E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Έσοδα και από το Messenger σχεδιάζει το Facebook

Διαφορετικού τύπου διαφημίσεις στις συνομιλίες

Δημοσίευση 22/2/2016 | 00:18

Έσοδα και από το Messenger σχεδιάζει το Facebook

Το Facebook ψάχνει νέους τρόπους για να έχει κέρδος και από το Messenger. Το κοινωνικό δίκτυο σχεδιάζει να βάλει διαφημίσεις στο εσωτερικό της πλατφόρμας ανταλλαγής μηνυμάτων, σύμφωνα με μια νέα έκθεση από το TechCrunch.

Οι διαφημίσεις, σύμφωνα με το Mashable, θα ξεκινήσουν μέσα στους επόμενους δύο μήνες, αν και η μορφή που θα έχουν οι διαφημίσεις δεν είναι ξεκάθαρη προς το παρόν.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, διέρρευσαν στοιχεία ότι οι διαφημίσεις στο Messenger θα είναι διαφορετικές απ' ότι εμφανίζονται οπουδήποτε αλλού στο κοινωνικό δίκτυο.

Σύμφωνα επίσης με το δημοσίευμα, οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται μόνο σε μηνύματα με θέματα επιχειρήσεις και οι επιχειρήσεις θα προβάλλουν διαφημίσεις σε ανθρώπους που είχαν έρθει σε επαφή μαζί τους στο παρελθόν μέσω επίσης του Messenger.

Το μέρος του σχεδίου αφορά προφανώς ένα νέο είδος εξατομικευμένου URL, το οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να μοιραστούν και το οποίο θα τους συνδέει με ένα νέο νήμα-μήνυμα με τη σελίδα τους. Αυτή η προσθήκη θα κάνει πολύ πιο πιο εύκολο για τις μάρκες και τις επιχειρήσεις να επικοινωνούν μέσω του Facebook, σύμφωνα με το TechCrunch.

Επίσης, οι διευθύνσεις URL θα μπορούσαν να είναι η αρχή ενός τρόπου για τις εταιρείες και τις μάρκες να χρησιμοποιούν το Messenger, αντικαθιστώντας τις πιο παραδοσιακές πλατφόρμες εξυπηρέτησης πελατών.

Το πότε ακριβώς θα ξεκινήσουν αυτές οι διαφημίσεις δεν είναι σαφές, ενώ φήμες κάνουν λόγω για το δεύτερο τρίμηνο του 2016, με εκπροσώπους του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου να αρνούνται να κάνουν κάποιο σχετικό σχόλιο.

Παρά το γεγονός ότι τα οφέλη από κάτι τέτοιο θα είναι πολλά για το κοινωνικό δίκτυο, το Facebook, σύμφωνα με όσους ασχολούνται με το αντικείμενο, θα πρέπει να προσέξει το πώς θα χειριστεί τις διαφημίσεις στο Messenger. Και αυτό γιατί η συγκεκριμένη εφαρμογή κοντεύει το ένα δισεκατομμύριο χρήστες και πολλοί από αυτούς τείνουν γενικά να είναι ευαίσθητοι, αντιδρώντας συχνά σε αυτές τις διαφημιστικές προσπάθειες, ειδικά αν υπάρχει επιθετική εταιρική πολιτική.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η κοπέλα που χάθηκε σε κρουαζιέρα και έγινε θρύλος – Νέες αποκαλύψεις από το FBI

Stories 20.07.2025
27 χρόνια αγωνίας, θεωρίες, φήμες και ένα νέο ντοκιμαντέρ φέρνουν ξανά στο φως τη μυστηριώδη υπόθεση της Amy Bradley, της 23χρονης που χάθηκε χωρίς ίχνος από κρουαζιερόπλοιο της Royal Caribbean

Μαμά, τι έχει το lunchboxάκι μου σήμερα; Η νέα εποχή του κολατσιού διχάζει, αλλά γιατί;

Απόψεις 20.07.2025
Το σχολικό ταπεράκι, δεν είναι πεδίο μάχης

Τα τραγικά συμβάντα στη ζωή της Αλίκης Βουγιουκλάκη που λίγοι γνωρίζουν

Πρόσωπα 20.07.2025
Η «Εθνική μας σταρ» είχε βιώσει πολλά χτυπήματα της μοίρας

Το παράξενο «club 300» της Ανταρκτικής δεν είναι αυτό που νομίζεις

Stories 20.07.2025
Ούτε να το σκεφτούμε δεν μπορούμε

Το νησί που δεν σταματά να τρέμει: Πάνω από 1.800 σεισμοί μέσα σε 3 εβδομάδες

Stories Χτες
Η γη τρέμει ασταμάτητα στο Ακουσεκίτζιμα: Μια κοινότητα σε διαρκή συναγερμό

Γιατί η νέα γενιά γυρίζει πλάτη στο Tinder

Νέα Εποχή Χτες
Τέλος οι οθόνες;

«Η νέα σεμνότητα»: Μόδα ή παγίδα για το γυναικείο σώμα;

Απόψεις Χτες
Όταν η ευπρέπεια έχει φύλο

H ιστορία της κοπέλας που δραπέτευσε από την κοινότητα των Αμις

Πρόσωπα Χτες
Η Kate Stoltzfus τα άφησε όλα πίσω της

Οι πιο διάσημες «φωνές» της ελληνικής TV

Retro Χτες
Χαρακτηριστικοί εκφωνητές που θυμόμαστε ακόμα και μετά από πολλά χρόνια!