Η Irina Shayk είναι σeξι και το ξέρει!
Η νέα καμπάνια της Givenchy
Δημοσίευση 22/1/2016 | 11:15

Το πιθανότερο είναι πως μια από αυτές τις φωτογραφίες, σε λίγο δεν θα υπάρχει στο Instagram, καθώς ο οίκος Givenchy επέλεξε να αφήσει εκτεθειμένο το στήθος της Irina Shayk για να προωθήσει τη νέα συλλογή του.
Η Ρωσίδα καλλονή πόζαρε ολόγuμνη για τη νέα καμπάνια jeans του οίκου Givenchy, μαζί με το μοντέλο Chris Moore. Τις πρώτες φωτογραφίες δημοσίευσε στον λογαριασμό του ο καλλιτεχνικός διευθυντής του γαλλικού οίκου μόδας, Riccardo Tisci, που μας πληροφορεί πως το concept φωτογράφισαν οι Luigi Murenu και Iango Henzi.
To styling της φωτογράφησης έχει επιμεληθεί η στενή φίλη του σχεδιαστή και διευθύντρια τoυ «Harper's Bazaar», Carine Roitfeld.
Tην ίδια ώρα, οι φήμες πως ο Riccardo Tisci ετοιμάζεται να κάνει μια ακόμη συνεργασία με την εταιρεία Nike όλο και πληθαίνουν. Ο σχεδιαστής δημοσίευσε μια ρετρό φωτογραφία του Sylvester Stallone να φορά ένα φανελάκι με το σήμα της εταιρείας και στη λεζάντα αναφέρει #comingsoon @nike @nikelab #love #stallone. Αν τελικά οι φήμες επιβεβαιωθούν, τότε αυτή θα είναι η δεύτερη συνεργασία τους, καθώς πριν από δύο χρόνια ο Tisci είχε σχεδιάσει ένα συλλεκτικό sneaker Air Force 1 για τη Nike, το οποίο ξεπούλησε σε χρόνο ρεκόρ.









