E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η διαφήμιση στο Super Bowl με τον Ιησού που έκανε χαμό

Δεν ήταν η πρώτη χρονιά

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 11/2/2025 | 00:38

Η διαφήμιση στο Super Bowl με τον Ιησού που έκανε χαμό
@YouTube/He Gets Us

Bud Light, Doritos, Taco Bell και… Ιησούς Χριστός. Όλα αυτά μπορεί να συνδέονται με τον παράδεισο (ανάλογα με τις γευστικές σας προτιμήσεις), αλλά ένας πιο πρόσφατος κοινός παρονομαστής μεταξύ όλων είναι το Super Bowl. Αν είδατε το σόου του ημιχρόνου του Super Bowl, πιθανότατα θα πετύχατε και τις διαφημίσεις.

Για το προνόμιο της προώθησης ενός προϊόντος κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού της 9ης Φεβρουαρίου 2025 στη Νέα Ορλεάνη, η τιμή ήταν περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια για μια θέση 30 δευτερολέπτων, ίσως ακόμη και 8 εκατομμύρια δολάρια για λίγους τυχερούς, αν οι φήμες είναι αληθινές. Για να μην νομίζετε ότι δεν υπήρχε ζήτηση για πληρωμές πάνω από 200.000 δολάρια το δευτερόλεπτο, οι διαφημιστικοί χώροι είχαν καπαρωθεί από τον Νοέμβριο του 2024.

Ένας από αυτούς τους χώρους πήγε στην καμπάνια «He Gets Us», προωθώντας τον Ιησού. Η διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολέπτων προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του πρώτου μισού του Super Bowl και παρουσίαζε διάφορες εικόνες ανθρώπων σε στιγμές ανάγκης, κάποιοι μόνοι τους, με άλλους να δέχονται βοήθεια. Τα οπτικά στοιχεία συνοδεύονταν από την φωνή του Johnny Cash, τραγουδώντας αργά το τραγούδι των Depeche Mode του 1989 «Personal Jesus». Η διαφήμιση τελείωσε με το σύνθημα: "He Gets Us. All Of Us." Υπήρξαν ωστόσο πολλοί άνθρωποι που δεν κατάλαβαν ποιος ήταν πίσω από αυτήν και τι δουλειά είχε να προβληθεί στο Super Bowl.

Οι λάτρεις του American Football εκτέθηκαν για πρώτη φορά στις διαφημίσεις Jesus Super Bowl το 2023, όταν προβλήθηκαν όχι μία αλλά δύο διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του μεγάλου αγώνα. Το ίδιο συνέβη το 2024 στο Super Bowl LVIII, όπου ένα δεύτερο σετ διαφημίσεων για τον Ιησού προκάλεσε σάλο. Και παρόλο που υπήρχε μόνο μία διαφήμιση που προώθησε τη θρησκευτική θεότητα κατά τη διάρκεια του Super Bowl LIX το 2025, η ανταπόκριση ήταν πυρετώδης.

Μετά τις πρώτες διαφημίσεις το 2023, η βουλευτής Alexandria Ocasio-Cortez δημοσίευσε στο X, ένα σχόλιο που είχε απήχηση σε πολλούς. «Κάτι μου λέει ότι ο Ιησούς *δεν* θα ξόδευε εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις Super Bowl για να κάνει τον φασισμό να φαίνεται καλοήθης», έγραψε. Στη συνέχεια, αποκαλύφθηκε ότι τα άτομα πίσω από τη διαφήμιση ήταν το The Servant Foundation, το οποίο επίσης συνεισέφερε εκατομμύρια για την υποστήριξη της νομοθεσίας κατά της LGBTQ κοινότητας. Αν και το The Servant Foundation κράτησε ιδιωτικούς τους χορηγούς του, ο συνιδρυτής του Hobby Lobby, David Green, αποκάλυψε ότι ήταν μέσα σε αυτούς. Το Hobby Lobby είναι γνωστό για την πώληση μεταξωτών λουλουδιών, φθηνής ζεστής κόλλας και για μια υπόθεση του Ανωτάτου Δικαστηρίου που επιτρέπει πλέον στις εταιρείες να χρησιμοποιούν τη θρησκεία ως λόγο για να αρνηθούν την χρηματική κάλυψη για αντισύλληψη.

Η καμπάνια «He Gets Us» άλλαξε έκτοτε χέρια και τώρα διευθύνεται από το Come Near, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που ανέλαβε το 2024. Είναι υπεύθυνοι για τη διαφήμιση του Super Bowl του 2025, η οποία έλαβε μια χλιαρή ανταπόκριση. «Το 'He Gets Us' ξοδεύει εκατομμύρια σε αυτές τις διαφημίσεις», έγραψε ένας χρήστης του X. «Τι θα λέγατε να ταΐζετε τους ανθρώπους αντ' αυτού».

