E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η μπύρα Mythos στηρίζει έμπρακτα την προσβάσιμη διασκέδαση, με εξειδικευμένα σεμινάρια για επαγγελματίες HORECA σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Μέσα από ειδικές εκπαιδεύσεις σε συνεργασία με τον ΣΚΕΠ και την Black Light, ο Mythos συνεχίζει να κάνει τη χαρά προσβάσιμη σε όλους!

Δημοσίευση 30/4/2024 | 20:17

Η μπύρα Mythos στηρίζει έμπρακτα την προσβάσιμη διασκέδαση, με εξειδικευμένα σεμινάρια για επαγγελματίες HORECA σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ο Mythos, σε συνεργασία με τον ΣΚΕΠ και την Black Light, διοργάνωσαν δύο εξειδικευμένα σεμινάρια για τους επαγγελματίες του κλάδου της HORECA, με στόχο να τους εκπαιδεύσουν πάνω σε θέματα συμπερίληψης, στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας.

Τα σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με σκοπό να επεκταθεί ακόμη περισσότερο το μήνυμα της ανάγκης για συμπερίληψη των ατόμων με αναπηρία στον κλάδο της εστίασης. Έτσι, το πρώτο σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στον πλήρως προσβάσιμο χώρο τις Ατράκτου, στην Αθήνα, ενώ το δεύτερο στον προσβάσιμο πολυχώρο «WE» στη Θεσσαλονίκη, με σταθερούς συνοδοιπόρους τον ΣΚΕΠ και την Black Light. Εκεί, οι ενδιαφερόμενοι εργαζόμενοι του κλάδου της HORECA ενημερώθηκαν σχετικά με την προσβασιμότητα, ώστε να έχουν τις βασικές γνώσεις και δυνατότητα να εξυπηρετούν ακόμη πιο αποτελεσματικά άτομα με αναπηρία, καθιστώντας τις επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονται, προσβάσιμες σε ΟΛΟΥΣ!

Όλοι όσοι συμμετείχαν στα σεμινάρια, είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε διαδραστικά παιχνίδια, να συνομιλήσουν με ειδικούς στο κομμάτι της αναπηρίας και να ενημερωθούν για όλους τους παράγοντες και τις ανάλογες εγκαταστάσεις που απαιτούνται, προκειμένου να θεωρηθεί μία επιχείρηση εστίασης πλήρως προσβάσιμη σε άτομα με αναπηρία, είτε πρόκειται για άτομα με κινητικά προβλήματα είτε με προβλήματα όρασης.

Στόχος της μπύρας Mythos για φέτος είναι να κάνει ακόμη πιο προσβάσιμη τη χαρά σε όσους περισσότερους ανθρώπους γίνεται, μιας και η χαρά αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον! Επομένως, προχωρά σε πρωτοβουλίες που στηρίζουν την προσβάσιμη διασκέδαση, ενώ παράλληλα εκπαιδεύουν σχετικά με τη συμπερίληψη, επεκτείνοντας μάλιστα το μήνυμά του και γεωγραφικά!

Από αριστερά προς τα δεξιά: Η κ. Ιλεάνα Βασδέκη, Διευθύντρια Στρατηγικής, Συντονισμού και Επικοινωνίας του ΣΚΕΠ, η κ. Χρυσέλλα Λαγαρία, συνιδρύτρια της Black Light, ο κ. Βαγγέλης Μποκίδης, Brand Manager Mythos & Kaiser families, η κ. Δήμητρα Κοντοβά, Σύμβουλος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Συμπερίληψης & Προσβασιμότητας του ΣΚΕΠ, ο κ. Κωστής Ζερδεβάς, Communication Officer Assistant στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία και ο κ. Βαγγέλης Κυρίτσης, Junior Brand Manager Mythos Family & Kaiser Brands.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 14 προϊόντα: ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, Μythos, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Carlsberg, ΝΗΣΟΣ Pilsner, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά των mixers Tuborg Lemon / Mango & Passionfruit / Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange.

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον μηλίτη Somersby.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Lake Vouliagmeni x Zeus + Δione: Μια στρατηγική σύµπραξη στο πιο εµβληµατικό φυσικό τοπόσηµο της Αθηναϊκής Ριβιέρας

Wellness Χτες
Αυτό το γεωλογικό θαύμα γίνεται ο καμβάς για μία δημιουργική σύμπραξη

Μία μοναδική οινική εμπειρία στα ViBo Bistrot

Δράσεις 17.04.2025
110 επιλεγμένες ετικέτες, 40 επιλογές κρασιού σε ποτήρι και δυνατότητα αγοράς φιάλης σε τιμή κάβας

Ο Dimello αρωματικός καφές φίλτρου αναδείχθηκε “Προϊόν της Χρονιάς 2025”

Better life 17.04.2025
Μια ακόμα διάκριση που αναδεικνύει την αξία της ποιότητας και της συνέπειας στην καθημερινή απόλαυση

«Πάσχα στα ΑΒ. Πάμε!»: Η ΑΒ Βασιλόπουλος φέρνει μοναδικές προσφορές και εκπλήξεις για το πασχαλινό τραπέζι

Better life 17.04.2025
Δύο 6€ & μία 6€ επιταγή έκπτωσης ΑΒ με την αγορά ολόκληρου ή μισού αρνιού ή κατσικιού, αντίστοιχα

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ κατακτά 4 Grand Gold Quality Awards στη Monde Selection 2025

Better life 17.04.2025
Με τέσσερις νέες διεθνείς διακρίσεις, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ επιβεβαιώνει πως η κορυφή δεν είναι απλώς ένας στόχος - είναι το φυσικό του περιβάλλον

Όσα θα δούμε στο φετινό Japan Festival

Better life 10.04.2025
Αναμένεται να βγει σύντομα και το τελικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ

Mythos 0,0%: Η αυθεντική γεύση Mythos, χωρίς αλκοόλ!

Wellness 08.04.2025
Ο νέος Mythos 0,0% έφτασε και πλέον όσες και όσοι αναζητούν μία μπύρα χωρίς καθόλου αλκοόλ, αποκτούν μία δροσερή, φυσική και αναζωογονητική επιλογή

82 οργανώσεις της Κοινωνίας των Πολιτών συναντήθηκαν στο Φεστιβάλ Εθελοντισμού Voluntary Action 2025

Δράσεις 08.04.2025
Διαδραστικές παρουσιάσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των workshop

Τα Misko Protein επανασυστήνουν την έννοια της απόλαυσης

Wellness 07.04.2025
Τι κάνει ένα locker στη μέση της πλατείας Συντάγματος;

Brown Beach Evia Island: O απόλυτος all inclusive προορισμός για το Πάσχα

Wellness 04.04.2025
Ζήστε ένα αυθεντικό Πάσχα στο Brown Beach Evia Island από τις 18 Απριλίου!