E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Mastercard και efood επιστρέφουν για 5η χρονιά με το πρόγραμμα επιβράβευσης «Level Up with Mastercard»

Οι κάτοχοι καρτών Mastercard και χρήστες του efood έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν κουπόνια φαγητού και πολλά ακόμα μοναδικά δώρα

Δημοσίευση 26/9/2024 | 16:45

Mastercard και efood επιστρέφουν για 5η χρονιά με το πρόγραμμα επιβράβευσης «Level Up with Mastercard»

Η Mastercard και το efood, η δημοφιλέστερη πλατφόρμα delivery στην Ελλάδα επιστρέφουν με το πρόγραμμα επιβράβευσης “Level Up with Mastercard”, αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών της και χρήστες της εφαρμογής.

Από τις 16 Σεπτεμβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου 2024, όσοι πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους μέσω του efood, θα έχουν την ευκαιρία να μπουν στον διαγωνισμό και να κερδίσουν μοναδικά δώρα και ανεκτίμητες εμπειρίες.

Συγκεκριμένα, ολοκληρώνοντας την πρώτη παραγγελία και αποθηκεύοντας τη Mastercard κάρτα τους (card-on-file) ή χρησιμοποιώντας Mastercard Apple Pay / Mastercard Google Pay για μελλοντικές αγορές, οι χρήστες δημιουργούν το δικό τους μοναδικό προφίλ στο “Level up with Mastercard” και κερδίζουν αυτόματα τους πρώτους 100 πόντους.

Με κάθε νέα παραγγελία οι χρήστες μαζεύουν ακόμα περισσότερους πόντους, ενώ μπορούν να ολοκληρώσουν και ειδικές «αποστολές» για να κάνουν “level up” ακόμη πιο γρήγορα.

Ανάλογα με το επίπεδο που θα φτάσουν μέχρι τη λήξη της ενέργειας, οι κάτοχοι καρτών Mastercard διεκδικούν μοναδικά δώρα μεταξύ των οποίων ένα ταξίδι στην Κροατία για δύο άτομα, ένα ολοκαίνουργιο Citroën Ami, ένα iPad Pro 6th Gen και πολλά ακόμη δώρα για τους λάτρεις της τεχνολογίας. Φυσικά, δε θα μπορούσαν να λείπουν από τη λίστα των δώρων τα κουπόνια εξαργύρωσης efood, καθώς μεγάλος νικητής θα κερδίσει τις αγορές του από το efood για ένα χρόνο και ένας ακόμη νικητής θα απολαύσει δωρεάν τα ψώνια του από το efood market για έναν ολόκληρο χρόνο επίσης.

Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, ανέφερε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με το efood, την κορυφαία πλατφόρμα delivery στην Ελλάδα, μέσω του προγράμματος "Level Up with Mastercard". Με αυτή την πρωτοβουλία, επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις πληρωμών και να ανταμείβουμε τους κατόχους καρτών Mastercard. Η μακροχρόνια συνεργασία μας αναδεικνύει την προσπάθειά μας να εμπλουτίζουμε την καθημερινότητα των καταναλωτών στους τομείς των ψηφιακών πληρωμών και του ηλεκτρονικού εμπορίου».

Η Θέτις Γούλιου, COO του efood, δήλωσε σχετικά: «Η πολυετής συνεργασία μας με τη Mastercard βασίζεται στην κοινή μας δέσμευση για καινοτομία και στην επιθυμία να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους χρήστες μας. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής συνεργασίας, για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, συνεργαζόμαστε προκειμένου να προσφέρουμε στους χρήστες μας νέους τρόπους να διεκδικούν σημαντικά δώρα και να κερδίζουν κουπόνια για δωρεάν γεύματα. Το πρόγραμμα αυτό αναδεικνύει την προσήλωσή μας στην προσφορά μιας ολοκληρωμένης και εμπλουτισμένης εμπειρίας μέσα από το efood, ανταμείβοντας τους χρήστες με ουσιαστικές παροχές».

Για μία ακόμη χρονιά, η Mastercard και το efood ενεργοποιούν το καινοτόμο και εξαιρετικά επιτυχημένο πρόγραμμα επιβράβευσης «Level Up with Mastercard, προσφέροντας μοναδικά δώρα και επιβραβεύοντας τους χρήστες της πλατφόρμας και κατόχους καρτών Mastercard.


