E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Νίκος Ξυδάκης: Δεν πρέπει να δαιμονοποιούμε τη συζήτηση για δραχμή

Στη θέση που είχε εκφράσει για πρώτη φορά τον Ιούνιο του 2015, επανήλθε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ

Δημοσίευση 31/1/2017 | 10:28

Νίκος Ξυδάκης: Δεν πρέπει να δαιμονοποιούμε τη συζήτηση για δραχμή

Στη θέση που είχε εκφράσει για πρώτη φορά τον Ιούνιο ου 2015, πως η χώρα μεγαλούργησε με τη δραχμή, επανήλθε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Ξυδάκης.

Με αφορμή τις απαιτήσεις των δανειστών που περιλαμβάνουν τη μείωση του αφορολογήτου και νέες περικοπές στις συντάξεις, μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο κ.Ξυδάκης είπε: «έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που δεν υπάρχουν άλλες φυσικές αντοχές ενός πληθυσμού. Εγώ νομίζω ότι θα πρέπει να γίνει μια συζήτηση επί της ουσίας πολιτική και εθνική που δεν έχει γίνει τα τελευταία 7 χρόνια. Και φυσικά πρέπει να ξεκινήσει η συζήτηση από τη Βουλή. Τα περασμένα χρόνια δαιμονοποιήθηκε μια κουβέντα, εγώ είχα πει ότι και επί δραχμής η Ελλάδα μεγαλούργησε».

«Το 1910, το 1912, 1930, το 1960 κάτι έκανε μια χώρα, κάπως ζούσαμε, ζούσαμε και σε άλλες περιόδους. Εγώ τη βάζω ιστορικά τη συζήτηση αυτή» είπε ο κ. Ξυδάκης μιλώντας στο ΣΚΑΪ.

«Δεν υπάρχουν ταμπού όταν κουβεντιάζουμε για τη μοίρα του λαού. Πρέπει να φτιάχνουμε σενάρια, να βλέπουμε την ιστορική εμπειρία» συμπλήρωσε.

Παρόλα αυτά επιχείρησε να ρίξει την ευθύνη για τη συζήτηση που ανοίγει σε άλλους λέγοντας ότι «άμα στην ανοίξουν οι άλλοι, εσύ τι θα πεις εγώ δεν κουβεντιάζω; Όταν το λέει ο κ. Σόιμπλε».

Ο κ. Ξυδάκης επέκρινε το ΔΝΤ για τις θέσεις του λέγοντας ότι «αυτά για εσωτερική υποτίμηση που προτείνει το ΔΝΤ είναι για ηλιθίους. Ο χειρισμός της κρίσης στην Ελλάδα ήταν εξόχως πολιτικός. Βούλιαξαν την Ελλάδα για να σώσουν έξι τράπεζες».

Για την προσωπική του στάση απέναντι στο Μνημόνιο είπε ότι «ψήφισα Μνημόνιο όχι γιατί μου αρέσει γιατί υπήρχαν άλλα χειρότερα για τους εκβιασμούς. Με βάρος φέρω αυτή την πολιτική αλλά μεγαλύτερο βάρος είναι να δημιουργήσουμε μια άλλη κατεύθυνση για το λαό».

Κατέληξε, δε, αφήνοντας κάθε ενδεχόμενο ανοιχτό λέγοντας ότι «μερικές παίρνεις κάποιο πολιτικό κόστος γιατί έχεις πληροφορίες που δεν έχουν άλλοι. Αυτή τη στιγμή με τον κυνισμό των δανειστών πρέπει κάπως να σταματήσει και να καταλάβει ο κόσμος ότι έχουμε όρια
Αν οι πολιτικοί γίνουν κλοτσοσκούφι κινδυνεύει η δημοκρατία γι' αυτό πρέπει να συζητούμε πράγματα».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

«Πέταξε» στα 8,46 μέτρα ο Μίλτος Τεντόγλου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου Ομάδων

Αθλητικά Νέα Χτες
Κορυφαία επίδοση στον κόσμο για το 2025

Στα επείγοντα επτάχρονος μετά από επίθεση αδέσποτων σκύλων στον Βόλο

Ελλάδα Χτες
Δέχτηκε δαγκωνιές στα πόδια και την πλάτη

Οριστικά έκπτωτη η δήμαρχος Κασσάνδρας για το δυστύχημα στο λούνα παρκ

Ελλάδα Χτες
«Αναμένω επίσημη κοινοποίηση της απόφασης»

Αστυνομικός της Βουλής: «Δεν έχει βιάσει τα παιδιά του, θα τα ζητήσει πίσω όταν δικαιωθεί» λέει ο δικηγόρος του

Ελλάδα Χτες
«Όλα τα έχει βγάλει από το μυαλό της η σύζυγός μου και έχει βάλει και τις κόρες μας να καταθέσουν ψέματα»

Αγιος Νικόλαος: Αυτοκίνητο «βούτηξε» σε γκρεμό 80 μέτρων

Ελλάδα Χτες
Το όχημα το οδηγούσε μια γυναίκα ενώ η κατάσταση της υγείας της παραμένει άγνωστη

Καιρός: Σαρωτική μεταβολή του σκηνικού την Κυριακή ‑ Συναγερμός για έξι περιοχές

Καιρός Χτες
Η αναλυτική πρόγνωση του καιρού από τον Σάκη Αρναούτογλου

19χρονη TikToker βρέθηκε διαμελισμένη σε σακούλες στο Περού ‑ Τι κρύβεται πίσω από το άγριο έγκλημα

Κόσμος Χτες
Η αστυνομία αναγνώρισε το πτώμα της κοπέλας από τα τατουάζ

Ο Θάνος Πλεύρης νέος υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου

Πολιτική Χτες
Η ορκωμοσία του νέου υπουργού και των νέων υφυπουργών θα γίνει τη Δευτέρα 30 Ιουνίου στις 10:00

Το Champion Jet 3 προσέκρουσε στο λιμάνι της Πάρου ‑ Ταλαιπωρία για τους επιβάτες

Ελλάδα Χτες
Πάνω από μία ώρα η αναμονή για τους επιβάτες, οι οποίοι θα συνεχίσουν το ταξίδι τους με άλλα πλοία, αναλόγως του προορισμού τους

Στο μικροσκόπιο των ελέγχων 3.000.000 οχήματα ‑ Πέλεκυς 400 ευρώ το πρόστιμο

Ελλάδα Χτες
Ανασφάλιστα οχήματα και όσα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ είναι αυτά που... απειλούνται