E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η τροφή που προστατεύει τα μάτια μας από το μπλε φως της οθόνης

Πεντανόστιμη προστασία...

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 31/10/2024 | 00:44

Η τροφή που προστατεύει τα μάτια μας από το μπλε φως της οθόνης
pexels

31% των ενηλίκων περνάει το λιγότερο 5 ώρες μπροστά από μια οθόνη υπολογιστή και smartphone. Το μπλε φως από τις οθόνες προκαλεί ζημιά στα μάτια μας με αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι να διαμαρτύρονται για την όρασή τους.

Η μπλε ακτινοβολία που εκπέμπεται από τα smartphones, τους υπολογιστές και τα tablets προκαλούν ξηροφθαλμία, πονοκεφάλους, ημικρανίες, ενώ αυξάνει τον κίνδυνο για καταρράκτη.

Ως τώρα ξέραμε ότι τα ψάρια και τα καρότα κάνουν καλό στην όραση μας. Όμως μια νέα έρευνα έρχεται να βάλει στο τραπέζι της προστασίας των ματιών, τα φυστίκια.

Συγκεκριμένα, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Tufts υποστηρίζουν ότι τα φιστίκια είναι ο μοναδικός ξηρός καρπός που περιέχει μετρήσιμη ποσότητα λουτεΐνης, ενός ισχυρού αντιοξειδωτικού που συμβάλλει στην προστασία των ματιών.

Προφανώς και η διατροφή δεν είναι αρκετή για να μειωθεί η ζημιά από τις οθόνες, αλλά είναι ισχυρό μέσο για να αυξηθεί η προστασία των ματιών μας.

Η λουτεΐνη περιέχεται και στα πράσινα λαχανικά, αλλά τα λιπαρά των ξηρών καρπών βοηθάει στην άμεση απορρόφηση της.

Η έρευνα έδειξε ότι όσοι έτρωγαν δύο χούφτες φυστίκια Αιγίνης την ημέρα για 12 εβδομάδες, είδαν την ξηροφθαλμία τους να μειώνεται, και παρουσίασαν σημαντική βελτίωση στην πυκνότητα των προστατευτικών χρωστικών στην ωχρά κηλίδα, την περιοχή του αμφιβληστροειδούς που είναι υπεύθυνη για την καθαρή, κεντρική όραση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

H ελληνική παραλία που αναδείχθηκε δεύτερη καλύτερη στον κόσμο και πρώτη στην Ευρώπη

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Διαθέτει λευκή άμμο και κρυστάλλινα νερά - Μπορείτε να μαντέψετε ποια είναι;

Η Βάλια Χατζηθεοδώρου με ultra feminine αισθητική που τραβάει τα βλέμματα

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η παρουσιάστρια επέλεξε ένα look που συνδυάζει ρομαντισμό και κομψότητα, αποδεικνύοντας πως η θηλυκότητα παραμένει πάντα στη μόδα

Παγωτό vs gelato: Η γλυκιά διαφορά που πολλοί αγνοούν

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Νομίζεις ότι είναι το ίδιο; Να γιατί το gelato ξεχωρίζει

Αυτές είναι οι πιο δυνατές ράτσες σκύλων στον κόσμο – Κάποιες μπορούν να τα βάλουν ακόμη και με λύκους

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Η πραγματική δύναμη δεν μετριέται μόνο σε κιλά. Αντοχή, ένστικτο και αιώνες εκτροφής δημιούργησαν σκύλους με εντυπωσιακές ικανότητες

Το τυρί που τρώνε οι Γάλλοι και κάνει θραύση στις δίαιτες

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Aποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη στον κόσμο των τυριών

Η ζωή σου έχει κολλήσει… ή εσύ φοβάσαι να αλλάξεις;

E-Daily 3.Left 09.06.2026
Στο νέο επεισόδιο του «Πόσο Εγώ;» θα μιλήσουμε για μια φάση ζωής που σχεδόν όλοι περνάμε κάποια στιγμή - αλλά λίγοι καταλαβαίνουμε πραγματικά τι κρύβεται από πίσω της

The Let Them Theory: Η απλή νοοτροπία που μπορεί να σε γλιτώσει από πολλή απογοήτευση

E-Daily 3.Left Χτες
Μήπως τελικά ξοδεύεις περισσότερη ενέργεια προσπαθώντας να αλλάξεις τους άλλους παρά να φροντίσεις τον εαυτό σου;

Τα τρία μεγαλύτερα προβλήματα της μέσης ηλικίας στο σeξ

E-Daily 3.Left Χτες
Η ρίζα του προβλήματος είναι βαθιά βιολογική

Back acne: Οι 6 συμβουλές που μπορούν να βελτιώσουν την εικόνα της επιδερμίδας σας

E-Daily 3.Left Χτες
Η ακμή στην πλάτη μπορεί να γίνει ιδιαίτερα ενοχλητική, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες

5 super προστατευτικά αντηλιακά προσώπου που δεν αφήνουν λευκά ίχνη

E-Daily 3.Left Προχτές
Ξέχνα το “ασπρισμένο” look – αυτά τα αντηλιακά χαρίζουν αόρατη προστασία και τέλεια επιδερμίδα