E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ο καφές που σε κάνει πύραυλο

Υπόσχεται 18 ώρες αϋπνία

Δημοσίευση 13/9/2016 | 00:14

Ο καφές που σε κάνει πύραυλο

Εάν είστε από τους ανθρώπους που χρειάζεστε τουλάχιστον μία κούπα καφέ για να ξυπνήσετε και αρκετές ακόμη μέσα στην ημέρα για να διατηρείτε την ενέργειά σας τότε τα νέα που έρχονται από την Αυστραλία θα σας ικανοποιήσουν.

Ένα καφέ στην Αδελαΐδα σερβίρει καφές με την χαρακτηριστική ονομασία "Asskicker", που σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες του, περιέχει 80 φορές περισσότερη καφεΐνη από μία συνηθισμένη κούπα καφέ, ικανή να κρατήσει κάποιον ξύπνιο για 18 ώρες.

Οι οδηγίες αναφέρουν ότι πρέπει να πίνεται αργά και σε διάστημα 3-4 ωρών και σύμφωνα με τον παρασκευαστή του περιλαμβάνει 5 γραμμάρια καφεΐνης.

Σύμφωνα με τον αμερικανικό οργανισμό ασφάλειας τροφίμων και φαρμάκων τα 400 χιλιοστά του γραμμαρίου είναι η ποσότητα του καφέ που συνιστά για τους καταναλωτές.

Ο Steve Benington, ιδιοκτήτης του καφέ Viscous δημιούργησε αυτόν το καφέ για τα έκτακτα περιστατικά σε νοσοκομείο όπου απαιτούνται πολλές ώρες εγρήγορσης και αϋπνίας.

Ο ίδιος όπως λέει συζητάει με τους πελάτες του για πιθανά προβλήματα υγείας πριν αγοράσουν τον καφέ και υπάρχουν και προειδοποιήσεις στο κατάστημά του για τις επιπτώσεις στην υγεία.

Αν και η κατανάλωση της καφεΐνης έχει συσχετισθεί με την πρόκληση ασθενειών, η ποσότητα που μπορεί να καταναλωθεί σε ημερίσια βάση ποικίλει από άτομο σε άτομο.

«Αυτή είναι μία τεράστια ποσότητα καφεΐνης» λέει η Maggie Sweeney ερευνήτρια του πανεπιστημίου τουJohns Hopkins.  Δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο όριο στην κατανάλωση λέει, αλλά τονίζει ότι 10 γραμμάρια θα μπορούσαν να σκοτώσουν κάποιον

Η καφεΐνη δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό, τονίζει, υπάρχουν αποδείξεις ότι έχει πλεονεκτήματα για την υγεία, όπως προστασία από το Πάρκινσον, αλλά για κάποιους η κατανάλωση καφεΐνης έχει αρνητικά αποτελέσματα.

Ειδικοί στον καφέ είναι πεπεισμένοι ότι η κατανάλωση καφεΐνης έχει πολύ θετικές επιπτώσεις στην υγεία. Ο καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του Harvard,  Sanjiv Chopra, στο βιβλίο του “The big 5”  περιλαμβάνει τον καφέ στα 5 ροφήματα που μας βοηθούν να ζήσουμε περισσότερο. Οι άνθρωποι που πίνουν καφέ μειώνουν την πιθανότητα για εκδήλωση διάφορων μορφών καρκίνου, προστατεύει από την κίρρωση του ήπατος, το πάρκινσον και τον διαβήτη τύπου ΙΙ, αναφέρει ο καθηγητής.

Πολλές έρευνες υποστηρίζουν ότι η κατανάλωση τριών δόσεων καφέ την ημέρα έχουν κατά 10% μειωμένη πιθανότητα για καρδιακή προσβολή, καρδιακές ασθένειες, αναπνευστικά προβλήματα και ατυχήματα, διαβήτη και διάφορες μολύνσεις.

Όμως όλοι οι ειδικοί τονίζουν ότι η ποσότητα καφεΐνης στην συνταγή του Benington είναι υπερβολική.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ουγγαρέζος: Απαντά στον Τσιμιτσέλη μετά την συνέντευξη «χείμαρρος» – Η ανάρτησή του

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η κόντρα ανάμεσα στον Δημήτρη Ουγγαρέζο και τον Γιάννη Τσιμιτσέλη φαίνεται να «φούντωσε» ξανά μετά την συνέντευξη «χείμαρρος» του ηθοποιού στην εκπομπή Το Πρωινό του ΑΝΤ1

Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Το επίθετο ήταν εμπόδιο για τις κόρες μου»

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Οι κόρες του Γεράσιμου Σκιαδαρέση αντιμετώπισαν δυσκολίες στην καλλιτεχνική τους πορεία λόγω του επωνύμου του

Ανίτα Μπραντ: Στην τελευταία εγκυμοσύνη γέννησα στις 27 εβδομάδες, το μωρό ήταν σχεδόν ένα κιλό

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Το μωρό χωρούσε στο χέρι του Χάρη, είπε η σύζυγος του φωτογράφου

Η Μπιάνκα Σενσόρι αρμέγει μία αγελάδα φορώντας αποκαλυπτικά εσώρουχα στο νέο βιντεοκλίπ του Κάνιε Γουέστ

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Ο ράπερ στη συνέχεια της δίνει να πιεί από το γάλα που μόλις άρμεξε - Η 31χρονη πρωταγωνιστεί στο «Gemini Season» και υπογράφει τη σκηνοθεσία του

Δείτε πώς είναι πραγματικά τα μαλλιά της Nicole Kidman χωρίς μεταμορφώσεις και περούκες

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η 58χρονη σταρ ανέβασε στο Instagram μια χαλαρή φωτογραφία

Συγκινεί η Λένα Παπαληγούρα για την απώλεια του πατέρα της

E-Daily 3.Left 09.06.2026
«Είναι πολύ περίεργο το αίσθημα και πολύ νωπό για μένα», εξομολογήθηκε η ηθοποιός

Καίτη Γαρμπή: Γιορτάζει τα γενέθλιά της – Η φωτογραφία‑έκπληξη και το θερμό μήνυμα του Διονύση Σχοινά

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η τρυφερή ανάρτηση του τραγουδιστή στο Instagram που «έλιωσε» το Διαδίκτυο και η φωτογραφία της συζύγου του που έκλεψε τις εντυπώσεις!

Η Τζένιφερ Λόπεζ ζάλισε με το μπικίνι στη σκηνή της ταινίας Office Romance

E-Daily 3.Left 09.06.2026
«Έχω τόση άμμο στα οπίσθιά μου»

H Μαντόνα προκάλεσε ξανά με τις ερωτικές σκηνές στο νέο της βίντεοκλιπ

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Ο ερωτισμός είναι διάχυτος στα 13 λεπτά διάρκειας του βίντεο στο οποίο συμπρωταγωνιστεί, μεταξύ άλλων, το σούπερ μόντελ Κέιτ Μος

Κακό φινάλε για το γάμο της Dua Lipa

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Το Παλέρμο... δεν είναι προς ενοικίαση: Η Dua Lipa, ο γάμος και οι αντιδράσεις