E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Βγήκε το πόρισμα για το τροχαίο του Παντελίδη

Τι γράφουν οι 200 σελίδες της έκθεσης των εμπειρογνωμόνων

Δημοσίευση 24/11/2016 | 15:29

Βγήκε το πόρισμα για το τροχαίο του Παντελίδη

Αποκαλυπτικά στοιχεία για τις συνθήκες του τροχαίου δυστυχήματος του Παντελή Παντελίδη, προκύπτουν μέσα από το πόρισμα – έκθεση πραγματογνωμοσύνης που ολοκληρώθηκε πριν μία εβδομάδα και μπήκε στη δικογραφία της υπόθεσης. Μέσα από τις 200 σελίδες του πορίσματος που φέρνει στη δημοσιότητα το Πρώτο Θέμα, φαίνεται ότι το κοντέρ του μαύρου Mercedes έδειχνε ταχύτητα μεγαλύτερη των 118 χιλιομέτρων την ώρα, δεν υπήρχαν ίχνη φρεναρίσματος, το όχημα έφυγε από το δρόμο χωρίς να υπάρξει κάποια παρεμβολή άλλου αυτοκινήτου και τέλος ως αιτία παρουσιάζεται ο ανθρώπινος παράγοντας και όχι κάποια μηχανική βλάβη ή κατασκευαστικό λάθος του δρόμου.

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως είναι ότι δεν προσδιορίζεται ποιος ήταν ο οδηγός του οχήματος, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι “το τροχαίο δυστύχημα, οφείλεται μόνο σε ανθρώπινο παράγοντα και συγκεκριμένα σε όποιον οδηγούσε το ΙΚΥ- 4245 Ι.Χ αυτοκίνητο τη στιγμή του δυστυχήματος. Όποιος οδηγούσε, αφού αρχικά εκινείτο επί της γέφυρας εξόδου του πρώην ανατολικού αερολιμένα Αθηνών προς τη λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατεύθυνση προς Αθήνα για κάποιο λόγο έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και συγκρούστηκε με τον εμπρόσθιο δεξιό τροχό πάνω στο υπερυψωμένο τσιμεντένιο τοιχίο”. Με απλά λόγια οι πραγματογνώμονες δεν ήταν σε θέση να προσδιορίσουν αν ο Παντελής Παντελίδης οδηγούσε το αυτοκίνητο και απλώς αρκούνται στο να αναφέρουν ότι στην αυτοψία της Τροχαίας αναφέρεται ως οδηγός ο τραγουδιστής.

Η ολοκλήρωση του πορίσματος, αλλάζει τα δεδομένα της υπόθεσης και η οικογένεια του τραγουδιστή μέσω του δικηγόρου τους κ. Χαράλαμπου Λυκούδη αναμένεται να καθορίσει τις επόμενες νομικές κινήσεις της.

Με ταχύτητα μεγαλύτερη των 118 χιλιομέτρων

Υπολογίζοντας με μαθηματικό τρόπο τις δυνάμεις που αναπτύχθηκαν από τις παραμορφώσεις του αυτοκινήτου οι πραγματογνώμονες κατέληξαν στο ποια ήταν η ελάχιστη ταχύτητα με την οποία κινούνταν το μαύρο Mercedes. “Έχοντας υπόψη όλα τα παραπάνω υπολογίστηκε ότι η ελάχιστη ταχύτητα με την οποία κινούνταν το αυτοκίνητο τη στιγμή του δυστυχήματος ήταν 118 χιλιόμετρα την ώρα. Από τον λεπτομερή μακροσκοπικό – οπτικό έλεγχο προκειμένου να εξεταστούν τα συστήματα διεύθυνσης, ανάρτησης και λοιπά συστήματα για να διαπιστωθεί αν αυτά λειτουργούσαν κανονικά πριν το δυστύχημα δεν διαπιστώσαμε ότι υπήρχαν προβλήματα στα συστήματα του αυτοκινήτου”.

Σημαντικό είναι το σημείο που αναφέρεται ότι ο οδηγός δεν προσπάθησε να φρενάρει αλλά “έφυγε”με πολλά χιλιόμετρα στη στροφή γράφοντας χαρακτηριστικά ότι “Ίχνη τροχοπέδησης ή ίχνη πλάγιας ολίσθησης δεν βρέθηκαν στο σημείο του δυστυχήματος”. Μάλιστα σε ότι έχει να κάνει με την κατάσταση του οδοστρώματος το πόρισμα αναφέρει πως “Δεν διαπιστώσαμε στοιχεία ούτε υπήρχαν ευρήματα όπως φθορές, ρηγματώσεις, λακούβες ή ανωμαλία επί του οδοστρώματος που να μας οδηγούν στην ακαταλληλότητα ή επικινδυνότητα του οδοστρώματος για την κυκλοφορία των οχημάτων”. Παράλληλα, τα ελαστικά του αυτοκινήτου όπως αναφέρουν οι πραγματογνώμονες στο πόρισμα ήταν σε καλή κατάσταση, από την έκθεση των κεντρικών της Mercedes στη Γερμανία που περιλαμβάνει το πόρισμα δεν φαίνεται να υπήρξε κάποια εμπλοκή στη λειτουργία του αυτοκινήτου και έτσι καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το δυστύχημα οφείλεται μόνο σε ανθρώπινο παράγοντα.

