E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ποιες τροφές προστατεύουν από τον καρκίνο του μαστού

Με θρεπτικά συστατικά

Δημοσίευση 29/10/2015 | 00:02

Ποιες τροφές προστατεύουν από τον καρκίνο του μαστού

Η διατροφή ενός ατόμου αποτελεί έναν από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για την υγεία του, ενώ ένα σωστό διατροφικό πρόγραμμα μπορεί να εμποδίσει μέχρι και την εμφάνιση καρκίνου στο μέλλον. Παρακάτω ακολουθεί μια λίστα τροφίμων τα οποία περιέχουν θρεπτικά συστατικά που είναι χρήσιμα στη μάχη της μείωσης της πιθανότητας εμφάνισης καρκίνου του μαστού. Δώστε βάση!

Δαμάσκηνα
Περιέχουν φαινόλες, που αποτελούν ισχυρά αντιοξειδωτικά, ενώ μπορούν να σκοτώσουν τα καρκινικά κύτταρα του μαστού, διατηρώντας τα υγιή κύτταρα ασφαλή. Μάλιστα, τα αντιοξειδωτικά που περιέχουν τα δαμάσκηνα είναι σε τόσο υψηλά ποσοστά, όπως και στα μύρτιλα, ενώ όσο πιο σκούρα είναι, τόσο πιο πολλά θρεπτικά συστατικά έχουν.

Ξινό λάχανο
Ή αλλιώς σουκρούτ, γαλλιστί, ή ζάουερκράουτ, στα γερμανικά. Πωλείται σε βαζάκια και περιέχει μεγάλες ποσότητες γλυκοσινολικών, που εμποδίζουν την ανάπτυξη διαφόρων μορφών καρκίνου, μεταξύ των οποίων και αυτόν του μαστού. Σύμφωνα μάλιστα με σχετική μελέτη του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, όσο έτρωγαν ξινό λάχανο τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα είχαν 72% μικρότερη πιθανότητα ανάπτυξης καρκίνου του μαστού.

Ντομάτες
Είναι διάσημες για το αντιοξειδωτικό λυκοπένιο, που τους δίνει το κόκκινο χρώμα, και μπορεί να σταματήσει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων. Σε μελέτη που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, αποδείχτηκε πως εκείνοι που κατανάλωσαν μεγαλύτερες ποσότητες ντομάτας, μείωσαν τον κίνδυνο για καρκίνο του μαστού.

Μπρόκολο
Είναι μια τροφή πλούσια σε φυτοθρεπτικά, τα οποία σταματούν την εξάπλωση του καρκίνου, όπως και εμποδίζουν τη δημιουργία καρκινικών κυττάρων, ενώ μπορούν να αλλάξουν και τον μεταβολισμό των οιστρογόνων, βοηθώντας την παραγωγή εκείνων που δεν αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

Σκόρδο
Είναι πηγή σουλφιδίων και αλλυλίου, χημικές ενώσεις που, σύμφωνα με ορισμένες έρευνες, αλλάζουν τη διαδικασία με την οποία ένα υγιές κύτταρο μετατρέπεται σε καρκινικό. Επιπλέον, άλλες έρευνες έχουν συνδέσει τα θρεπτικά συστατικά του σκόρδου με τη μείωση της ταχύτητας εξάπλωσης των καρκινικών κυττάρων του μαστού.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

H ελληνική παραλία που αναδείχθηκε δεύτερη καλύτερη στον κόσμο και πρώτη στην Ευρώπη

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Διαθέτει λευκή άμμο και κρυστάλλινα νερά - Μπορείτε να μαντέψετε ποια είναι;

Η Βάλια Χατζηθεοδώρου με ultra feminine αισθητική που τραβάει τα βλέμματα

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η παρουσιάστρια επέλεξε ένα look που συνδυάζει ρομαντισμό και κομψότητα, αποδεικνύοντας πως η θηλυκότητα παραμένει πάντα στη μόδα

Παγωτό vs gelato: Η γλυκιά διαφορά που πολλοί αγνοούν

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Νομίζεις ότι είναι το ίδιο; Να γιατί το gelato ξεχωρίζει

Αυτές είναι οι πιο δυνατές ράτσες σκύλων στον κόσμο – Κάποιες μπορούν να τα βάλουν ακόμη και με λύκους

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η πραγματική δύναμη δεν μετριέται μόνο σε κιλά. Αντοχή, ένστικτο και αιώνες εκτροφής δημιούργησαν σκύλους με εντυπωσιακές ικανότητες

Το τυρί που τρώνε οι Γάλλοι και κάνει θραύση στις δίαιτες

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Aποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη στον κόσμο των τυριών

Η ζωή σου έχει κολλήσει… ή εσύ φοβάσαι να αλλάξεις;

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Στο νέο επεισόδιο του «Πόσο Εγώ;» θα μιλήσουμε για μια φάση ζωής που σχεδόν όλοι περνάμε κάποια στιγμή - αλλά λίγοι καταλαβαίνουμε πραγματικά τι κρύβεται από πίσω της

The Let Them Theory: Η απλή νοοτροπία που μπορεί να σε γλιτώσει από πολλή απογοήτευση

E-Daily 3.Left Χτες
Μήπως τελικά ξοδεύεις περισσότερη ενέργεια προσπαθώντας να αλλάξεις τους άλλους παρά να φροντίσεις τον εαυτό σου;

Τα τρία μεγαλύτερα προβλήματα της μέσης ηλικίας στο σeξ

E-Daily 3.Left Χτες
Η ρίζα του προβλήματος είναι βαθιά βιολογική

Back acne: Οι 6 συμβουλές που μπορούν να βελτιώσουν την εικόνα της επιδερμίδας σας

E-Daily 3.Left Χτες
Η ακμή στην πλάτη μπορεί να γίνει ιδιαίτερα ενοχλητική, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες

5 super προστατευτικά αντηλιακά προσώπου που δεν αφήνουν λευκά ίχνη

E-Daily 3.Left Προχτές
Ξέχνα το “ασπρισμένο” look – αυτά τα αντηλιακά χαρίζουν αόρατη προστασία και τέλεια επιδερμίδα