Σχετικά με τη Mastercard

Η Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, είναι μια εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στο χώρο των πληρωμών. Αποστολή μας είναι η ενδυνάμωση και διασύνδεση της παγκόσμιας ψηφιακής οικονομίας, χωρίς αποκλεισμούς, προς όφελος όλων, με μεθόδους που κάνουν τις καθημερινές εμπορικές συναλλαγές πιο ασφαλείς, εύκολες και προσβάσιμες. Χρησιμοποιώντας ασφαλή δεδομένα και δίκτυα, λειτουργώντας με συνεργασίες και πάθος, τα προϊόντα και οι λύσεις μας υποστηρίζουν τους ιδιώτες, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις, στοχεύοντας στη μέγιστη αξιοποίηση της δυναμικής τους. Το ήθος μας, διαμορφώνει την κουλτούρα μας καθώς και όλες τις δράσεις που πραγματοποιούμε εντός και εκτός της εταιρείας, με στόχο τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που διέπεται από σεβασμό και αλληλοεκτίμηση. Μέσα από τη λειτουργία ενός δικτύου επεξεργασίας συναλλαγών σε περισσότερες από 210 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, δημιουργούμε έναν βιώσιμο κόσμο, που προσφέρει σε όλους τους καταναλωτές δυνατότητες ανεκτίμητης αξίας.

Σχετικά με το efood

Το efood αποτελεί μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ελληνική αγορά, το οποίο συνεργάζεται σήμερα με περισσότερα από 20.000 καταστήματα, σε 100 πόλεις. Με βάση την τεχνολογία και την καινοτομία, στα 10 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του, αναπτύσσει συνεχώς τις υπηρεσίες του και διευρύνει τις κατηγορίες προϊόντων που διανέμει σε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες της πλατφόρμας του, καθημερινά. Τα δύο τελευταία χρόνια συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα, με την ανάδειξή του στην πρώτη τριάδα στον θεσμό Best Places to Work. Έχει εντάξει την κοινωνική προσφορά, ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της και μέσω του προγράμματος Love Delivered, στηρίζει περισσότερους από 30 φορείς ετησίως και συνδράμει σε διαφορετικούς κοινωνικούς σκοπούς.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Lake Vouliagmeni x Zeus + Δione: Μια στρατηγική σύµπραξη στο πιο εµβληµατικό φυσικό τοπόσηµο της Αθηναϊκής Ριβιέρας

Wellness Χτες
Αυτό το γεωλογικό θαύμα γίνεται ο καμβάς για μία δημιουργική σύμπραξη

Μία μοναδική οινική εμπειρία στα ViBo Bistrot

Δράσεις 17.04.2025
110 επιλεγμένες ετικέτες, 40 επιλογές κρασιού σε ποτήρι και δυνατότητα αγοράς φιάλης σε τιμή κάβας

Ο Dimello αρωματικός καφές φίλτρου αναδείχθηκε “Προϊόν της Χρονιάς 2025”

Better life 17.04.2025
Μια ακόμα διάκριση που αναδεικνύει την αξία της ποιότητας και της συνέπειας στην καθημερινή απόλαυση

«Πάσχα στα ΑΒ. Πάμε!»: Η ΑΒ Βασιλόπουλος φέρνει μοναδικές προσφορές και εκπλήξεις για το πασχαλινό τραπέζι

Better life 17.04.2025
Δύο 6€ & μία 6€ επιταγή έκπτωσης ΑΒ με την αγορά ολόκληρου ή μισού αρνιού ή κατσικιού, αντίστοιχα

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ κατακτά 4 Grand Gold Quality Awards στη Monde Selection 2025

Better life 17.04.2025
Με τέσσερις νέες διεθνείς διακρίσεις, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ επιβεβαιώνει πως η κορυφή δεν είναι απλώς ένας στόχος - είναι το φυσικό του περιβάλλον

Όσα θα δούμε στο φετινό Japan Festival

Better life 10.04.2025
Αναμένεται να βγει σύντομα και το τελικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ

Mythos 0,0%: Η αυθεντική γεύση Mythos, χωρίς αλκοόλ!

Wellness 08.04.2025
Ο νέος Mythos 0,0% έφτασε και πλέον όσες και όσοι αναζητούν μία μπύρα χωρίς καθόλου αλκοόλ, αποκτούν μία δροσερή, φυσική και αναζωογονητική επιλογή

82 οργανώσεις της Κοινωνίας των Πολιτών συναντήθηκαν στο Φεστιβάλ Εθελοντισμού Voluntary Action 2025

Δράσεις 08.04.2025
Διαδραστικές παρουσιάσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των workshop

Τα Misko Protein επανασυστήνουν την έννοια της απόλαυσης

Wellness 07.04.2025
Τι κάνει ένα locker στη μέση της πλατείας Συντάγματος;

Brown Beach Evia Island: O απόλυτος all inclusive προορισμός για το Πάσχα

Wellness 04.04.2025
Ζήστε ένα αυθεντικό Πάσχα στο Brown Beach Evia Island από τις 18 Απριλίου!