E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Υπ. Παιδείας: Πάνω από 9.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται ‑ Την Παρασκευή η ανακοίνωση των ονομάτων

Το τρέχον σχολικό έτος θα προσληφθούν συνολικά περίπου 42.000 αναπληρωτές, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου

Δημοσίευση 2/10/2024 | 11:22

Υπ. Παιδείας: Πάνω από 9.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται ‑ Την Παρασκευή η ανακοίνωση των ονομάτων

Τις προσλήψεις περισσότερων από 9.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών αναμένεται να ανακοινώσει το Υπουργείο Παιδείας την ερχόμενη Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου.

Πρόκειται να καλύψουν κενά σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το τρέχον σχολικό έτος θα προσληφθούν συνολικά περίπου 42.000 αναπληρωτές, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου.

Εάν, όμως κριθεί αναγκαίο, θα προσληφθούν επιπλέον αναπληρωτές. Υπενθυμίζεται ότι στην Α΄ φάση φέτος προσλήφθηκαν ήδη 28.730 αναπληρωτές συνολικά, εκ των οποίων 23.194 εκπαιδευτικοί και 5.539 μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού.

Επιπλέον, με βάση το έγγραφο του υπουργείου Παιδείας προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στο οποίο υπήρχε η σημείωση να προβούν «στην ηλεκτρονική καταχώριση απευθείας στο ΟΠΣΥΔ των λειτουργικών κενών των σχολικών μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης, των ΔΥΕΠ, των Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ Ζ.Ε.Π. (ενόψει της ίδρυσής τους)», στη Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών περιλαμβάνονται και προσλήψεις ΖΕΠ (Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας) και ΔΥΕΠ (Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφυγοπαίδων).

Προς το παρόν, σημειώνεται ότι δεν έχουν καταχωριστεί λειτουργικά κενά των τμημάτων εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ» (Μ.Ν.Α.Ε.) καθώς και του Έτους Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ.

Σχετικά με τον προσδιορισμό των λειτουργικών κενών και τις προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Σε ό,τι αφορά τις προσλήψεις των αναπληρωτών, αυτές γίνονται σύμφωνα με τα δηλωθέντα λειτουργικά κενά, σύμφωνα με τις παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 4 «της υπ’ αριθμ. 104627/ΓΔ5/7.8.2020 (3344 Β ́) Υ.Α., με θέμα «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)».

Υπογραμμίζεται ότι η τοποθέτηση των προσληφθέντων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες της περιοχής πρόσληψής τους γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, εφόσον προηγηθεί αξιολόγηση και ιεράρχηση της αναγκαιότητας πλήρωσης του καθενός.

Σύμφωνα με το άρθρο 4 της Υπουργικής Απόφασης, που ορίζει τη διαδικασία προσδιορισμού των λειτουργικών αναγκών, «Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε τακτά χρονικά διαστήματα και οπωσδήποτε όταν τους ζητείται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. προσδιορίζουν τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων αρμοδιότητάς τους ανά κλάδο, ειδικότητα, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης σε προσωρινούς αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου, καθώς και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.

Οι λειτουργικές ανάγκες προσδιορίζονται και καταχωρίζονται στο Ο.Π.ΣΥ.Δ. αφού ληφθούν υπόψη τα τμήματα που λειτουργούν, ο αριθμός των μαθητών κατά τάξη, τμήμα, κατεύθυνση ή άλλη ενότητα, το ωρολόγιο πρόγραμμα, η τυχόν δεύτερη ειδικότητα των εκπαιδευτικών, η δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων με δεύτερη ανάθεση, οι θέσεις εκπαιδευτικών, το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών που τις κατέχουν και η εξάντληση των ωρών του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών στα σχολεία που υπηρετούν ή σε σχολεία της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Οι λειτουργικές ανάγκες σε μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. προσδιορίζονται από τον αριθμό των μαθητών καθώς και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους.

Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αξιολογούν τις καταχωρισμένες στο Ο.Π.ΣΥ.Δ. λειτουργικές ανάγκες των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους και, αφού αξιοποιήσουν το σύνολο των μέσων ελέγχου που διαθέτουν, τις οριστικοποιούν, προβαίνοντας στις ενδεδειγμένες τροποποιήσεις, όπου κρίνεται σκόπιμο.

Τέλος, ο αριθμός των προς πλήρωση λειτουργικών κενών ανά κλάδο, ειδικότητα, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης εγκρίνεται με σχετική πράξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με βάση τις λειτουργικές ανάγκες και την παρεχόμενη από το αρμόδιο όργανο έγκριση πίστωσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Sky News: Ο Γουίτκοφ ενήργησε σαν «χρήσιμος ηλίθιος» στα χέρια της Μόσχας, σε οποιαδήποτε άλλη δουλειά θα είχε απολυθεί

Κόσμος 26.11.2025
«Το ειρηνευτικό σχέδιο του Τραμπ είχε παντού ρωσικά αποτυπώματα – και τώρα ξέρουμε γιατί»

Φριχτή αποκάλυψη για οικογένεια στην Αττική: 20χρονος θείος με τον 40χρονο σύντροφό του ασελγούσε στα ανίψια του 2 και 4 ετών

Ελλάδα 26.11.2025
Το 4χρονο εξετάστηκε παρουσία παιδοψυχολόγου και αποκάλυψε τον εφιάλτη που βίωνε

Γιατί η Γιουβέντους «έφτιαξε» τον Ολυμπιακό: Τι χρειάζεται για να παίξει απευθείας και στο επόμενο Champions League

Αθλητικά Νέα 26.11.2025
Οι Πειραιώτες έχουν την ευκαιρία από απόψε κιόλας να προσπεράσουν τους Νορβηγούς

Η «πιο δυνατή γυναίκα στον κόσμο» αποκαλύφθηκε ότι γεννήθηκε άνδρας και της αφαιρέθηκε ο τίτλος

Κόσμος 26.11.2025
«Πρέπει να αγωνίζονται βάσει του βιολογικού τους φύλου»

Εργατικό δυστύχημα στο αμαξοστάσιο του ΗΣΑΠ Πειραιά: Νεκρός 50χρονος αρχιτεχνίτης

Ελλάδα 26.11.2025
Καταπλακώθηκε από μηχανήματα, μεταφέρθηκε στο Τζάνειο και εκεί κατέληξε

Έκτακτη στάση εργασίας σήμερα σε Μετρό και Τραμ

Ελλάδα 26.11.2025
Ποιες ώρες θα «τραβήξουν» χειρόφρενο

Ιστορική απόφαση στην Ιταλία: Η γυναικοκτονία είναι πλέον ποινικό αδίκημα

Κόσμος 26.11.2025
Η Ιταλία γίνεται μια από τις ελάχιστες χώρες που κατατάσσουν τη γυναικοκτονία ως ξεχωριστό έγκλημα

Κασσελάκης: Ο Τσίπρας μου είπε ότι θα επέστρεφε στην πολιτική για μεγαλύτερη θέση από αυτή που έφυγε

Πολιτική 26.11.2025
Tι είπε για τον επίμαχο διάλογο ανάμεσα στον Τάιλερ και την Μπέττυ

Στα δικαστήρια Πειραιά η 46χρονη που σκότωσε την πεθερά της στη Σαλαμίνα ‑ Τα στοιχεία που την πρόδωσαν

Ελλάδα 26.11.2025
Η 46χρονη άλλαξε φορά στις κάμερες, αλλά ξέχασε να κλείσει τα μικρόφωνα και η δολοφονία καταγράφηκε ηχητικά - Διαψεύδεται ότι σκότωσε την ηλικιωμένη επειδή νόμιζε ότι την αναγνώρισε