E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η διαφήμιση στο Super Bowl με τον Ιησού που έκανε χαμό

Δεν ήταν η πρώτη χρονιά

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 11/2/2025 | 00:38

Η διαφήμιση στο Super Bowl με τον Ιησού που έκανε χαμό
@YouTube/He Gets Us

Bud Light, Doritos, Taco Bell και… Ιησούς Χριστός. Όλα αυτά μπορεί να συνδέονται με τον παράδεισο (ανάλογα με τις γευστικές σας προτιμήσεις), αλλά ένας πιο πρόσφατος κοινός παρονομαστής μεταξύ όλων είναι το Super Bowl. Αν είδατε το σόου του ημιχρόνου του Super Bowl, πιθανότατα θα πετύχατε και τις διαφημίσεις.

Για το προνόμιο της προώθησης ενός προϊόντος κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού της 9ης Φεβρουαρίου 2025 στη Νέα Ορλεάνη, η τιμή ήταν περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια για μια θέση 30 δευτερολέπτων, ίσως ακόμη και 8 εκατομμύρια δολάρια για λίγους τυχερούς, αν οι φήμες είναι αληθινές. Για να μην νομίζετε ότι δεν υπήρχε ζήτηση για πληρωμές πάνω από 200.000 δολάρια το δευτερόλεπτο, οι διαφημιστικοί χώροι είχαν καπαρωθεί από τον Νοέμβριο του 2024.

Ένας από αυτούς τους χώρους πήγε στην καμπάνια «He Gets Us», προωθώντας τον Ιησού. Η διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολέπτων προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του πρώτου μισού του Super Bowl και παρουσίαζε διάφορες εικόνες ανθρώπων σε στιγμές ανάγκης, κάποιοι μόνοι τους, με άλλους να δέχονται βοήθεια. Τα οπτικά στοιχεία συνοδεύονταν από την φωνή του Johnny Cash, τραγουδώντας αργά το τραγούδι των Depeche Mode του 1989 «Personal Jesus». Η διαφήμιση τελείωσε με το σύνθημα: "He Gets Us. All Of Us." Υπήρξαν ωστόσο πολλοί άνθρωποι που δεν κατάλαβαν ποιος ήταν πίσω από αυτήν και τι δουλειά είχε να προβληθεί στο Super Bowl.

Οι λάτρεις του American Football εκτέθηκαν για πρώτη φορά στις διαφημίσεις Jesus Super Bowl το 2023, όταν προβλήθηκαν όχι μία αλλά δύο διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του μεγάλου αγώνα. Το ίδιο συνέβη το 2024 στο Super Bowl LVIII, όπου ένα δεύτερο σετ διαφημίσεων για τον Ιησού προκάλεσε σάλο. Και παρόλο που υπήρχε μόνο μία διαφήμιση που προώθησε τη θρησκευτική θεότητα κατά τη διάρκεια του Super Bowl LIX το 2025, η ανταπόκριση ήταν πυρετώδης.

Μετά τις πρώτες διαφημίσεις το 2023, η βουλευτής Alexandria Ocasio-Cortez δημοσίευσε στο X, ένα σχόλιο που είχε απήχηση σε πολλούς. «Κάτι μου λέει ότι ο Ιησούς *δεν* θα ξόδευε εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις Super Bowl για να κάνει τον φασισμό να φαίνεται καλοήθης», έγραψε. Στη συνέχεια, αποκαλύφθηκε ότι τα άτομα πίσω από τη διαφήμιση ήταν το The Servant Foundation, το οποίο επίσης συνεισέφερε εκατομμύρια για την υποστήριξη της νομοθεσίας κατά της LGBTQ κοινότητας. Αν και το The Servant Foundation κράτησε ιδιωτικούς τους χορηγούς του, ο συνιδρυτής του Hobby Lobby, David Green, αποκάλυψε ότι ήταν μέσα σε αυτούς. Το Hobby Lobby είναι γνωστό για την πώληση μεταξωτών λουλουδιών, φθηνής ζεστής κόλλας και για μια υπόθεση του Ανωτάτου Δικαστηρίου που επιτρέπει πλέον στις εταιρείες να χρησιμοποιούν τη θρησκεία ως λόγο για να αρνηθούν την χρηματική κάλυψη για αντισύλληψη.

