E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ποιοι είναι οι kidults που αυξάνονται ανάμεσά μας: Νέα φλέβα χρυσού για τις εταιρείες

Τι γίνεται με τους ενήλικες που αγοράζουν παιχνίδια περισσότερο από τα παιδιά

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 27/5/2024 | 00:05

Ποιοι είναι οι kidults που αυξάνονται ανάμεσά μας: Νέα φλέβα χρυσού για τις εταιρείες
Φωτογραφία από Kaique Rocha

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια σημαντική αλλαγή να συμβαίνει γύρω μας. Τα παιδιά ζητούν λιγότερα παιχνίδια, και οι ενήλικες αρχίζουν να τα αναζητούν. Τι ακριβώς συμβαίνει;

Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία παιχνιδιών γνώρισε μια σημαντική αλλαγή, λόγω της αυξανόμενης επιρροής ενός δημογραφικού πληθυσμού που είναι γνωστό ως «kidults» - που βγαίνει από τις λέξεις kid και adults - τα παιδιά ενήλικες δηλαδή.

Αυτός ο όρος, ένας συνδυασμός "παιδί" και "ενήλικας", αναφέρεται σε ενήλικες που επιδίδονται σε δραστηριότητες παιχνιδιού, και επειδή αποτελεί ένα αυξανόμενο τμήμα της αγοράς ώθησε εταιρείες παιχνιδιών όπως η Hasbro να προσαρμόσουν τις προσφορές τους για να καλύψουν τα γούστα των ενηλίκων, συνδυάζοντας νοσταλγία, ποπ κουλτούρα και μοντέρνα συλλεκτικά αντικείμενα. 

Πολλοί ενήλικες έχουν μια βαθιά ριζωμένη σχέση με τα παιχνίδια της νιότης τους. Για αυτά τα άτομα, η συλλογή vintage παιχνιδιών ή μοντέρνων αναπαραγωγών κλασικών είναι ένας τρόπος για να ξαναζήσουν όμορφες παιδικές αναμνήσεις και έτσι συλλεγουν είδη από Star Wars, Transformers και G.I. Τζο. Αυτοί που αγοράζουν παιχνίδια είναι άνθρωποι που έχουν ρόλους ενήλικα, καριέρα και σταθερές σχέσεις, και απλώς βρίσκουν έναν τρόπο να επανέλθουν στην παιδική τους ηλικία

Ένα άλλο τμήμα των kidults καθοδηγείται από το πάθος τους για τη σύγχρονη ποπ κουλτούρα. Αυτά τα άτομα είναι συχνά συλλέκτες εμπορευμάτων που σχετίζονται με ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές, κόμικς και βιντεοπαιχνίδια.  Πέρα από τη νοσταλγία και την ποπ κουλτούρα, ορισμένoι ενήλικες ελκύονται από την τέχνη και την καινοτομία που συναντάμε στα μοντέρνα παιχνίδια, φιγούρες περιορισμένης έκδοσης και περίπλοκα σετ κτιρίων όπως αυτά της LEGO. 

Αναγνωρίζοντας τις κερδοφόρες δυνατότητες της αγοράς, οι εταιρείες παιχνιδιών έχουν προσαρμόσει τις στρατηγικές τους για να ανταποκριθούν στις συγκεκριμένες επιθυμίες αυτής της δημογραφικής ομάδας. Η Hasbro, ένας από τους ηγέτες του κλάδου, αλλά και άλλες εταιρείες έχουν επεκτείνει τις σειρές προϊόντων τους για να συμπεριλάβουν αντικείμενα που έχουν σχεδιαστεί ρητά για ενήλικες συλλέκτες ή έχουν δημιουργήσει αποκλειστικά συλλεκτικά αντικείμενα που προσελκύουν τόσο τη νοσταλγία όσο και τους λάτρεις της σύγχρονης ποπ κουλτούρας. Οι limited edition εκδόσεις και τα αποκλειστικά αντικείμενα προκαλούν ενθουσιασμό και επείγουσα ανάγκη στους συλλέκτες. Δημιουργώντας σπανιότητα και προσφέροντας μοναδικά, δυσεύρετα προϊόντα, οι εταιρείες παιχνιδιών μπορούν να αυξήσουν τη ζήτηση και να ενθαρρύνουν τους ενήλικες καταναλωτές να επενδύσουν στις συλλογές τους.

Πάντως όσο οι ενήλικες επιστρέφουν στα παιχνίδια, τα παιδιά «κόβουν» όλο και νωρίτερα αυτες τις δραστηριότητες, διότι προτιμούν τα ηλεκτρονικά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το μυστικό γιατί οι άνθρωποι διψούν για Χριστούγεννα ‑ και πώς η Mariah Carey το κατάλαβε πρώτη

Stories 19.11.2025
Γιατί οι άνθρωποι νιώθουν την ανάγκη να γιορτάζουν όλο και συχνότερα τα Χριστούγεννα

Το χόμπι των δισεκατομμυριούχων: Το σπορ που προσθέτει χρόνια, ευτυχία και επιτυχία

Stories 19.11.2025
Το απρόσμενο χόμπι που αποδείχθηκε… επένδυση ζωής

Η μυστική συνταγή της Ιαπωνίας για παιδιά με χαρακτήρα

Νέα Εποχή 19.11.2025
Καθαρισμός τάξης, φροντίδα φυτών και ευγένεια: Μάθημα ζωής που φτιάχνει χαρακτήρες, όχι μόνο μαθητές

Το Plaza ζωντανεύει το Home Alone 2: Ζήσε τη Νέα Υόρκη όπως ο Kevin

Stories 19.11.2025
Ζήσε τα «χαμένα» Χριστούγεννα του Home Alone 2: Lost in New York

Παραδοσιακή τεχνική 500 ετών σώζει τα σπίτια του σήμερα ‑ με έναν κάκτο!

Νέα Εποχή Χτες
Η φυσική μεμβράνη που διώχνει υγρασία, μούχλα και έντομα-χωρίς χημικά

Οι 7 μαγικές ιαπωνικές λέξεις που εξηγούν όσα νιώθεις αλλά δεν μπορείς να πεις

Νέα Εποχή Χτες
Επτά ιαπωνικές λέξεις που περιγράφουν όσα νιώθεις αλλά δεν μπορείς να εκφράσεις-μέχρι τώρα

Το 40% της ζωής σου: Η σοκαριστική αλήθεια για τον χρόνο που τρώμε μπροστά σε οθόνες

Νέα Εποχή Χτες
Πόσο πραγματικά ζεις μέσα από μια οθόνη

Το νέο πρότυπο στέγασης: Πώς τα κοντέινερ γίνονται σπίτια μέσα σε λίγες εβδομάδες

Νέα Εποχή Χτες
Το ιρλανδικό θαύμα: Παλιά ναυπηγεία γίνονται ζεστά σπίτια μέσα σε λίγες εβδομάδες

Καταδικάστηκε άδικα στα 17 του, σπούδασε Νομική και αθώωσε τον εαυτό του

Stories Χτες
Πώς ένας 17χρονος κατηγορήθηκε άδικα, καταδικάστηκε από ένα λευκό σώμα ενόρκων και τελικά έγινε ο δικηγόρος που ο ίδιος χρειάστηκε