E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Οι χειρότερες καμπάνιες μόδας που είδαμε ποτέ

Όταν το μήνυμα ξεφεύγει από τα όρια

Δημοσίευση 21/3/2016 | 00:18

Οι χειρότερες καμπάνιες μόδας που είδαμε ποτέ

Πολλές φορές, οι οίκοι μόδας προχωρούν σε προκλητικές διαφημίσεις, μιας και θέλουν να κάνουν αίσθηση, ώστε να παρακινήσουν τον καταναλωτικό κοινό να ψωνίσει. Μερικές όμως από αυτές τις καμπάνιες, φαίνεται να το παρακάνουν, μιας και τα μηνύματα τους ξεφεύγουν από τον αρχικό τους στόχο. Παρακάτω, θα δείτε μια λίστα με π'έντε τέτοιες διαφημίσεις, οι οποίες σόκαραν το κοινό και θεωρήθηκαν άσχημες:

TOM FORD


Τι ακριβώς σκεφτόντουσαν οι διαφημιστές, όταν τοποθετούσαν τα χαρτάκια με το ακριβό άρωμα του γνωστού οίκου, ανάμεσα στα οπίσθια του νεαρού μοντέλου, σε σχήμα φύλλου μαριχουάνας;

SISLEY


Στην αρχή, η εν λόγω διαφήμιση προκάλεσε σύγχυση με την δημοσίευση της, όμως εν τέλει αυτός ήταν και ο σκοπός της: να σοκάρει, ώστε να μείνει χαραγμένη στη μνήμη των καταναλωτών. Προφανώς και δούλεψε.

BLENDER


Τίποτα σπουδαίο, απλά μια τεμαχισμένη γυναίκα.

I LOVE UGLY


Στην περίπτωση αυτή, δεν πρόκειται για μια μεμονωμένη διαφήμιση, αλλά για έναν ολόκληρο κατάλογο, ο οποίος δεν μπορούσε να λείπει από αυτήν την λίστα, μιας και χρησιμοποιεί τα επίμαχα σημεία γυμνών γυναικείων σωμάτων, προκειμένου να παρουσίασε μια συλλογή ανδρικών αξεσουάρ. Το θέμα όμως, δεν είναι η γύμνια, αλλά το πώς παρουσιάζονται τα δυο φύλα, καθώς η ανδρική φιγούρα μοιάζει με ένα δυναμικό επιχειρηματία, ενώ η γυναικεία, είναι απλώς ένα σώμα. Φαίνεται σαν να είναι ο άνδρας ο κυρίαρχος-αφέντης και η γυναίκα, η υποτακτική του.

JIMMY CHOO


Η λογική αυτής της διαφήμισης, φαίνεται εντάξει, αν σκεφτείτε πως ο θάνατος και η βία κατά τον γυναικών, είναι ένας έξυπνος και ωραίος τρόπος για να πουλήσει τα παπούτσια του στις κυρίες, ο γνωστός οίκος. Βέβαια, ο θάνατος δεν υπήρξε ποτέ πιο λαμπερός, πριν από την εν λόγω διαφήμιση.

UNITED COLORS OF BENETTON


Μια ατυχής διαφήμιση για την γνωστή εταιρεία ρούχων, μιας και μοιάζει ιδιαιτέρως ρατσιστική και δεν είναι σίγουρα, αν ποτέ η εικόνα της Benetton, κατάφερε να αποκαταστηθεί, εξ αιτίας αυτής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Αντιμετώπισε τις αρνητικές σκέψεις: η μέθοδος των 3 βημάτων που εφαρμόζουν οι ψυχολόγοι

Body+Mind 26.12.2025
Μάθε πώς να «εκπαιδεύεις» το μυαλό σου με μια απλή, επιστημονικά τεκμηριωμένη μέθοδο τριών βημάτων που προτείνουν οι ψυχολόγοι

7 μέρη στην Αθήνα για τέλειες σούπες

Eat + Drink 26.12.2025
Γιατί ο χειμώνας θέλει τις σουπιτσες του και τα μαγαζιά που τις ετοιμάζουν σε διάφορες εκδοχές, είναι πολλά!

Κοινωνικό χανγκόβερ: Mήπως σου έχει συμβεί;

Body+Mind 26.12.2025
Το αίσθημα της απόλυτης εξάντλησης μετά τη συναναστροφή με φίλους

Το έντερο «μιλάει»: Τα 6 σημάδια που προειδοποιούν ότι κάτι δεν πάει καλά ‑ και πώς να το διορθώσετε

Body+Mind Χτες
Τα απροσδόκητα σημάδια που δείχνουν διαταραγμένη λειτουργία του εντέρου και οι καθημερινές κινήσεις που μπορούν να κάνουν τη διαφορά

Αυτά τα μέρη γίνονται σαν παραμύθι κάθε Χριστούγεννα – Το Νο.3 δεν μοιάζει αληθινό

Ταξίδια Χτες
Αν νομίζεις ότι τα Χριστούγεννα είναι απλώς δέντρο και δώρα, αυτές οι πόλεις αποδεικνύουν ότι μπορούν να γίνουν εμπειρία ζωής.

Γυναίκες και Χριστούγεννα: Τι δείχνουν οι έρευνες για την πιο φωτεινή αλλά και πιο απαιτητική εποχή του χρόνου

Family Χτες
Πίσω από τα στολισμένα σπίτια και τις γιορτινές μυρωδιές κρύβεται μια αλήθεια που δεν λέγεται συχνά

Οι 5 χώρες που θα σε ταξιδέψουν με τις πιο εμβληματικές γλυκές δημιουργίες τους

Food Χτες
Κάθε προορισμός έχει τη δική του ιστορία μέσα από ένα γλυκό που μπορεί να σε ταξιδέψει!

Γιατί οι Ουκρανοί κρεμούν ιστούς αράχνης στα χριστουγεννιάτικα δέντρα τους

Xmas Χτες
Η ιστορία έχει εμπνεύσει ακόμη και μια όπερα

Η Βάλια Χατζηθεοδώρου σε ένα urban‑edgy combo που αφήνει το cool να μιλήσει μόνο του

Style Προχτές
Το urban στοιχείο δεν είναι “στημένο”, αλλά φυσική προέκταση της προσωπικότητάς της!

4 μοναδικά αρώματα για να χαρίσεις στη μητέρα σου τα Χριστούγεννα

Style Προχτές
Πέντε επιλογές που μυρίζουν αγάπη, κομψότητα και “μαμά” - γιατί το άρωμα είναι πάντα το πιο προσωπικό δώρο