Η καμπάνια «He Gets Us» άλλαξε έκτοτε χέρια και τώρα διευθύνεται από το Come Near, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που ανέλαβε το 2024. Είναι υπεύθυνοι για τη διαφήμιση του Super Bowl του 2025, η οποία έλαβε μια χλιαρή ανταπόκριση. «Το 'He Gets Us' ξοδεύει εκατομμύρια σε αυτές τις διαφημίσεις», έγραψε ένας χρήστης του X. «Τι θα λέγατε να ταΐζετε τους ανθρώπους αντ' αυτού».

Αφού είδαν τη διαφήμιση του «He Gets Us» για τον Ιησού κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού Super Bowl στις 9 Φεβρουαρίου, οι άνθρωποι είχαν διάφορες απόψεις. Εκτός από το ότι κάποιοι αμφισβήτησαν το ποσό των μετρητών που δαπανήθηκαν για την αγορά των διαφημιστικών σποτ, ορισμένοι υποστήριξαν ότι τα χρήματα θα ήταν καλύτερα να δαπανηθούν για να βοηθήσουν όσους έχουν ανάγκη αντί να τους απεικονίζουν απλώς. Επίσης, αμφισβήτησαν εάν ο ίδιος ο Ιησούς θα είχε εγκρίνει ή όχι κάτι τέτοιο, αναφέροντας περισσότερα πράγματα που οι άνθρωποι κάνουν λάθος όσον αφορά στον Ιησού.

Η best seller συγγραφέας των New York Times, Allie Beth Stuckey, μοιράστηκε στο X, «Είμαι υπέρ κάθε εκστρατείας που φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά στο ευαγγέλιο, αλλά, και πάλι, το "He Gets Us" χάνει το νόημα. Δεν υπάρχει τίποτα απολύτως στις διαφημίσεις τους σχετικά με το ποιος είναι ο Χριστός ή γιατί Τον χρειαζόμαστε. Δεν υπονοείται καν. Κάποιος που δεν πιστεύει μπορεί να γυρίσει να φύγει όντας σίγουρος, ότι ο Ιησούς είναι απλά ένας φίλος που υπάρχει για να σε επευφημεί».

Ένας άλλος χρήστης Χ είχε μια πιο συνοπτική άποψη: «Δεν νομίζω ότι το "He Gets Us" αντιλαμβάνεται τον Ιησού».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τι άλλο ανακάλυψε ο Νόμπελ που όμως δεν μάθαμε ποτέ;

Stories 07.09.2025
Ανακαλύφθηκαν χαμένα διπλώματα ευρεσιτεχνίας του στη Σουηδία

Όταν οι Γάλλοι έφτιαξαν μια εβδομάδα... 10 ημερών

Ιστορικά 07.09.2025
Μια περίεργη προσπάθεια στις αρχές του 19ου αιώνα

Αφρική: Γιατί ζητά να ξαναγραφτούν οι παγκόσμιοι χάρτες

Stories 07.09.2025
Από το 1569 μέχρι σήμερα: Το λάθος που αλλάζει την εικόνα του κόσμου μας

Ο άνδρας που έσωσε 669 παιδιά αλλά δεν το είπε σε κανέναν

Ιστορικά 07.09.2025
Το ανακάλυψε τυχαία η γυναίκα του μετά από 39 χρόνια

5 διάσημοι που έχουμε ξεχάσει ότι έχουν κάνει φυλακή

Stories 07.09.2025
Κάποιοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο

Αυτή θα είναι η πρώτη «πόλη των 15 λεπτών» στην Ελλάδα, όπου η κυκλοφορία των αυτοκινήτων θα απαγορεύεται

Νέα Εποχή 07.09.2025
Το Ελληνικό αλλάζει το πρότυπο της αστικής ζωής με βιώσιμη κινητικότητα και καινοτόμο σχεδιασμό

Η διαβόητη «μαύρη χήρα» που σκότωσε 35 ανθρώπους

Πρόσωπα 07.09.2025
Υπήρξε στ` αλήθεια, τελικά;

638 απόπειρες δολοφονίας, εκρηκτικά πούρα και δηλητηριώδη χάπια ‑ Ο άνθρωπος που νίκησε τη CIA και έζησε μέχρι τα 90

Πρόσωπα Χτες
Η απίστευτη ιστορία του ανθρώπου που επιβίωσε από 638 απόπειρες δολοφονίας, με σχέδια που μοιάζουν βγαλμένα από ταινία κατασκοπείας και καρτούν