E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ποιοι είναι οι kidults που αυξάνονται ανάμεσά μας: Νέα φλέβα χρυσού για τις εταιρείες

Τι γίνεται με τους ενήλικες που αγοράζουν παιχνίδια περισσότερο από τα παιδιά

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 27/5/2024 | 00:05

Ποιοι είναι οι kidults που αυξάνονται ανάμεσά μας: Νέα φλέβα χρυσού για τις εταιρείες
Φωτογραφία από Kaique Rocha

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια σημαντική αλλαγή να συμβαίνει γύρω μας. Τα παιδιά ζητούν λιγότερα παιχνίδια, και οι ενήλικες αρχίζουν να τα αναζητούν. Τι ακριβώς συμβαίνει;

Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία παιχνιδιών γνώρισε μια σημαντική αλλαγή, λόγω της αυξανόμενης επιρροής ενός δημογραφικού πληθυσμού που είναι γνωστό ως «kidults» - που βγαίνει από τις λέξεις kid και adults - τα παιδιά ενήλικες δηλαδή.

Αυτός ο όρος, ένας συνδυασμός "παιδί" και "ενήλικας", αναφέρεται σε ενήλικες που επιδίδονται σε δραστηριότητες παιχνιδιού, και επειδή αποτελεί ένα αυξανόμενο τμήμα της αγοράς ώθησε εταιρείες παιχνιδιών όπως η Hasbro να προσαρμόσουν τις προσφορές τους για να καλύψουν τα γούστα των ενηλίκων, συνδυάζοντας νοσταλγία, ποπ κουλτούρα και μοντέρνα συλλεκτικά αντικείμενα. 

Πολλοί ενήλικες έχουν μια βαθιά ριζωμένη σχέση με τα παιχνίδια της νιότης τους. Για αυτά τα άτομα, η συλλογή vintage παιχνιδιών ή μοντέρνων αναπαραγωγών κλασικών είναι ένας τρόπος για να ξαναζήσουν όμορφες παιδικές αναμνήσεις και έτσι συλλεγουν είδη από Star Wars, Transformers και G.I. Τζο. Αυτοί που αγοράζουν παιχνίδια είναι άνθρωποι που έχουν ρόλους ενήλικα, καριέρα και σταθερές σχέσεις, και απλώς βρίσκουν έναν τρόπο να επανέλθουν στην παιδική τους ηλικία

Ένα άλλο τμήμα των kidults καθοδηγείται από το πάθος τους για τη σύγχρονη ποπ κουλτούρα. Αυτά τα άτομα είναι συχνά συλλέκτες εμπορευμάτων που σχετίζονται με ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές, κόμικς και βιντεοπαιχνίδια.  Πέρα από τη νοσταλγία και την ποπ κουλτούρα, ορισμένoι ενήλικες ελκύονται από την τέχνη και την καινοτομία που συναντάμε στα μοντέρνα παιχνίδια, φιγούρες περιορισμένης έκδοσης και περίπλοκα σετ κτιρίων όπως αυτά της LEGO. 

Αναγνωρίζοντας τις κερδοφόρες δυνατότητες της αγοράς, οι εταιρείες παιχνιδιών έχουν προσαρμόσει τις στρατηγικές τους για να ανταποκριθούν στις συγκεκριμένες επιθυμίες αυτής της δημογραφικής ομάδας. Η Hasbro, ένας από τους ηγέτες του κλάδου, αλλά και άλλες εταιρείες έχουν επεκτείνει τις σειρές προϊόντων τους για να συμπεριλάβουν αντικείμενα που έχουν σχεδιαστεί ρητά για ενήλικες συλλέκτες ή έχουν δημιουργήσει αποκλειστικά συλλεκτικά αντικείμενα που προσελκύουν τόσο τη νοσταλγία όσο και τους λάτρεις της σύγχρονης ποπ κουλτούρας. Οι limited edition εκδόσεις και τα αποκλειστικά αντικείμενα προκαλούν ενθουσιασμό και επείγουσα ανάγκη στους συλλέκτες. Δημιουργώντας σπανιότητα και προσφέροντας μοναδικά, δυσεύρετα προϊόντα, οι εταιρείες παιχνιδιών μπορούν να αυξήσουν τη ζήτηση και να ενθαρρύνουν τους ενήλικες καταναλωτές να επενδύσουν στις συλλογές τους.

Πάντως όσο οι ενήλικες επιστρέφουν στα παιχνίδια, τα παιδιά «κόβουν» όλο και νωρίτερα αυτες τις δραστηριότητες, διότι προτιμούν τα ηλεκτρονικά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η κρυφή αγορά εργασίας του σκοτεινού ιστού: Ποιοι μπαίνουν, πόσα παίρνουν και γιατί κινδυνεύουν

Νέα Εποχή 22.11.2025
Αυτός είναι ο μέσος χρήστης του dark web – και δεν είναι αυτός που φαντάζεσαι

Νόμπελ Ειρήνης: Η τραγική ειρωνεία στην περίπτωση της γυναίκας που «κέρδισε» τον Τραμπ

Stories 22.11.2025
Η βραβευμένη με Νόμπελ Ειρήνης Μαρία Κορίνα Ματσάδο κινδυνεύει να χαρακτηριστεί «φυγόδικη»

Όταν το κραγιόν έγινε όπλο: Η απίστευτη ιστορία πίσω από το «Victory Red»

Ιστορικά 22.11.2025
Πώς ένα χρώμα έγινε σύμβολο αντίστασης και γυναικείας δύναμης στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

5 αθλητές που εξαφανίστηκαν και δεν βρέθηκαν ποτέ

Αθλητισμός 22.11.2025
Μυστήρια που δεν λύθηκαν ποτέ

Νέο ρεκόρ για τη Frida Kahlo: Πίνακας της πουλήθηκε για 54,7 εκατ. δολάρια

Stories Χτες
Kαταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ για έργο γυναίκας καλλιτέχνιδας

Τα εντυπωσιακά αγάλματα που ... εμφανίζονται μόνο δυο ώρες την ημέρα!

Νέα Εποχή Χτες
Η εντυπωσιακή εγκατάσταση που εμφανίζεται μόνο όσο η παλίρροια το επιτρέπει – και μας δείχνει το μέλλον που χτίζουμε.

Η γενιά που δεν λέει να αφήσει το τιμόνι: Γιατί οι Boomers εμποδίζουν την αλλαγή

Νέα Εποχή Χτες
Boomers vs Millennials: Η μεγάλη σύγκρουση για εξουσία, σπίτια και δουλειές

Γιατί οι νέοι στην Ελλάδα δεν σκέφτονται να κάνουν οικογένεια;

Μπες στο Πλάνο Χτες
Τι ζητούν για να μείνουν στην χώρα

Ο Έλληνας που εφηύρε το παγωτό μηχανής

Ιστορικά Χτες
Η συγκλονιστική ιστορία του Θανάση Καρβέλα