E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Millennials vs Gen Z: Τι συμβαίνει με τα παιδιά αυτών των γενεών;

Τα 8 χαρακτηριστικά που τους ξεχωρίζουν

Γράφει η ΝΕΛΗ ΣΤΑΘΑΚΙΔΟΥ Δημοσίευση 14/9/2017 | 00:07

Millennials vs Gen Z: Τι συμβαίνει με τα παιδιά αυτών των γενεών;

Ο όρος millennials είναι πιθανότατα γνωστός στον περισσότερο κόσμο και αφορά τη γενιά εκείνη που μεγάλωσε τη δεκαετία του 2000. Μετά τους millennials όμως, ήρθε η γενιά των Gen Z, η οποία περιλαμβάνει όσα παιδιά γεννήθηκαν από το 1995 και μετά.

Οι Gen Z, είναι στην ουσία το μέλλον του κόσμου και μπορεί να βρίσκονται πολύ κοντά με τους προηγούμενους, όμως έχουν κάποιες πολύ έντονες διαφορές στον τρόπο που διαχειρίζονται τις πτυχές της καθημερινότητας τους.

Παρακάτω, θα μάθετε ποια είναι τα 8 βασικά χαρακτηριστικά που χωρίζουν του μεν από τους δε και ίσως αυτές οι πληροφορίες σας βοηθήσουν να τους καταλάβετε λίγο περισσότερο αν είστε μεγαλύτεροι.

Λιγότερο συγκεντρωμένοι:

Τα παιδιά της Gen Z, μεγαλώνουν σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο από όλες τις απόψεις, ενώ η ζωή τους βομβαρδίζεται από πληροφορία λόγω των νέων μέσων. Επομένως έχουν την τάση να είναι πιο αφηρημένα από τους millennials.

Είναι multitaskers:

Μπορούν να διαβάζουν κάτι από το κινητό τους, να παρακολουθούν τηλεόραση και να τσεκάρουν το τάμπλετ τους για κάτι που έχουν θυμηθεί. Ακριβώς επειδή κατακλύζονται από τόσα μέσα, έχουν προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της εποχής.

Δεν ψωνίζουν από τις ευκαιρίες:

Μελέτες έδειξαν ότι οι millennials στην πλειοψηφία τους κοιτάνε πολύ τις τιμές όταν πρόκειται να αγοράσουν κάτι και ο λόγος είναι ότι βίωσαν την κρίση στο πετσί της. Από την άλλη, τα παιδιά της Gen Z δε φαίνεται να έχουν τέτοια θέματα.

Από νωρίς στη δουλειά:

Υπολογίζεται ότι οι έφηβοι της Gen Z θα είναι οι πιο νεαροί επαγγελματίες, ξεκινώντας να δουλεύουν από τις ηλικίες 16-18, ενώ όπως φαίνεται παρακάμπτουν τις παραδοσιακές σπουδές και αν μπορούν να τελειώσουν διαδικτυακά το πανεπιστήμιο θα το κάνουν. Θέλουν απευθείας να ξεκινήσουν την καριέρα τους.

Έχουν έντονο το στοιχείο της

επιχειρηματικότητας:

Μιας και μεγαλώνουν σε μια εποχή που όλα έχουν να κάνουν με το μάρκετινγκ και τις ευκαιρίες στην αγορά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φαίνεται ότι τα παιδιά αυτής της γενιάς κουβαλούν έντονο το επιχειρηματικό δαιμόνιο. 

Έχουν μεγαλύτερες προσδοκίες από

τους millennials:

Αν δουν ότι η δουλειά στραβώνει από νωρίς ή ότι κάτι δεν γίνεται όπως τους είχαν πει, δεν πρόκειται να χάσουν χρόνο και θα προχωρήσουν στο επόμενο εγχείρημα. Δεν έχουν χρόνο για χάσιμο και κυνηγούν την επιτυχία, αφού θεωρούν ότι οι νέες τεχνολογίες τους έχουν προσφέρει εφόδια και πλεονεκτήματα.

Τους ενδιαφέρει η προσωπικότητα:

Μιας και με τα μέσα κοινωνικής βλέπουν τόσα πράγματα, επιζητούν τη μοναδικότητα σε κάθε πτυχή της ζωής τους. Στη δουλειά, στις εταιρείες των προϊόντων που επιλέγουν κ.α.

Είναι περισσότερο παγκόσμιοι:

Οι άνθρωποι αυτής της γενιάς έχουν περισσότερα κοινά με τους συνομηλίκους τους στον κόσμο, παρά με τους μεγαλύτερους ανθρώπους στη χώρα τους. Αν οι millennials ήταν μια φορά διεθνικοί, αυτοί είναι δυο και τρεις.