόσμου

E-Daily 3.Left 10.06.2026
Από το Ναυάγιο της Ζακύνθου ως το εξωτικό Ελαφονήσι και το απόκοσμο Σαρακήνικο: οι παραλίες που έχουν γίνει οι ισχυρότεροι «πρεσβευτές» της Ελλάδας στο εξωτερικό.