E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Διαφήμιση που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1990 προέβλεψε πώς θα είναι η ζωή το 2026

«Είναι τρομακτικό» λένε οι χρήστες του διαδικτύου

Δημοσίευση 8/5/2024 | 15:34

Διαφήμιση που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1990 προέβλεψε πώς θα είναι η ζωή το 2026

Προειδοποιώντας τους αναγνώστες για τις πιθανές επιπτώσεις του πληθωρισμού στις αποταμιεύσεις τους, η διαφήμιση ζωγραφίζει μια ζοφερή εικόνα του μέλλοντος, όπου τα βασικά έξοδα έχουν εκτοξευθεί στα ύψη.

Πρόκειται για ένα συνηθισμένο τροπάριο στην επιστημονική φαντασία: η ιδέα της πρόβλεψης του μέλλοντος με ανατριχιαστική ακρίβεια. Μπορεί να μην έχουμε ιπτάμενα αυτοκίνητα, ωστόσο μια διαφήμιση περιοδικού από τη δεκαετία του 1990 ήρθε ξανά στην επιφάνεια, παρουσιάζοντας ανατριχιαστικά ακριβείς προβλέψεις για τη ζωή το 2026.

Η διαφήμιση, η οποία κυκλοφόρησε αρχικά το 1996 από την Ένωση Ασφαλίσεων και Προσόδων Εκπαιδευτικών της Αμερικής (Teachers Insurance and Annuity Association of America - TIAA) και το College Retirement Equities Fund (CREF), χρησιμεύει ως μια έντονη υπενθύμιση της προνοητικότητας των δημιουργών της. Προειδοποιώντας τους αναγνώστες για τις πιθανές επιπτώσεις του πληθωρισμού στις αποταμιεύσεις τους, η διαφήμιση ζωγραφίζει μια ζοφερή εικόνα του μέλλοντος, όπου τα βασικά έξοδα έχουν εκτοξευθεί στα ύψη.

«Σε τριάντα χρόνια από τώρα, ένα μπέργκερ με πατάτες θα μπορούσε να κοστίζει 16 δολάρια, οι διακοπές 12.500 δολάρια και ένα βασικό αυτοκίνητο 65.000 δολάρια», αναφέρει η διαφήμιση. «Κανένα πρόβλημα. Θα τρώτε μέσα. Δεν θα οδηγείτε. Και δεν θα πάτε πουθενά».

Αν και αυτά τα νούμερα μπορεί να φάνηκαν υπερβολικά εκείνη τη στιγμή, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναρωτιούνται τώρα με σχόλια για το πόσο ακριβείς αποδείχθηκαν αυτές οι προβλέψεις. Η απεικόνιση της διαφήμισης για ένα μέλλον όπου το κόστος ζωής ξεπερνά την αύξηση του εισοδήματος βρίσκει βαθιά απήχηση σε πολλούς που έχουν βιώσει την πραγματικότητα της οικονομικής ανισότητας και της οικονομικής αστάθειας.

Σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Reddit, οι χρήστες μοιράζονται τη διαφήμιση μαζί με σχόλια που αναγνωρίζουν την ακρίβειά της. «Είχαν δίκιο», παρατήρησε ένας Instagrammer, ενώ ένας άλλος σχολίασε: «Ώρα να φάμε τους πλούσιους».

Ο χρήστης του Reddit ανέφερε επιγραμματικά: «Αυτή η διαφήμιση σε ένα περιοδικό του 1996 συνοψίζει τα πάντα από τη γενιά μας και μετά».

Αν και ορισμένοι σημείωσαν ότι οι προβλεπόμενες τιμές για αγαθά και υπηρεσίες μπορεί να είναι ελαφρώς εκτός πραγματικότητας, ιδίως υπό το πρίσμα των τεχνολογικών εξελίξεων, όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το γενικότερο μήνυμα παραμένει σαφές: οι προκλήσεις του πληθωρισμού και του οικονομικού προγραμματισμού είναι διαχρονικές.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Διάσημοι του Hollywood με σπίτια στην Ελλάδα

Tabloid 20.05.2024
Τα πολυτελή καταφύγια διασημοτήτων

Αυτή top model, αυτός ο διασημότερος μάγος: Η παθιασμένη σχέση και ο πενταετής αρραβώνας

Celebrity Stories 20.05.2024
Ήταν στο απόγειο της καριέρας τους και οι δυο

Αντιγόνη Κουλουκάκου: Ο λόγος που δεν παντρεύομαι είναι γιατί ο πατέρας μου δεν είναι πια στη ζωή για να με συνοδεύσει

Tabloid Χτες
Έχω μια βέρα, αλλά δεν έχω παντρευτεί ποτέ, είπε συγκινημένη η ηθοποιός

Θέμης Γεωργαντάς: «Όταν μέθυσα με τις ρακιές στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, δεν ήθελα να βγαίνω από το σπίτι»

Tabloid Χτες
Με έβλεπα έτσι και έλεγα Παναγία μου πως έγινε αυτό το πράγμα; Είχα φρικάρει

Λένα Δροσάκη: «Ένιωσα απόγνωση που πήρε τέτοιες διαστάσεις το διαζύγιο»

Tabloid Χτες
Την περίοδο της οικονομικής κρίσης θυμάμαι να έχω 50 λεπτά του ευρώ στην τσέπη μου για μέρες.

J2US: Η αλλαγή της Δέσποινας Βανδή που προκάλεσε έκπληξη – «Ποια είναι η κυρία;»

Tabloid Χτες
Η μεγάλη αλλαγή στην εξωτερική εμφάνιση της Δέσποινας Βανδή.