Αφού είδαν τη διαφήμιση του «He Gets Us» για τον Ιησού κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού Super Bowl στις 9 Φεβρουαρίου, οι άνθρωποι είχαν διάφορες απόψεις. Εκτός από το ότι κάποιοι αμφισβήτησαν το ποσό των μετρητών που δαπανήθηκαν για την αγορά των διαφημιστικών σποτ, ορισμένοι υποστήριξαν ότι τα χρήματα θα ήταν καλύτερα να δαπανηθούν για να βοηθήσουν όσους έχουν ανάγκη αντί να τους απεικονίζουν απλώς. Επίσης, αμφισβήτησαν εάν ο ίδιος ο Ιησούς θα είχε εγκρίνει ή όχι κάτι τέτοιο, αναφέροντας περισσότερα πράγματα που οι άνθρωποι κάνουν λάθος όσον αφορά στον Ιησού.

Η best seller συγγραφέας των New York Times, Allie Beth Stuckey, μοιράστηκε στο X, «Είμαι υπέρ κάθε εκστρατείας που φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά στο ευαγγέλιο, αλλά, και πάλι, το "He Gets Us" χάνει το νόημα. Δεν υπάρχει τίποτα απολύτως στις διαφημίσεις τους σχετικά με το ποιος είναι ο Χριστός ή γιατί Τον χρειαζόμαστε. Δεν υπονοείται καν. Κάποιος που δεν πιστεύει μπορεί να γυρίσει να φύγει όντας σίγουρος, ότι ο Ιησούς είναι απλά ένας φίλος που υπάρχει για να σε επευφημεί».

Ένας άλλος χρήστης Χ είχε μια πιο συνοπτική άποψη: «Δεν νομίζω ότι το "He Gets Us" αντιλαμβάνεται τον Ιησού».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το στοιχειωμένο δωμάτιο που ενέπνευσε το «The Shining» και τρομοκρατεί τους επισκέπτες μέχρι σήμερα

Stories 17.06.2025
Μια νύχτα στη Room 217 του Stanley Hotel – Μόνο οι γενναίοι αντέχουν

Χάρτης‑φωτιά: Αυτοί οι Ευρωπαίοι θεωρούν πως ο πολιτισμός τους είναι ανώτερος – Ποια χώρα σαρώνει με 89%

Νέα Εποχή 17.06.2025
Οι πιο «υπερήφανοι» λαοί της Ευρώπης και η έκπληξη που δεν περιμέναμε

Tι είναι η θερμική νησίδα και πώς μας επηρεάζει

Περιβάλλον 17.06.2025
To φαινόμενο που τυραννά τις πόλεις

Το απίστευτο κόλπο Αμερικανού για να ταξιδεύει αεροπορικώς δωρεάν

Stories 17.06.2025
Εξυπνάκιας πέταξε δωρεάν για 6 χρόνια – Τον έπιασαν μόλις τώρα

Η Blaise Metreweli γίνεται η πρώτη γυναίκα επικεφαλής της βρετανικής μυστικής υπηρεσίας

Πρόσωπα 17.06.2025
Η θητεία του απερχόμενου Sir Richard Moore, που ξεκίνησε το 2020, πλησιάζει στο φυσικό της τέλος

Τι είναι αυτές οι περίεργες φυσαλίδες που δημιουργήθηκαν σε ωκεανούς

Περιβάλλον Χτες
Οι φάλαινες ίσως προσπαθούν να μας επικοινωνήσουν κάτι και οι επιστήμονες αρχίζουν να τις προσέχουν περισσότερο.

Η χρυσή τουαλέτα των 5 εκατομμυρίων που οδήγησε δυο άντρες στη φυλακή

Stories Χτες
Στη φυλακή δύο άνδρες για την εντυπωσιακή ληστεία στην Αγγλία

Η μοναξιά σκοτώνει την οικονομία: Το φαινόμενο που κοστίζει δισεκατομμύρια

Stories Χτες
Οι οικονομικές επιπτώσεις στις χώρες που δεν ξέραμε

Το πρώτο «μετρό» του κόσμου είναι σε ένα νησί του Αιγαίου

Ιστορικά Χτες
Πώς οι αρχαίοι Έλληνες έσκαψαν με το χέρι μια σήραγγα 2,5 χλμ. από δύο μεριές και συναντήθηκαν στη μέση – χωρίς GPS

«Αυτό είναι από τ’ Αγραφα»: Η σκοτεινή αλήθεια πίσω από μια φράση που όλοι λέμε λάθος!

Νέα Εποχή Προχτές
Πώς βγήκε στ’ αλήθεια η φράση «Αυτό είναι από τ’ άγραφα»;

Το Google της Βόρειας Κορέας: Τι κρύβει το μυστικό τους διαδίκτυο;

Stories Προχτές
Το πιο παράξενο ίντερνετ του κόσμου είναι πιο κοντά στον Μεγάλο Αδελφό απ’ όσο νομίζεις