E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Διαφήμιση που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1990 προέβλεψε πώς θα είναι η ζωή το 2026

«Είναι τρομακτικό» λένε οι χρήστες του διαδικτύου

Δημοσίευση 8/5/2024 | 15:34

Διαφήμιση που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1990 προέβλεψε πώς θα είναι η ζωή το 2026
Pexels

Προειδοποιώντας τους αναγνώστες για τις πιθανές επιπτώσεις του πληθωρισμού στις αποταμιεύσεις τους, η διαφήμιση ζωγραφίζει μια ζοφερή εικόνα του μέλλοντος, όπου τα βασικά έξοδα έχουν εκτοξευθεί στα ύψη.

Πρόκειται για ένα συνηθισμένο τροπάριο στην επιστημονική φαντασία: η ιδέα της πρόβλεψης του μέλλοντος με ανατριχιαστική ακρίβεια. Μπορεί να μην έχουμε ιπτάμενα αυτοκίνητα, ωστόσο μια διαφήμιση περιοδικού από τη δεκαετία του 1990 ήρθε ξανά στην επιφάνεια, παρουσιάζοντας ανατριχιαστικά ακριβείς προβλέψεις για τη ζωή το 2026.

Η διαφήμιση, η οποία κυκλοφόρησε αρχικά το 1996 από την Ένωση Ασφαλίσεων και Προσόδων Εκπαιδευτικών της Αμερικής (Teachers Insurance and Annuity Association of America - TIAA) και το College Retirement Equities Fund (CREF), χρησιμεύει ως μια έντονη υπενθύμιση της προνοητικότητας των δημιουργών της. Προειδοποιώντας τους αναγνώστες για τις πιθανές επιπτώσεις του πληθωρισμού στις αποταμιεύσεις τους, η διαφήμιση ζωγραφίζει μια ζοφερή εικόνα του μέλλοντος, όπου τα βασικά έξοδα έχουν εκτοξευθεί στα ύψη.

«Σε τριάντα χρόνια από τώρα, ένα μπέργκερ με πατάτες θα μπορούσε να κοστίζει 16 δολάρια, οι διακοπές 12.500 δολάρια και ένα βασικό αυτοκίνητο 65.000 δολάρια», αναφέρει η διαφήμιση. «Κανένα πρόβλημα. Θα τρώτε μέσα. Δεν θα οδηγείτε. Και δεν θα πάτε πουθενά».

Αν και αυτά τα νούμερα μπορεί να φάνηκαν υπερβολικά εκείνη τη στιγμή, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναρωτιούνται τώρα με σχόλια για το πόσο ακριβείς αποδείχθηκαν αυτές οι προβλέψεις. Η απεικόνιση της διαφήμισης για ένα μέλλον όπου το κόστος ζωής ξεπερνά την αύξηση του εισοδήματος βρίσκει βαθιά απήχηση σε πολλούς που έχουν βιώσει την πραγματικότητα της οικονομικής ανισότητας και της οικονομικής αστάθειας.

Σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Reddit, οι χρήστες μοιράζονται τη διαφήμιση μαζί με σχόλια που αναγνωρίζουν την ακρίβειά της. «Είχαν δίκιο», παρατήρησε ένας Instagrammer, ενώ ένας άλλος σχολίασε: «Ώρα να φάμε τους πλούσιους».

Ο χρήστης του Reddit ανέφερε επιγραμματικά: «Αυτή η διαφήμιση σε ένα περιοδικό του 1996 συνοψίζει τα πάντα από τη γενιά μας και μετά».

Αν και ορισμένοι σημείωσαν ότι οι προβλεπόμενες τιμές για αγαθά και υπηρεσίες μπορεί να είναι ελαφρώς εκτός πραγματικότητας, ιδίως υπό το πρίσμα των τεχνολογικών εξελίξεων, όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το γενικότερο μήνυμα παραμένει σαφές: οι προκλήσεις του πληθωρισμού και του οικονομικού προγραμματισμού είναι διαχρονικές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Από τον μεγάλο έρωτα των ’80s μέχρι τη φροντίδα στην ασθένειά του – μια αγάπη που ξεπέρασε τα πάντα

Celebrity Stories 03.10.2025
Όταν δύο ψυχές ενώνονται, δεν τις χωρίζει ούτε ο χρόνος ούτε η απόσταση…

Κέρδισε 15,3 εκατ. ευρώ αλλά δεν το πήρε χαμπάρι για 6 μήνες

Παράξενα 03.10.2025
Η εταιρεία κόλλησε αφίσες για να το βρει

Σαρλίζ Θερόν: Χωρίς μπλούζα στην Εβδομάδα Μόδας

Tabloid Χτες
Η εντυπωσιακή εμφάνισή της

Βασίλης Παϊτέρης μέσα από τη ΓΑΔΑ: «Δεν είμαι καλά ψυχολογικά, χθες ήμουν στο νοσοκομείο»

Tabloid Χτες
Τις πρώτες του δηλώσεις, έκανε ο Βασίλης Παϊτέρης στο Πρωινό

Συγκλονίζει η Τζόρτζια Σιακαβάρα: «Πήγαινα για σηψαιμία! Ήταν θέμα χρόνου τελικά να σας μιλάω από ψηλά»

Celebrity Stories Χτες
Η σοκαριστική αποκάλυψη για την περιπέτεια υγείας της

Ρόμπι Γουίλιαμς: Διαγνώστηκε με το σύνδρομο Τουρέτ – Τι είναι

Celebrity Stories Χτες
Η δεύτερη διάγνωση που έλαβε και το τεστ για αυτισμό

Γιώργος Λιάγκας σε Μαρία Κοζάκου: «Δεν ντρεπόμαστε να λέμε αυτά τα πράγματα;»

TV Buzz Χτες
Σκληρή επίθεση έκανε ο Γιώργος Λιάγκας στη Μαρία Κοζάκου

Κακός χαμός σε γάμο: Προσπάθησαν να πιάσουν την ανθοδέσμη της νύφης και συνεπλάκησαν άγρια μεταξύ τους

Παράξενα Χτες
Μια γυναίκα επιχείρησε να αρπάξει τα λουλούδια για τον εαυτό της