“Τα πιθανά αίτια που προκάλεσαν την εκτροπή από την κανονική πορεία του οχήματος κατά την άποψη μας ήταν τα ακόλουθα.1) Κάποιο πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον οδηγό όπως ξαφνικό πρόβλημα υγείας, ζάλη, καρδιακό επεισόδιο, επιληπτικό επεισόδιο, κατανάλωση ποσότητας αλκοόλ, χρήση απαγορευμένων ουσιών. 2) Κόπωση ή υπνηλία του οδηγού, στιγμιαία απόσπαση προσοχής όπως κινητό τηλέφωνο, τυχόν ακατάλληλη ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο οδηγός”.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Αδιανόητο περιστατικό: Αστυνομικός ζήτησε από τον Δ. Αντωνίου να αποδείξει ότι δεν έχει δεξί χέρι για να του βγάλει διαβατήριο!

Ελλάδα Χτες
Την κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό υδροκέφαλο γραφειοκρατικό σύστημα περιγράφει με ανάρτησή του ο ακτιβιστής, συγγραφέας και ηθοποιός, Δημήτρης Αντωνίου

«Έχει γίνει μπέρδεμα, πέθανε από καρδιά» λέει η 50χρονη που κατηγορείται ότι δηλητηρίασε τον άντρα της με υδράργυρο

Ελλάδα Χτες
Ανέφερε πως δεν γνωρίζει ποιος κρύβεται πίσω από το ανώνυμο τηλεφώνημα

Το tweet για το οποίο ο Νίκος Ανδρουλάκης μήνυσε τον Χριστόφορο Ζαραλίκο

Social Χτες
Το επίμαχο tweet που οδήγησε στη μήνυση του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ στον γνωστό κωμικό

Ένα στα τέσσερα πρατήρια καυσίμων κλέβει στην αντλία ‑ Τι συμβαίνει με όσα σφραγίστηκαν

Ελλάδα Χτες
Εξοργιστικό το γεγονός πως όσα πρατήρια σφραγίστηκαν τον Ιούνιο λειτουργούν κανονικά, σύμφωνα με αποκαλυπτική έρευνα του ΕΜΠ

Η ματωμένη πατημασιά που «έκαψε» τη δολοφόνο της 84χρονης στα Καμένα Βούρλα και η… ταυτοποίηση μέσω Facebook

Ελλάδα Χτες
Νέες αποκαλύψεις βλέπουν το φως της δημοσιότητας για τη δολοφονία της 84χρονης στα Καμένα Βούρλα.

Πέθανε στα 68 του πρωταγωνιστής του «Baywatch»

Κόσμος Χτες
Πέθανε στα 68 του ο Μάικλ Νιούμαν μετά από χρόνια μάχη με το πάρκινσον

Abercrombie & Fitch: Συνελήφθησαν ο πρώην CEO και ο σύντροφός του ‑ Οι αποτρόπαιες αποκαλύψεις

Κόσμος Χτες
Σύμφωνα με την έρευνα του BBC, υπήρχε ένα εξελιγμένο δίκτυο μεσαζόντων και στρατολογητών που ήταν υπεύθυνοι για την εύρεση ανδρών

Ποιοι οδηγοί μπορεί να πληρώσουν πρόστιμο έως και 1.000 ευρώ τις επόμενες ημέρες

Οικονομία Χτες
Ραβασάκια προστίμων έως και 1.000 ευρώ σε οδηγούς οχημάτων αναμένεται να σταλούν τις επόμενες ημέρες.

Λίβανος: Ασταμάτητο σφυροκόπημα από το Ισραήλ στη Βηρυτό

Κόσμος Χτες
Ο Νετανιάχου έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφία από το σπίτι του μετά το χτύπημα από το drone της Χεζμπολάχ

Χωρίς ηλεκτροδηγό αλλά με συνοδούς το μετρό Θεσσαλονίκης ‑ Πότε θα επεμβαίνουν

Ελλάδα Χτες
Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί προς εμπορική λειτουργία στις 30 Νοεμβρίου, με 13 σταθμούς στη Γραμμή 1.