E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Προβλήματα ακοής φέρονται να προκαλούν τα παυσίπονα

Σε περίπτωση μακροχρόνια και συχνής χρήσης

Δημοσίευση 15/12/2016 | 13:52

Προβλήματα ακοής φέρονται να προκαλούν τα παυσίπονα

Η μακροχόνια και συχνή χρήση ορισμένων ευρέως συνταγογραφούμενων αναλγητικών φαρμάκων, αυξάνει τον κίνδυνο εκδήλωσης προβλημάτων ακοής, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Epidemiology.

Οι ερευνητές του Νοσοκομείου Brigham and Women's της Βοστόνης, με επικεφαλής τον Δρ Γκάρι Κέρχαν, μελέτησαν στοιχεία που αφορούσαν πάνω από 54.000 γυναίκες ηλικίας 48 - 73 ετών και διαπίστωσαν ότι όσες έκαναν χρήση παρακεταμόλης ή ιβουπροφαίνης για πάνω από έξι χρόνια, είχαν μεγαλύτερη πιθανότητα απώλειας ακοής σε σχέση με τις γυναίκες που έπαιρναν τα συγκεκριμένα μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη (ΜΣΑΦ) αναλγητικά φάρμακα για λιγότερο από ένα έτος.

Σχεδόν τα δύο τρίτα των γυναικών άνω των 60 ετών εμφανίζουν μεγαλύτερη ή μικρότερη απώλεια ακοής. Ο ακριβής βιολογικός μηχανισμός που τα ΜΣΑΦ μειώνουν την ακοή, δεν είναι σαφής προς το παρόν.

Ο Δρ Κέρχαν εκτίμησε ότι «περίπου το 16% της απώλειας ακοής στις γυναίκες που κάνουν χρήση αναλγητικών, θα μπορούσε να αποδοθεί σε αυτό τον παράγοντα». Οι ίδιοι ερευνητές στο παρελθόν είχαν διαπιστώσει ότι η συχνή χρήση των συγκεκριμένων αναλγητικών μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα απώλειας ακοής στους άνδρες.

Η νέα μελέτη δεν διαπίστωσε σημαντική συσχέτιση ανάμεσα στη διάρκεια λήψης της ασπιρίνης και στην απώλεια ακοής. Είναι πάντως γνωστό από προηγούμενες μελέτες ότι η ασπιρίνη σε πολύ υψηλές δόσεις μπορεί να μειώσει την ακοή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η Βάλια Χατζηθεοδώρου με ultra feminine αισθητική που τραβάει τα βλέμματα

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η παρουσιάστρια επέλεξε ένα look που συνδυάζει ρομαντισμό και κομψότητα, αποδεικνύοντας πως η θηλυκότητα παραμένει πάντα στη μόδα

Παγωτό vs gelato: Η γλυκιά διαφορά που πολλοί αγνοούν

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Νομίζεις ότι είναι το ίδιο; Να γιατί το gelato ξεχωρίζει

Αυτές είναι οι πιο δυνατές ράτσες σκύλων στον κόσμο – Κάποιες μπορούν να τα βάλουν ακόμη και με λύκους

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η πραγματική δύναμη δεν μετριέται μόνο σε κιλά. Αντοχή, ένστικτο και αιώνες εκτροφής δημιούργησαν σκύλους με εντυπωσιακές ικανότητες

Το τυρί που τρώνε οι Γάλλοι και κάνει θραύση στις δίαιτες

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Aποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη στον κόσμο των τυριών

Η ζωή σου έχει κολλήσει… ή εσύ φοβάσαι να αλλάξεις;

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Στο νέο επεισόδιο του «Πόσο Εγώ;» θα μιλήσουμε για μια φάση ζωής που σχεδόν όλοι περνάμε κάποια στιγμή - αλλά λίγοι καταλαβαίνουμε πραγματικά τι κρύβεται από πίσω της

The Let Them Theory: Η απλή νοοτροπία που μπορεί να σε γλιτώσει από πολλή απογοήτευση

E-Daily 3.Left Χτες
Μήπως τελικά ξοδεύεις περισσότερη ενέργεια προσπαθώντας να αλλάξεις τους άλλους παρά να φροντίσεις τον εαυτό σου;

Τα τρία μεγαλύτερα προβλήματα της μέσης ηλικίας στο σeξ

E-Daily 3.Left Χτες
Η ρίζα του προβλήματος είναι βαθιά βιολογική

Back acne: Οι 6 συμβουλές που μπορούν να βελτιώσουν την εικόνα της επιδερμίδας σας

E-Daily 3.Left Χτες
Η ακμή στην πλάτη μπορεί να γίνει ιδιαίτερα ενοχλητική, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες

5 super προστατευτικά αντηλιακά προσώπου που δεν αφήνουν λευκά ίχνη

E-Daily 3.Left Προχτές
Ξέχνα το “ασπρισμένο” look – αυτά τα αντηλιακά χαρίζουν αόρατη προστασία και τέλεια επιδερμίδα

Το φαινόμενο «Sisu»: η σιωπηλή δύναμη που βοηθά τους Φινλανδούς να ξεπερνούν κρίσεις

E-Daily 3.Left Προχτές
Η φιλοσοφία που κάνει έναν ολόκληρο λαό να αντέχει το κρύο, την πίεση, τις δυσκολίες – και να βγαίνει πιο δυνατός από ποτέ!